Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sccambuurlwdd op april 21, 2016, 14:32:13
Doet me vermoeden dat hij niet op een goede manier is weggegaan en helemaal niets meer met de spelersgroep heeft. Ogbeche kennende laat hij nooit het achterste van zijn tong zien, maar ben heel benieuwd naar zijn verhaal.
Het vertrek van Obeche naar Willem2 kan volledig op het conto van Vd Vegt worden bijgeschreven.
Vd Vegt had nog iets openstaan na zijn vertrek bij Willem 2 en dat is voldaan met de transfer.
Dit is wat ik weet en volgens geruchten zou Willem 2 een vordering op Vd Vegt hebben.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Nieuws: Cambuur wil met Barto verlengen.

denistel

ze gaan maar lekker door zo. :_schater

legeips

Citaat van: PePe op april 21, 2016, 16:09:53
Nieuws: Cambuur wil met Barto verlengen.

Dan is de ambitie van de club ook helder...

Gewoon blijven aanmodderen...  ;(

sccambuurlwdd

Niet zo gek toch dat ze met Barto willen verlengen? Je hebt ook een paar clubjongens nodig en Barto heeft bewezen een superprof te zijn. Nergens staat dat ze in hem de eerste spits zien..

michello

Goedkoop. In de juup prima als 2e spits.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2016, 14:44:48
Het vertrek van Obeche naar Willem2 kan volledig op het conto van Vd Vegt worden bijgeschreven.
Vd Vegt had nog iets openstaan na zijn vertrek bij Willem 2 en dat is voldaan met de transfer.
Dit is wat ik weet en volgens geruchten zou Willem 2 een vordering op Vd Vegt hebben.
Onzin! Elke club die de clausule wilde betalen had even veel kans.

Collingwood

Prima als tweede (Jupiler) of derde (Eredivisie) spits.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Ach.... Breedte aankoop van HvdV, gefeliciteerd TD.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

legeips

Wat knokte hij goed bij de goal van W2.. :(

zeewolde

Citaat van: legeips op april 21, 2016, 20:29:11
Wat knokte hij goed bij de goal van W2.. :(
slap van vytas was het. Barto won bijna ieder duel vandaag....

JurjenS7

goal w2 was mooie assist van veen

legeips

Citaat van: zeewolde op april 21, 2016, 20:33:22
slap van vytas was het. Barto won bijna ieder duel vandaag....

2e helft ja... Alles of niets voetbal.. Dan komt hij het beste tot zijn recht..

Maar ik had liever dat hij het duel won waar W2 scoorde.. Barto stond hem te dekken, dus lijkt me duidelijk wie zijn man het was...

zeewolde

Citaat van: JurjenS7 op april 21, 2016, 20:34:06
goal w2 was mooie assist van veen
ik dacht dat het vytas was