Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

okkele

leg uit dan.
hij wil hier wel weg(gebrek aan discipline wat in zijn ogen onvoorstelbaar moet zijn) na hier toch een paar seizoenen onder zijn niveau te moeten acteren.dan moet hij bij een andere club zn benen breken?
ik ben m dankbaar dat hij voor ons kutclubje wilde voetballen en gun hem wat hij verdient,en dat is niet wat hem nu overkomt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

brambo3004

Je krijgt broze botten als je ouder wordt...31 jaar 8P

AL

Goede beslissing van vd Vegt.
3 ton vangen voor een speler die het hele seizoen niet meer in actie komt :devil :devil

PePe

Citaat van: AL op februari 22, 2016, 16:00:49
Goede beslissing van vd Vegt.
3 ton vangen voor een speler die het hele seizoen niet meer in actie komt :devil :devil

Helderziende? (deze kwaliteit meer gebruiken graag)

denistel

Citaat van: okkele op februari 22, 2016, 13:55:28
onzin nistel!
ogbeche was voor cambuur al een ster en bij willem II zou hij ook de voorbeeldige prof zijn die hij is.
raar toch dat sommige "kenners" dit soort talent (of routine) nooit herkennen.

ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten maar sinds hij daar speel hebben ze in 4 wedstrijden 1
goal maakt toch daarvoor waren ze veel gevaarlijker en scoorden ook meer dat wou ik er
mee zeggen.

sccambuurlwdd

Daarvoor hadden ze in 4 wedstrijden 2 keer gescoord. Dus het is maar wat je wilt zien. Iets met cognitieve consonantie..

Scc4-ever

Tja dan moeten ze onze spits maar niet hier weg plukken. Dat krijg je ervan. :P.

Jandehulk

Nu heffe ze niks daar bij stillem 2.. Geen mr b en geen zivkovic hahaha  :_schater :_schater

El Ma-kri-niii

Citaat van: Jandehulk op februari 22, 2016, 17:19:40
Nu heffe ze niks daar bij stillem 2.. Geen mr b en geen zivkovic hahaha  :_schater :_schater
Alleen 9 punten meer dan wij...

denistel

Citaat van: sccambuurlwdd op februari 22, 2016, 17:05:38
Daarvoor hadden ze in 4 wedstrijden 2 keer gescoord. Dus het is maar wat je wilt zien. Iets met cognitieve consonantie..

klopt wel maar misten heel veel kansen toen.in de 4 wedstrijden dat b mee deed was dat toch wel
anders.we zullen zien.

Harry L.

Citaat van: brambo3004 op februari 22, 2016, 14:32:30
Je krijgt broze botten als je ouder wordt...31 jaar 8P

Het is een Nigeriaan, kan maar zo zijn dat hij al 35 is :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sccambuurlwdd op februari 22, 2016, 17:05:38
Daarvoor hadden ze in 4 wedstrijden 2 keer gescoord. Dus het is maar wat je wilt zien. Iets met cognitieve consonantie..

Dissonantie
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op februari 22, 2016, 17:56:31
Het is een Nigeriaan, kan maar zo zijn dat hij al 35 is :y
45 toch? :devil

Galdiano

Wat een vechter! Ik zeg nooit meer één negatief woord over Barto!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Voor de wedstrijd gisteren tegen Zwolle.

http://www.vi.nl/nieuws/pec-zwolle-op-jacht-naar-eerste-zege-op-cambuur.htm

Furdjel Narsingh kwam sinds de winterstop tot 33 voorzetten vanuit open spel (7 succesvol), meer dan elke andere Eredivisie-speler.
MI-Sider for Life