Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

Snee in de wang, potentieel lidtekenmateriaal.
Volgende week er wel weer bij lijkt me

Dokkumer

Citaat van: JurjenS7 op februari 12, 2016, 22:05:08
Snee in de wang, potentieel lidtekenmateriaal.
Volgende week er wel weer bij lijkt me
Lid teken? :zucht

JurjenS7

Citaat van: Dokkumer op februari 12, 2016, 22:07:03
Lid teken? :zucht
Haha  :_schater je wordt toch simpel van zo n 2e helft na een goede 1e

Dokkumer

Conditioneel gebrek, tactisch matig onderlegd. Wij kunnen maar 1 helft aardig spelen.

Scc01

 
Citaat van: JurjenS7 op februari 12, 2016, 22:05:08
Snee in de wang, potentieel lidtekenmateriaal.
Volgende week er wel weer bij lijkt me
:_schater potentieel lidteken materiaal  8)

Bernardo

@VoetbalPrimeur: De Jong haalt hard uit naar kritische Booy: "Geprobeerd mijn baan te krijgen" : http://bit.ly/1WAhjDc #SCCambuurLeeuwarden

Precies hoe ik er ook over dacht toen ik dat interview zag met Booy.

AL

Citaat van: Bernardo op februari 21, 2016, 11:39:08
@VoetbalPrimeur: De Jong haalt hard uit naar kritische Booy: "Geprobeerd mijn baan te krijgen" : http://bit.ly/1WAhjDc #SCCambuurLeeuwarden

Precies hoe ik er ook over dacht toen ik dat interview zag met Booy.

Goed dat de Jong terugslaat!
Booy is de grootste kwal in de voetballerij!!

PePe

Citaat van: AL op februari 21, 2016, 11:47:46
Goed dat de Jong terugslaat!
Booy is de grootste kwal in de voetballerij!!

Stadion verbod geven :R

legeips

Citaat van: AL op februari 21, 2016, 11:47:46
Goed dat de Jong terugslaat!
Booy is de grootste kwal in de voetballerij!!

Heb het gezien aan de tafel van Kees..
Ik snap de reactie vanuit de emotie, maar persoonlijk vind ik dat Henk zich nu zelf verlaagd tot modder gooien.. De manier waarop hij naar de beelden van Foeke zat te kijken was ook een klein beetje toneel vanuit Henk zijn kant. Hij zat er naar te kijken alsof hij het voor het eerst zag of hoorde.

Had gewoon gezegd: Dat Foeke een mening mag hebben, maar dat hij hij dit zelf anders vindt en dat de keuze die hij maakt echt berust is op de goede afloop van de club.

PePe

Citaat van: legeips op februari 21, 2016, 12:01:45
Heb het gezien aan de tafel van Kees..
Ik snap de reactie vanuit de emotie, maar persoonlijk vind ik dat Henk zich nu zelf verlaagd tot modder gooien.. De manier waarop hij naar de beelden van Foeke zat te kijken was ook een klein beetje toneel vanuit Henk zijn kant. Hij zat er naar te kijken alsof hij het voor het eerst zag of hoorde.

Had gewoon gezegd: Dat Foeke een mening mag hebben, maar dat hij hij dit zelf anders vindt en dat de keuze die hij maakt echt berust is op de goede afloop van de club.

Foeke is net zo erg als Demmers vorig jaar, een goede reactie van Henk.

pvanbuijtene

Citaat van: legeips op februari 21, 2016, 12:01:45
Heb het gezien aan de tafel van Kees..
Ik snap de reactie vanuit de emotie, maar persoonlijk vind ik dat Henk zich nu zelf verlaagd tot modder gooien.. De manier waarop hij naar de beelden van Foeke zat te kijken was ook een klein beetje toneel vanuit Henk zijn kant. Hij zat er naar te kijken alsof hij het voor het eerst zag of hoorde.

Had gewoon gezegd: Dat Foeke een mening mag hebben, maar dat hij hij dit zelf anders vindt en dat de keuze die hij maakt echt berust is op de goede afloop van de club.

Ik hou meer van mensen die gewoon zeggen wat ze vinden.
Henk hoeft met niemand meer rekening te houden dus prima zat.

PeterCambuur

Henk zei ook: "Als de mensen in Leeuwarden er achter komen waarom Foeke nu geen trainer van Cambuur is, dan komt hij het stadion niet meer in."

Weet iemand wat die reden is? Zal vast om de hoeveelheid euro's gaan die hij gevraagd heeft?

Shar

Citaat van: PeterCambuur op februari 21, 2016, 14:15:27
Henk zei ook: "Als de mensen in Leeuwarden er achter komen waarom Foeke nu geen trainer van Cambuur is, dan komt hij het stadion niet meer in."

Weet iemand wat die reden is? Zal vast om de hoeveelheid euro's gaan die hij gevraagd heeft?
Hoeveelheid geld die iemand vraagt lijkt mij geen reden. Hij is wat mij betreft vrij om te vragen wat hij wil.

Ik was zelf trouwens alklaar met Booy na die interviews van hem, los van eventuele andere zaken die wellicht spelen.

dennisw8

Citaat van: PeterCambuur op februari 21, 2016, 14:15:27
Henk zei ook: "Als de mensen in Leeuwarden er achter komen waarom Foeke nu geen trainer van Cambuur is, dan komt hij het stadion niet meer in."

Weet iemand wat die reden is? Zal vast om de hoeveelheid euro's gaan die hij gevraagd heeft?

Hij heeft eerder al open gesolliciteerd bij DKV. misschien dat dat er wat mee te maken heeft.

Dokkumer

Citaat van: dennisw8 op februari 21, 2016, 14:33:19
Hij heeft eerder al open gesolliciteerd bij DKV. misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
Denk niet dat het daar aan ligt. Eerder vermoed ik dat hij bepaalde negatieve uitspraken over de club/supporters/HdJ gedaan heeft.