Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Het is ook niet mijn manier van oorlog voeren maar het is vaker gebeurt he  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2016, 08:07:15
Het is ook niet mijn manier van oorlog voeren maar het is vaker gebeurt he  ;)

En dat doe je met Barto?

Als je dit spelletje speet met Barto, lacht dkv zich rot.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op januari 31, 2016, 08:20:02
En dat doe je met Barto?

Als je dit spelletje speet met Barto, lacht dkv zich rot.

Hoezo... Barto is wel onze productiefste spits van de afgelopen wedstrijd.  :koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Citaat van: 666 op januari 31, 2016, 08:22:31
Hoezo... Barto is wel onze productiefste spits van de afgelopen wedstrijd.  :koffie

Van dit jaar zelfs

Moira

Van Barto weet je wel zeker dat hij zich 100% inzet en keihard werkt

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

D.H.Skolten

Citaat van: Bernardo op januari 30, 2016, 15:35:48
Houtkoop staat gewoon op linksbuiten, Rosheuvel rechts. Monteiro bank.
Dat Rosheuvel weer speelt zegt genoeg over Henk! Het is hoog tijd dat ie weg gaat en hopelijk zijn geliefde Rosheuvel meeneemt!

Grijskijkert

Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2016, 12:49:38
Dat Rosheuvel weer speelt zegt genoeg over Henk! Het is hoog tijd dat ie weg gaat en hopelijk zijn geliefde Rosheuvel meeneemt!
Narsingh is geblesseerd/niet fit, wie wil je er anders neerzetten?
IN HENK WE TRUST!!!

Hendrikscc

Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2016, 12:49:38
Dat Rosheuvel weer speelt zegt genoeg over Henk! Het is hoog tijd dat ie weg gaat en hopelijk zijn geliefde Rosheuvel meeneemt!

Hoe had jij het anders willen zien dan ?

Cor

Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2016, 12:49:38
Dat Rosheuvel weer speelt zegt genoeg over Henk! Het is hoog tijd dat ie weg gaat en hopelijk zijn geliefde Rosheuvel meeneemt!

Heeft Rosheuvel ook een porno dvd van Henk?

Harry L.

Citaat van: Cor op januari 31, 2016, 21:05:00
Heeft Rosheuvel ook een porno dvd van Henk?

Je zou haast gaan denken dat ze af en toe samen in een film spelen

denistel

narsingh zit oek totaal geen power in vind ik. veel te bang altijd in duels.


je weet als jack de bal heeft begin dan maar te lopen, maar dat doet hij niet
en hij is altijd wat slaperig in de wedstrijd lijkt het wel.reageren op wedstrijd
situaties is zo belangrijk.

Yellow Army

Citaat van: denistel op januari 31, 2016, 21:38:07
narsingh zit oek totaal geen power in vind ik. veel te bang altijd in duels.


je weet als jack de bal heeft begin dan maar te lopen, maar dat doet hij niet
en hij is altijd wat slaperig in de wedstrijd lijkt het wel.reageren op wedstrijd
situaties is zo belangrijk.

Ik vond dat hij vandaag juist wel eens de diepte zocht wat ik al weken niet van hem had gezien.
Area 58

AL

Zolang er geen nieuwe buitenspelers komen is Narsingh de enige die op dit moment het niveau aan kan.
Is natuurlijk een paar klassen beter dan Rosheuvel.

Bankzitter

Houtkoop doet ook niet zo heel veel fout en is verdedigend ook erg nuttig. Moet alleen vaak ruimte maken voor Vytas wat ten koste van zijn eigen acties gaat.