Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

3 jaar vind ik persoonlijk te lang!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Liwwadden

Wanneer je zijn statitieken van afg. jaren bekijkt lijkt het erop dat het alleen maar beter kan.

2005/06 RKC Waalwijk    Eredivisie         wedstr:7    goals: 0
2006/07 Helmond Sport  Eerste divisie    wedstr:35  goals: 4

Topklasse Harkemase boys

2011/12 bij ons in zijn 1e jaar:  32     7
Hoe het dit jaar gaat weet een ieder, met vooral sinds Henk aan het roer staat lijkt Martijn ineens in topvorm te zijn.  Met dank aan hemmen zijn blessure heeft hij zijn kans gepakt en pikt z'n goaltjes mee.

Denk dat Henk (en Lodeweges) hem nog beter kan (kunnen) maken de komende 3 seizoenen, hopelijk een echte laatbloeier.   Kunnen we misschien over twee jaar dan nog wat centen aan overhouden ook met een doorlopend contract nog.  schiet er maar 25 in jong, succes.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Baresi

Gefeliciteerd Martijn Barto,,waardering vanuit de club en ook vanuit de supporters(die enkele azijnzeikerds trek  je ook wel over de streep)Ik ben al n tijdje fan van Barto en ik denk dat het beste van hem nog gaat komen.Zoals ik n paar maanden al schreef LET OP!!!! :scc
WE HEWWE GOUD IN HANDEN met deze selectie en ts alleen nog wat fine tuning

Cambuur Liwwadden

WE HEWWE GOUD IN HANDEN met deze selectie en ts alleen nog wat fine tuning

In de Jupiler kunnen we leuk mee, in de ere ben je de nieuwe Willem 2.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

oost058

Ik denk dat we nog wel meer van hem gaan zien.

Gefeliciteerd Martijn met je nieuwe contract!

wiekie1969


papagaaiensoep

Toen 'ie vorig jaar die MEGAkans tegen Willem II thuus miste, werd 'ie wisselt. Een maat van mij uut Tilburg stond in het uutvak, was dolblij dat Barto wisselt werd. Hij herinnerde mij er fijntsies aan dat Barto Willem II een jaar eerder uut de beker had knikkert toen 'ie nog bij Harmema speelde.

Goeie spits voor JL begrippen mits in een goed draaiend elftal, creƫert (i.t.t. Hemmen) zelf vrijwel niks. Ok niet de spits voor de eredivisie bink bang, hooguut als stand-in. 3 jaar is ok nogal tamelijk lang, dat siest niet vaak meer. En of we nog 3 jaar plezier houwe aan Barto muk ok nog maar sien, vorig jaar was de stemming heel wat anders. 3, 4 wedstriiden ken veel verandere hek al in de gaten .... voor hem natuurlijk mooi, ken 'ie qua toekomst ok weer even verder kieke.

LwD-West

Martijn begint steeds beter te draaien onder leiding van Henk, ik vind hem een goede speler maar ik weet dat hij nog beter kan. Ga zo door  :0= Barto

De Taurus

Oud Cambuur speelt tegen jong DTD, Leeuwarder Zwaluwen/Blauw Wit (combinatie elftal) , Broekster Boys en LSC Sneek in de komende weken.

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/23282/old-stars-cambuur-nemen-het-op-tegen-jong-dtd/

Drumfather SCC

Gister bij Vitesse-VVV geweest maar wat heeft Ozan nog steeds een schitterende trap zeg! Alle corners en vrije trappen waren super gevaarlijk, eeuwig zonde dat hij weg is gegaan!

Nu iets over een Oud Trainer;

Stanley Menzo tekent dinsdag naar alle waarschijnlijkheid een contract bij Lierse SK. De huidige assistent-trainer van Vitesse kan voor twee jaar tekenen als de nieuwe hoofdtrainer.

Menzo houdt zelf nog een slag om de arm. 'We zijn in de afrondende fase, het gaat nog om details. Ik vertrek morgen naar Belgiƫ. Mocht het rondkomen dan volgt er waarschijnlijk meteen een persconferentie. Dit is de stap die ik voor ogen had. Ik wil weer op eigen benen staan.'

De voormalig doelman had bij Vitesse nog een doorlopend contract, maar daarin stond dat hij mocht vertrekken als hij ergens hoofdtrainer zou kunnen worden. Menzo werkte dit seizoen onder Fred Rutten waarmee hij een niet al te beste relatie onderhield.

Menzo was eerder hoofdtrainer bij AGOVV Apeldoorn, FC Volendam en SC Cambuur.

piene hassus

Das oek ut enige goeie fan Turk. Fedder dartelt ie rendementloas over ut feld en ferdedigt ie sporadisch met.

Keizer

Turk, de man van die heeerlijke vrije trap in de laatste seconden in Deventer, waardoor we daar met 1-2 wonnen!  |:)

Dokkumer

Citaat van: Keizer op mei 13, 2013, 22:22:37
Turk, de man van die heeerlijke vrije trap in de laatste seconden in Deventer, waardoor we daar met 1-2 wonnen!  |:)
En de man van de net niet heldenstatus na zijn 2 goals in Venlo en zijn bal op de lat in Zwolle...

Dokkumer

Sandor van der Heide is geslaagd voor zijn TC 1. Dit diploma geeft de bevoegdheid om na verkregen licentie als trainer/coach op te treden in het gehele amateurvoetbal of de beloften competitie betaald voetbal en/of als assistent-trainer in het betaalde voetbal.

SCCRulez

Koentje Brack afgelopen jaar maar paar wedstrijden bij Sulmona Calcio. Iemand zicht op of hij SCC nog wat gevolgd heeft?
Overstap Serie D naar eredivisie net te groot ben ik bang! w:)