Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

#180
Grapjassen in de HaH;
'' Rick Hooijbroek''
:_schater

UPDATE; Staat nu goed  :thumbsup

Yellow Army

Boete voor wildpoeper
Van onze telesportreadctie
EMMEN -

Voormalig FC Emmen-voetballer en  wildpoeper Jeffrey de Visscher (32) uit Almelo is door de politierechter veroordeeld tot 850 euro boete en een half jaar rijontzegging voor dronken rijden.

De Visscher werd  vorig jaar in november op  in Emmen aangehouden omdat hij naast zijn auto zat te poepen.

Uit een blaastest bleek dat de AlmeloĆ«r bijna drie keer meer had gedronken dan toegestaan. De voetballer claimde dat  een vriend achter het stuur had gezeten. Hij wist alleen niet meer wie dat was en waar hij was gebleven.

Na het incident werd zijn contract bij de Emmer voetbalclub ontbonden.


At sien haar maar goed sit  :_schater :_schater :_schater
Area 58

Baresi

Gerrie Schouwenaar naar Libie.Zag hem vaak bij thuiswedstrijden van cambuur :scc

denistel

Citaat van: SCCRulez op mei 15, 2013, 00:14:30
Koentje Brack afgelopen jaar maar paar wedstrijden bij Sulmona Calcio. Iemand zicht op of hij SCC nog wat gevolgd heeft?
Overstap Serie D naar eredivisie net te groot ben ik bang! w:)

was gister op de club en met wat supporters ff een bakkie gedaan int centrum.heeft het best naar zijn zin in italie en
speelt als het goed is komend seizoen serie c.

Lore

Citaat van: Baresi op mei 16, 2013, 20:59:31
Gerrie Schouwenaar naar Libie.Zag hem vaak bij thuiswedstrijden van cambuur :scc

Shit, scheelt weer een kaartje! Of zou hij die gratis krijgen?

SCCRulez

Citaat van: denistel op mei 16, 2013, 22:00:09
was gister op de club en met wat supporters ff een bakkie gedaan int centrum.heeft het best naar zijn zin in italie en
speelt als het goed is komend seizoen serie c.

Serie C staat ongeveer gelijk aan eredivisie toch  :proost Mooi dat hij 't daar nog steeds goed heeft! Misschien ooit nog 's as trainer terug naar Liwwarden

Grijskijkert

Citaat van: Lore op mei 16, 2013, 22:04:28
Shit, scheelt weer een kaartje! Of zou hij die gratis krijgen?
Wat denk je als oud speler en trainer..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:48:08
Serie C staat ongeveer gelijk aan eredivisie toch  :proost Mooi dat hij 't daar nog steeds goed heeft! Misschien ooit nog 's as trainer terug naar Liwwarden

komt nooit weer uit italie weg hoor.

Lwdscc

Keurntjes naar Telstar; Arts gepolst door Eindhoven...

brambo3004

Citaat van: Lwdscc op mei 29, 2013, 11:50:20
Keurntjes naar Telstar; Arts gepolst door Eindhoven...

Kijk, dat is nieuws! :P

zeewolde

Citaat van: Lwdscc op mei 29, 2013, 11:50:20
Keurntjes naar Telstar; Arts gepolst door Eindhoven...

'Telstar neemt Keurntjes over van FC Groningen'
Gegevens
Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd: 29 mei 2013 om 21:17 Categorie: Nieuws Tim Keurntjes krijgt volgend seizoen een nieuwe kans op het hoogste niveau. De verdediger verruilt FC Groningen transfervrij voor Telstar, schrijft het Noordhollands Dagblad.

Keurntjes had bij FC Groningen geen uitzicht op een doorbraak in het eerste elftal en om die reden werd zijn aflopende contract niet verlengd. Telstar heeft echter nog alle geloof in de kwaliteiten van de mandekker en is een contract met hem overeengekomen.

De 22-jarige Keurntjes werd het afgelopen seizoen door FC Groningen verhuurd aan SC Cambuur, maar daar wist hij geen basisplaats te veroveren. Eerder kwam de mandekker uit voor De Graafschap.


poelie-lwd

Mandekker? Volgens mij hebben ze de verkeerde aangetrokken  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Aangezien hij nu geen speler meer is en zijn contract blijkbaar is ontbonden:

Kersvers hoofdklasser Drachtster Boys heeft zich versterkt met Sicco Brouwer. Hij komt over van Cambuur. #amateurvoetbal

richard

Citaat van: Lwdscc op mei 29, 2013, 11:50:20
Keurntjes naar Telstar; Arts gepolst door Eindhoven...

Heb al een mail naar Eindhoven gestuurd!!

denistel

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2013, 21:45:33
Mandekker? Volgens mij hebben ze de verkeerde aangetrokken  :_schater

en telstar speelt oek al op het hoogste niveau????