Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

oostside

Citaat van: carlo de leeuw op november 27, 2015, 12:30:07
jij dacht....ik strooi nog even wat extra zout.....!

Tis maar hoe je het interpreteert natuurlijk, maar ik kijk zo nu en dan wel eens of er wat over :clint :scc spelers wordt geschreven en vond dit wel noemenswaardig.

Stiens

Hemmen ziet af van Aziatisch avontuur

Michiel Hemmen ziet af van een dienstverband bij Binh Duong FC. De spits trainde de afgelopen week mee en speelde een oefenduel met de kampioen van Vietnam.
De 28-jarige Hemmen zit zonder club nu zijn contract met het Zweedse BK Häcken is afgelopen. Het perspectief om met Binh Duong in de Aziatische Champions League uit te komen, lokte hem voor een proefperiode naar Azië. Daar lag een eenjarig contract voor hem klaar.

Hemmen speelde in Nederland voor AGOVV, SC Veendam, FC Volendam en SC Cambuur. Bij laatstgenoemde club had hij met zeventien treffers een groot aandeel in de promotie naar de Eredivisie in 2013.

Bron: vi.nl

De Gast

We zullen toch een spits erbij moeten hebben..

PePe

Laat maar komen, veel beter dan........ (vul zelf maar in)

michello

Ik ben voor. Berisha word 'm dit seizoen toch niet meer heb ik het idee. Met Hemmen erbij ( en gezien ons spel van vorig jaar toch niet meer werkt met deze selectie) kun je een heel ander soort voetbal spelen, en is tenminste een spits die de bal voorin kan vasthouden.. Mocht hij willen en niet te veel salaris vragen dan zou ik het toejuichen.

hobbes

#2660
Citaat van: PePe op december 02, 2015, 18:24:31
Laat maar komen, veel beter dan........ (vul zelf maar in)

Als hij fit is wel iig

speculeter

Even gegoogled.
Een wedstrijdje gespeeld in Zweden?
Hoe fit is hij nu dan?

zeewolde

Hemmen, die nog vaker geblesseerd is dan Narsingh?

Ja halen en alle problemen zijn voorbij....

el haj

Citaat van: zeewolde op december 02, 2015, 19:22:58
Hemmen, die nog vaker geblesseerd is dan Narsingh?

Ja halen en alle problemen zijn voorbij....

Jep, 't is weer lekker opportunistisch hier.  :P

hobbes

Lees net dat Ritzmaier naar de bank verdwijnt ten koste van Sleegers. Zou het hij dan zoveel te kort komen dat hij zelfs bij Nec niet meer in de basis kan?

papier

Sleegers is ook een prima speler.

PePe

Ritzmaier hier op het middenveld, Overgoor naar de verdediging?

veteraan

Rizmaier zou mooi zijn maar NEC heeft een fors bedrag voor hem moeten betalen !

denistel


De Gast

Zag net Marinus Dijkhuizen De Graafschap - Utrecht analyseren. Alvast maar vastleggen om in elk geval na dit seizoen Henk op te volgen zou ik zeggen