Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ja betweter omdat we niet met de "Barto is een prutser massa" meehuilen.

Stiens

Reijnen de hele wedstrijd op de bank bij Groningen afgelopen weekend?  :_schater :_schater

YellowBlue

Citaat van: Stiens op september 14, 2015, 09:19:04
Reijnen de hele wedstrijd op de bank bij Groningen afgelopen weekend?  :_schater :_schater

Tja de bekende stap omhoog geld tegenwoordig vaak alleen maar voor de bankrekening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Stiens op september 14, 2015, 09:19:04
Reijnen de hele wedstrijd op de bank bij Groningen afgelopen weekend?  :_schater :_schater
Huren die man
Henk, held, bedankt

diekhuzen

@YellowBlue
Als jij van werkgever kan wisselen tegen een beduidend beter salaris?

Moira

ik geef reijnen geen ongelijk, als ik zoveel salarisverhoging zou kunnen krijgen had ik het ook gedaan. vooral op zijn leetijd. Maar wat ik dan weer zo flauw vind is dat Nijland Reijnen koste wat het kost moest hebben. Vervolgens beland hij op de bank.. net als zijn voorganger Martijn. Erg zuur voor ons, aangezien wij hem er nu graag bij hadden gewild

Cor

Citaat van: Moira op september 14, 2015, 12:57:49
ik geef reijnen geen ongelijk, als ik zoveel salarisverhoging zou kunnen krijgen had ik het ook gedaan. vooral op zijn leetijd. Maar wat ik dan weer zo flauw vind is dat Nijland Reijnen koste wat het kost moest hebben. Vervolgens beland hij op de bank.. net als zijn voorganger Martijn. Erg zuur voor ons, aangezien wij hem er nu graag bij hadden gewild

Zie het als een manier om je concurrent kapot te maken. Dat is het enige waarom deze boer ze ophaalt.

YellowBlue

Citaat van: diekhuzen op september 14, 2015, 09:55:01
@YellowBlue
Als jij van werkgever kan wisselen tegen een beduidend beter salaris?

Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, ik zeg gewoon dat het er in de praktijk vaak op neer komt dat ze zelf zeggen; 'Hogerop te willen voetballen' maar dat er van voetballen lang niet altijd sprake is, tenminste niet in het eerste van de nieuwe club.

Timmie

Citaat van: Cor op september 14, 2015, 13:47:41
Zie het als een manier om je concurrent kapot te maken. Dat is het enige waarom deze boer ze ophaalt.

Toevallig niet!

Is niet goed gescout vanuit Groningen!
Groningen dacht dat Reijnen net als Botteghin zou zijn; een man, fysiek enorm sterk.
Dat is niet zo en dat gaat Reijnen ook niet worden!

Groningen ziet Cambuur zeker niet als concurrent! Geloof je toch zelf niet?!..


sunderland

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 14:16:25
Toevallig niet!

Is niet goed gescout vanuit Groningen!
Groningen dacht dat Reijnen net als Botteghin zou zijn; een man, fysiek enorm sterk.
Dat is niet zo en dat gaat Reijnen ook niet worden!

Groningen ziet Cambuur zeker niet als concurrent! Geloof je toch zelf niet?!..
o nu kom je aan timmie zijn favoriet .En Groningen dacht dat Reijnen net zo sterk was is kul .Dat verzin jij gewoon zelf

sunderland

Tis gewoon simpelweg meer verdienen .Zeker een ton

okkele

helemaal mee eens,we werken allemaal voor de poen.
hij is daar echt niet heen gegaan voor zijn hoge ambities.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 14:16:25

Groningen ziet Cambuur zeker niet als concurrent! Geloof je toch zelf niet?!..

Dat geloof ik zeker wel. Ieder jaar dat onze begroting niet omhoog kan vanwege de situatie rondom het stadion is een jaar waarin je ons pijn kunt doen. De varkensboer heeft er alle belang bij om ons terug in ons hok te krijgen. Worden we een blijvertje dan heeft hij niet een meer een "derby" Om maar niet te spreken over de aandacht die er al twee jaar uitgaat naar het knappe presteren van Cambuur. Ik heb ooit het "genoegen"gehad om de varkensboer te horen spreken op een symposium, in z`n eerste jaar als commercieel manager. Daar was hij toen al vrij duidelijk over de rol van FCG en die van Cambuur. En ja Timmie, dat was al ergens in 1996

Cor

Citaat van: sunderland op september 14, 2015, 14:30:35
Tis gewoon simpelweg meer verdienen .Zeker een ton

Maar ik heb het ook niet over de reden voor Reijnen om de overstap te maken, die is wel duidelijk. Het gaat om de dubbele agenda van de varkensboer

Moira

Citaat van: Cor op september 14, 2015, 15:03:49
Maar ik heb het ook niet over de reden voor Reijnen om de overstap te maken, die is wel duidelijk. Het gaat om de dubbele agenda van de varkensboer

precies. Het was meteen al duidelijk dat vd looi niet op Reijnen zat te wachten.