Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

johnmillwall

Citaat van: Delamere op mei 27, 2015, 17:31:09
Vandaag is Andy King plotseling overleden. Hij werd slechts 58 jaar. R.I.P.


Geweldige voetballer, destijds te goed voor Cambuur, luste volgens mij wel een biertje.

johnmillwall


sunderland

Citaat van: Delamere op mei 27, 2015, 17:31:09
Vandaag is Andy King plotseling overleden. Hij werd slechts 58 jaar. R.I.P.
Andy King is misschien wel de beste speler die wij hier ooit hebben gehad .Hij speelde bij Everton wat vlgns mij kampioen was geworden .

NRG

RIP Andy King. Sweet memories.

Collingwood

Paco van Moorsel gaat volgend seizoen met Mart Dijkstra bij Sparta voetballen.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Andy King R.I.P.

Galdiano

Wat doet Kevin Diaz tegenwoordig?
Hij was vandaag in het centrum.

En nee die gaat niet komen  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

marinus dijkhuizen samen met roy hendriksen naar brentford.
:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oostside

Citaat van: okkele op juni 01, 2015, 10:20:34
marinus dijkhuizen samen met roy hendriksen naar brentford.
:thumbsup

Verder met z'n volgende stageplaats voordat hij over een paar jaar trainer kan/mag worden bij SCC

el haj

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 21:47:20
Wat doet Kevin Diaz tegenwoordig?


Hij is terug naar huis. :)
Speelt bij de amateurs in z'n geboorteplaats.

Collingwood

Johnny de Vries naar Harkemase Boys.
Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

Citaat van: el haj op juni 01, 2015, 13:53:21
Hij is terug naar huis. :)
Speelt bij de amateurs in z'n geboorteplaats.

Was de naam bijna weer vergeten. Ook best wel leuke tijden :)

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

justremco

Droste voor 2 jaar naar Heracles

John Hiatt

Citaat van: justremco op juni 03, 2015, 14:41:13
Droste voor 2 jaar naar Heracles

Echt een stap hogerop....