Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: DayDreamer op februari 12, 2015, 08:58:58
Sandor heeft al aangegeven de komende jaren de Jong te gaan volgen, helaas  ;(

Het is te hopen dat we nog enkele seizoenen van Henk zijn diensten gebruik mogen maken.

Dat vind ik ook maar als hij of zij weg willen moeten ze dat vooral doen. De club zou er goed aan doen om de banden met Dijkhuizen warm te houden. In mijn beleving DE ideale opvolger en een supertalent op het gebied van trainer/coach.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Dennis Telgenkamp wordt door trainer John Stegeman gepasseerd voor het duel van Heracles Almelo met Feyenoord, zaterdagavond. Bram Castro zal zijn plek onder de lat overnemen. In de eerste seizoenhelft kon de oefenmeester bijna geen beroep doen op Castro. Eerst was de doelman geblesseerd aan zijn hoofd en later aan zijn lies en hamstrings.

Helaas.

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op februari 12, 2015, 09:51:49
Dat vind ik ook maar als hij of zij weg willen moeten ze dat vooral doen. De club zou er goed aan doen om de banden met Dijkhuizen warm te houden. In mijn beleving DE ideale opvolger en een supertalent op het gebied van trainer/coach.

Absoluut. Maar geeft zelf ook aan dat hij deze kant graag op wil. Mag hij wat mij betreft die Stans wel meenemen.

Baresi

Word tyd voor n hattrick,,,doe maar zondag :scc

PePe

Citaat van: Harry L. op februari 13, 2015, 19:29:31
Absoluut. Maar geeft zelf ook aan dat hij deze kant graag op wil. Mag hij wat mij betreft die Stans wel meenemen.

Diekhuzzen heeft dit afgelopen zondag bij de tafel van Kees weer herhaald.
Dat hij graag bij Cambuur trainer wil worden.
Ook zijn afscheid hier, heeft een onwisbare indruk bij hem achtergelaten.

PePe

Citaat van: Baresi op februari 13, 2015, 22:53:18
Word tyd voor n hattrick,,,doe maar zondag :scc

Dan mag ie de bal oek houwe.

Montana

Barto is een held en scoort morgen minimaal 2 keer!

ruubmac

Rusnak weer gescoord

mario


Harry L.

Citaat van: mario op februari 14, 2015, 23:45:58
Wat mis ik die jongen  ;(

Ik ook, wat een heerlijke doelpunt

sccambuurlwdd

Dit wordt zijn wedstrijd.

JurjenS7

Deze man verdient een kans.. Echt waar.. Ik ben vaak kritisch op Barto, maar hij deed deze wedstrijd echt alles goed.. Elke aanname, overzicht, goede passes, duelkracht, en maar doorgaan  :thumbsup

OuweSkeve

Citaat van: JurjenS7 op februari 15, 2015, 14:30:57
Deze man verdient een kans.. Echt waar.. Ik ben vaak kritisch op Barto, maar hij deed deze wedstrijd echt alles goed.. Elke aanname, overzicht, goede passes, duelkracht, en maar doorgaan  :thumbsup

_O_ _O_ Alleen is het wel net een oude diesel

Cambuur Groningen

Martijn, je was voor mij de man of the match! Wat een inzet, top!

Tukker

#2039
Voorlopig maar even geen kritiek meer op Barto lijkt me.

Wat een geweldige pot van hem  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist