Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Zijn beste wedstrijd voor Cambuur!

Dokkumer

Het hele team een wereldprestatie trouwens. Ik hoop wel dat Martijn zijn uitstekende pot volgende week mag belonen met een of meer goals  |:)

nulachtenvieftig

Aan zijn inzet heeft 't nooit gelegen maar wat was hij vandaag weer belangrijk voor ons aller  :scc.
Is misschien niet de meest technisch onderlegde van het collectief maar vecht als een leeuw voor de club.  |:)
si vis pacem para bellum

el haj

Citaat van: Josli op februari 15, 2015, 15:58:07
Zijn beste wedstrijd voor Cambuur!

Vitesse thuis vorig jaar vergeten? :P

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 15, 2015, 14:58:26
Martijn, je was voor mij de man of the match! Wat een inzet, top!
.

Dan doe je vd streek en Reijnen veel en veelste kort!

AL

Voor mij samen met Reijnen de beste aan onze kant.
Zou Barto laten staan, ook al mag ogbeche weer spelen.

Delamere

Zo, Barto was vandaag goed!

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 15, 2015, 16:35:21
.

Dan doe je vd streek en Reijnen veel en veelste kort!
En Nienhuis...
Ik ben het trouwens wel met CG eens, Barto was voor mij ook MotM. Hij bleef maar afjagen en de boel op sleeptouw nemen.

speculeter

En presteer het nou niet Henk om Barto vrijdag er weer naast te zetten.En ook niet op het middenveld.
Gewoon in de spits.

JurjenS7

Normaal als hij op het veld staat, waar dan ook, zijn er zo'n 20 momentjes in de wedstrijd waarbij je echt gewoon je afvraagt waarom hij bij ons speelt en wordt dat gevoel weer gecompenseerd door zijn werklust. Maar vandaag was gewoon alles goed, echt alles. Ik zou ook zeggen tegen NAC beginnen met hem, kijken of hij dit door kan trekken  |:) Ook mooi dat er voor Ogbeche wat competitie is voor zijn plaats..

Cor

Kom er maar in Legeips  :_schater

Eewal

Soms de held, soms de schlemiel.. Vandaag was ie baas!

runner 1

Heel eerlijk ik ben geen fan van hem maar zoals hij vandaag speelde een dikke 10.
Hij deed bijna alles goed en als hij zo blijft spelen is hij van meerwaarde voor Cambuur.

Waarvan akte.

Yellow Army

Citaat van: runner 1 op februari 15, 2015, 18:18:36
Heel eerlijk ik ben geen fan van hem maar zoals hij vandaag speelde een dikke 10.
Hij deed bijna alles goed en als hij zo blijft spelen is hij van meerwaarde voor Cambuur.

Waarvan akte.

:thumbsup
Area 58