Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: AL op februari 08, 2015, 15:12:49
Viel goed in. Lijkt op dit moment vooral veel fitter dan ogbeche!!

Precies waar je hem voor kan gebruiken.. Alles of niets voetbal.. Goal was idd prima, maar daarna geen dingen gezien dat hij fitter is dan B.

AL

Citaat van: legeips op februari 08, 2015, 15:14:41
Precies waar je hem voor kan gebruiken.. Alles of niets voetbal.. Goal was idd prima, maar daarna geen dingen gezien dat hij fitter is dan B.

Won wel duels, hield bel wel vast.
Tuurlijk is ogbeche beter, maar ogbeche lijkt totaal opgebrand.

Scc01

Ben bang dat we het toch met hem moeten doen volgende week....

Tukker

Citaat van: Scc01 op februari 08, 2015, 15:17:22
Ben bang dat we het toch met hem moeten doen volgende week....
Mooi dat we Barto nog achter de hand hebben. Hemmen nog steeds niet fit genoeg? Dan blijven er weinig opties over  ;(
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

De Gast

Op zn best als supersub inderdaad.

Zal volgende week wel in de spits staan. Voetballen kun je er niet mee maar wil nog wel eens op de goeie plaats staan. Kom op jonge maak ons gek!

scclwd

Wat lees ik op een groningen-forum?:

Trainer van Cambuur en Excelsior zijn een klasse beter dan onze slapjanus en haalbaar schat ik zo in. Rusnak lijkt ook al in te kakken onder de leiding van vd Looi.

Ik dacht dat Rusnak het daar wel redelijk deed, maakte laatst nog een mooi (zwabber)-doelpunt.

Daddy T.

Citaat van: scclwd op februari 11, 2015, 19:43:30
Wat lees ik op een groningen-forum?:

Trainer van Cambuur en Excelsior zijn een klasse beter dan onze slapjanus en haalbaar schat ik zo in. Rusnak lijkt ook al in te kakken onder de leiding van vd Looi.

Ik dacht dat Rusnak het daar wel redelijk deed, maakte laatst nog een mooi (zwabber)-doelpunt.

Omdat 1 persoon dat roept? Ook op dat forum hebben ze Wiekie's...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op februari 11, 2015, 20:16:31
Omdat 1 persoon dat roept? Ook op dat forum hebben ze Wiekie's...
Dan ben ik er ook een.. Ik vind die van der Looi helemaal niks. Helder verhaal in de pers, maar haalt veel te weinig uit de groep en is tactisch ook geen meesterbrein.

En wie zet vd Laan zondag als back neer, terwijl zelfs een blinde (ja wiekie en ik zijn blind) ziet dat hij daar NIET goed tot zijn recht komt.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2015, 20:31:04
Dan ben ik er ook een.. Ik vind die van der Looi helemaal niks. Helder verhaal in de pers, maar haalt veel te weinig uit de groep en is tactisch ook geen meesterbrein.

En wie zet vd Laan zondag als back neer, terwijl zelfs een blinde (ja wiekie en ik zijn blind) ziet dat hij daar NIET goed tot zijn recht komt.

Ik zie t zelfs, ook als ik niet kijk. Wat een droeftoeter is dat...

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op februari 11, 2015, 20:33:25
Ik zie t zelfs, ook als ik niet kijk. Wat een droeftoeter is dat...
Maar jij bent dan ook een azijnjunk  :y :y

V-man

Van der Looi is een saaie 13 in een dozijn trainer. De Jong is een speciaal figuur. Hij is echt en heeft een mooie drive. Hopenlijk slingert hij Cambuur Zondag aan tot ongekende hoogten en winnen wij met een korfbaluitslag!

Montana

Ooit gaan de Jong én Sandor naar Grunn...

brambo3004

Citaat van: Montana op februari 11, 2015, 23:20:03
Ooit gaan de Jong én Sandor naar Grunn...

Dagje Ikea misschien, maar daarna komt Sandor wel weer terug (heimwee)

DayDreamer

Citaat van: brambo3004 op februari 11, 2015, 23:31:43
Dagje Ikea misschien, maar daarna komt Sandor wel weer terug (heimwee)

Sandor heeft al aangegeven de komende jaren de Jong te gaan volgen, helaas  ;(

Het is te hopen dat we nog enkele seizoenen van Henk zijn diensten gebruik mogen maken.

Cambuur is mien wief

Zie graag dat de Jong een jaartje bijtekent... Liever vandaag als morgen! En wat voor contract heeft Sandor eigenlijk? Gelijk aan dat van Henkie?