Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Hij wordt verkeerd gebruikt op links

kapseltje

Citaat van: Cor op december 08, 2014, 12:38:35
Noem mij 1 speler die wel geweldig speelde?
Bijna niemand haalde een normaal niveau, maar barto speelt al weken zo (altijd).

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: kapseltje op december 08, 2014, 15:33:09
Bijna niemand haalde een normaal niveau, maar barto speelt al weken zo (altijd).

Wel op een positie die totaal niet bij hem past he en dat is niet zijn schuld.

In de punt als afmaker komtie het beste uit de verf (nog steeds niet goed genoeg, maar toch).
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Is gewoon een pinchhitter.. heeft voetballend te weinig kwaliteiten om in de basis te staan. En zeker niet op linksvoor.

Mitar

Henk de Jong heeft heel veel krediet, maar het langer blijven opstellen van Barto op de buitenkant begint echt zijn geloofwaardigheid te verliezen. Als inzet en druk zetten de enige motieven zijn om die positie in te vullen is het wel treurig gesteld. Niks ten nadele van Martijn, maar dit kan echt niet langer  ;( ;( ;( ;( ;( ;(

DeGroteLeeuwarder

Narsingh traint weer volop mee!

Goed nieuws: Furdjel Narsingh lijkt hersteld te zijn van zijn hamstringblessure. Hij deed namelijk weer volop mee met de training van vanochtend. De rappe buitenspeler moest de wedstrijden tegen AZ en NAC aan zich voorbij laten gaan. Beide wedstrijden werden verloren en Cambuur oogde daarin behoorlijk vleugellam. Het is daarom te hopen dat Narsingh weer mee kan doen tegen Go Ahead Eagles.

:proost :proost :proost
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

denistel

ging vandaag lekker met hem op de training hopen dat ie zaterdag oek fit is...ook de ridder deed weer veel loop werk die is ook op de weg terug en geert arend Roorda ook voorzichtig aan weer begonnen.

marrumer

Citaat van: denistel op december 10, 2014, 18:51:41
ging vandaag lekker met hem op de training hopen dat ie zaterdag oek fit is...ook de ridder deed weer veel loop werk die is ook op de weg terug en geert arend Roorda ook voorzichtig aan weer begonnen.
traint geert arend roorda nog bij cambuur?

YellowBlue

nee bij vv Bergum,maar was stiekem ons stadion binnen gelopen... :?

marrumer

Citaat van: YellowBlue op december 10, 2014, 21:07:40
nee bij vv Bergum,maar was stiekem ons stadion binnen gelopen... :?
hahaha  l8l

piene hassus

Skynt beter te wezen dan de andere fleugels en werkt hadder

renaldo

Dat seit dan meer over de kwaliteit van de andere fleugels as over barto. Een fleugel mut niet vurskrikkeluk hard werke, maar snel weze, een aktie en een voorzet heffe. Volgens my mist barto alle 3 kwaliteiten.

danii058

Barto is goed voor invallen in de spits in de 70e minuut zodat hij zich in 20 mimuten helemaal
kapot kan werken, hij heeft niet de kwaliteiten om als vleugelaanvaller mee te doen de hele wedstrijd hij heeft geen actie is niet snel. als spits kan hij balletjes die lekker voorkomen er in prikken. ik zie hem niet als basisspeler maar als invaller in de 60/70e minuut

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: danii058 op december 11, 2014, 14:52:11
Barto is goed voor invallen in de spits in de 70e minuut zodat hij zich in 20 mimuten helemaal
kapot kan werken, hij heeft niet de kwaliteiten om als vleugelaanvaller mee te doen de hele wedstrijd hij heeft geen actie is niet snel. als spits kan hij balletjes die lekker voorkomen er in prikken. ik zie hem niet als basisspeler maar als invaller in de 60/70e minuut

Is idd niet een goede vleugelaanvaller, maar deed het tegen Utrecht prima! Kan wel in de spits staan als HDJ besluit om Ogbeche op de plaats van Rusnak te zetten, zoals vorig jaar een paar keer is gebeurd
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

PePe

Barto is pas na de kerst op z'n best. (de periode dat hij goede dingen laat zien, breekt weer aan)