Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

Is er waarschijnlijk gewoon weer bij zaterdag  :thumbsup

speculeter

Citaat van: michello op december 04, 2014, 12:03:33
Is er waarschijnlijk gewoon weer bij zaterdag  :thumbsup
dat scheelt een slok op een borrel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Henk, held, bedankt

CJ058

Narsingh: 'Toen we samen bij Ajax speelden, was hij altijd de beste'

CiteerLuciano Narsingh van PSV speelt voor een topclub in Nederland en mag zich ook Oranje-international noemen. Toch was het zijn oudere broer Furdjel die volgens kenners de mooiste loopbaan in het voetbal tegemoet zou gaan. Blessureleed zorgde er echter voor dat de 26-jarige vleugelaanvaller achterop raakte. Het is zijn twee jaar jongere broer Luciano die continu in de spotlights staat.



Furdjel Narsingh is nu blessurevrij en laat in het tenue van SC Cambuur zien wat hij allemaal in huis heeft, tot tevredenheid van zijn jongere broer. Hij keek van kleins af aan op tegen Furdjel. "Toen we samen bij Ajax speelden, werd hij altijd de beste speler van het toernooi en won hij altijd prijzen. Ik denk dat hij wat zakelijker is dan ik. Hij maakt meer acties op snelheid en dat moet ik misschien ook vaker doen", citeert De Telegraaf.

Narsingh denkt niet dat zijn oudere broer niet meer de leeftijd heeft om door te breken. Hij denkt dat Furdjel zeker nog hogerop kan en noemt Ruben Schaken als voorbeeld. "Furdjel heeft de kwaliteiten om ook ooit bij een topclub te spelen. Hij is een klassieke buitenspeler met een actie en die zijn altijd gewild."


Zaterdag weer gas geven topper, Kenny van de Weg slapeloze nachten bezorgen!  |:)

speculeter

Who the fuck is Kenny vd weg?

Thieske


michello

Weer niet op de training ... ;(

De Gast

Je hoort absoluut niet op de links buiten Martijn.. misschien moet je het zelf maar eens bij Henk aangeven.

sunderland

Citaat van: De Gast op december 07, 2014, 00:22:38
Je hoort absoluut niet op de links buiten Martijn.. misschien moet je het zelf maar eens bij Henk aangeven.
idd belachelijk .

piene hassus

Sal allemaal wel maar is de enige met 100% inset de hele wetstryt. Hij ken dr oek niks an doen dat de Jong um opstelt.

666

Citaat van: piene hassus op december 07, 2014, 13:09:26
Sal allemaal wel maar is de enige met 100% inset de hele wetstryt. Hij ken dr oek niks an doen dat de Jong um opstelt.
Inzet is altijd goed...  Maar het is geen buiten daar is hij voetballend te zwak voor.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CJ058

Aanname met buitenkant rechts met geen tegenstander in de buurt...  :_schater :_schater

kapseltje

Lieveling Barto speelde weer geweldig zeg  ;(. Onbegrijpelijk dat hij toch elke week weer in de basis staat.

Cor

Citaat van: kapseltje op december 08, 2014, 12:36:01
Lieveling Barto speelde weer geweldig zeg  ;(. Onbegrijpelijk dat hij toch elke week weer in de basis staat.

Noem mij 1 speler die wel geweldig speelde?

denistel

qua voetbal power en slimheid komt hij veel te kort.