Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Na Twente een weekje vrij i.v.m. interlands, daarna mogen we weer: AZ uit!!

|:) |:) |:)

Deze wedstrijd is zowel een auto (maximaal 130 auto's) als een buscombi (onder voorbehoud, alleen bij voldoende belangstelling) en is alleen voor uitkaarthouders van SC Cambuur.

Op maandag 7 oktober 10:30 uur start de kaartverkoop voor dit uitduel bij de administratie van het Cambuurstadion. De verkoop loopt tot uiterlijk vrijdag 18 oktober, 12:00 uur. Hieronder staat het prijsoverzicht voor deze wedstrijd:

AZ- SC CAMBUUR OP ZONDAG 20 OKTOBER OM 16:30 UUR
Prijs autocombi: €15.-
Prijs buscombi voor leden KVC: € 30.- (alleen op vertoon van de ledenpas!)
Niet leden betalen € 35,-

Het omwisselen van de omwisselbiljet voor de autocombi vindt plaats op de carpool plaats bij Zurich op de A7, tussen 14.30 uur en 15 uur. Op deze locatie ontvang je het kaartje voor het bezoekersvak en kan je daarna rechtstreeks naar Alkmaar rijden.

De mensen die met de bus richting Alkmaar reizen, stappen om 13:15 in op het Cambuurplein. De bus vertrekt om 13.30 uur. Mits er, zogezegd, voldoende belangstelling is voor deze buscombi.

0517

Bij auto-combi zeker weer van de partij!

Bernardo

Bij auto combi ook van de partij.

Len Cantello

Aanwezig. Kaartjes al in bestelling.
:thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour

Hoop inderdaad op een autocombi!! Zou mooi zijn, kunnen we net als de Eagles daar een vol uitvak bij elkaar krijgen?

:0= AWAYDAYS!  |:)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Lijkt me inderdaad dat dit een autocombi wordt. Hopelijk komt Cambuur deze week met informatie en start de kaartverkoop ook zo snel mogelijk, zodat iedereen voldoende tijd heeft om kaarten te halen. Het scheelt denk ik veel supporters als je maar een paar dagen kaartverkoop hebt.

Daddy T.

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 30, 2013, 22:00:16
Zou mooi zijn, kunnen we net als de Eagles daar een vol uitvak bij elkaar krijgen?

Kunnen 750 in, met een autocombi moet dat vak gewoon vol! Uurtje rijden, herfstvakantie (KVC, bus regelen voor mensen zonder vervoer aub!) en pas rond uur of 12 vertrek.

*Respect voor de aantallen die Eagles meeneemt naar uitwedstrijden, naar Ajax ook weer 15 bussen!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bernardo

Citaat van: Daddy T. op september 30, 2013, 22:13:07
Kunnen 750 in, met een autocombi moet dat vak gewoon vol! Uurtje rijden, herfstvakantie (KVC, bus regelen voor mensen zonder vervoer aub!) en pas rond uur of 12 vertrek.

*Respect voor de aantallen die Eagles meeneemt naar uitwedstrijden, naar Ajax ook weer 15 bussen!

Wedstrijd is om pas om 16.30.

mscc


denistel

Citaat van: Daddy T. op september 30, 2013, 22:13:07
Kunnen 750 in, met een autocombi moet dat vak gewoon vol! Uurtje rijden, herfstvakantie (KVC, bus regelen voor mensen zonder vervoer aub!) en pas rond uur of 12 vertrek.

*Respect voor de aantallen die Eagles meeneemt naar uitwedstrijden, naar Ajax ook weer 15 bussen!

uurtje rijden??? dat lukt echt niet. hopen op een auto combi.

Bernardo

Citaat van: denistel op oktober 01, 2013, 18:15:02
uurtje rijden??? dat lukt echt niet. hopen op een auto combi.

Uur en 15 minuten ongeveer, valt mee toch!  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sccleeuwarden

Met autocombi mut dat vak vol! in die stille kerk zullen we laten zien wat sfeer is

Jules058

Citaat van: sccleeuwarden op oktober 01, 2013, 19:43:35
Met autocombi mut dat vak vol! in die stille kerk zullen we laten zien wat sfeer is

Ook redelijk klapvee in alkmaar, sfeer kennen ze daar ook niet
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder