Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker: Cambuur - NAC

Gestart door el haj, september 26, 2013, 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Citaat van: fred op september 27, 2013, 15:55:39
Leuke pot. Jammer dat het op een dinsdag is waar niet veel mensen voor warm lopen....

Kleine overwinning moet tot de mogelijkheden behoren  |:)

Omdat NAC vrijdag speelt zeker

fred


denistel

gaat toch nergens over dat de eigenlijk al betere clubs niet tegen elkaar kunnen loten en natuurlijk ken die
vent met 2 balletjes wel weten wat uit en thuis is.

flikker alles in 1 pot en loten met die hap.

weestwel

Citaat van: fred op september 27, 2013, 16:28:19
Inderdaad....

dkvvvvvvvvvvvv dinsdag
SC CAMBUUR woensdag.

Volgens mijn opinie.

Destroyer

Citaat van: denistel op september 27, 2013, 22:16:22
gaat toch nergens over dat de eigenlijk al betere clubs niet tegen elkaar kunnen loten en natuurlijk ken die
vent met 2 balletjes wel weten wat uit en thuis is.

flikker alles in 1 pot en loten met die hap.

Ik vind het ook altijd apart dat de topploegen vaak en thuis en tegen zwakkere clubs loten. zeer  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: 666 op september 27, 2013, 10:31:15
Wat zal hij ons veld voor cijfer geven, het veld is namelijk ook een paar wedstrijden verder.

Misschien wel een l0l ipv een 1.

Als ze winnen geeft ie een 9 en willen ze zelf ineens oek zo'n veld hebben. Let maar op  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sakas

Di 29 oktober om 20:45 uur zal deze wedstrijd gespeeld worden.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Bernardo


SCCJSK

Ik neem aan dat seizoenkaart houders er gratis heen kunnen of korting hebben is dit zo?

denistel

gratis zeker niet he...de club mut er wel aan verdienen natuurlijk

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op oktober 01, 2013, 18:17:03
gratis zeker niet he...de club mut er wel aan verdienen natuurlijk

Maar ook zeker korting, heeft van der Belt gezegd
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2013, 18:21:00
Maar ook zeker korting, heeft van der Belt gezegd

Tot aan de (ik meen) halve finales is de bvo verplicht de kaartjes aan te bieden tegen een gereduceerd tarief. Of sk's een extra korting krijgen, is aan de club zelf.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op oktober 01, 2013, 20:57:10
Tot aan de (ik meen) halve finales is de bvo verplicht de kaartjes aan te bieden tegen een gereduceerd tarief. Of sk's een extra korting krijgen, is aan de club zelf.
Ken de regeling niet, maar dan zou het tot de kwartfinales moeten zijn lijkt me. Vanaf dat punt worden de opbrengsten gedeeld door de clubs.

kgscc

Citaat van: Yellow Army op oktober 01, 2013, 20:57:10
Tot aan de (ik meen) halve finales is de bvo verplicht de kaartjes aan te bieden tegen een gereduceerd tarief. Of sk's een extra korting krijgen, is aan de club zelf.

Het is zo dat kaartjes niet gratis mogen zijn. Tot welke ronde dat is weet ik niet.

Destroyer

Citaat van: Sakas op oktober 01, 2013, 17:12:17
Di 29 oktober om 20:45 uur zal deze wedstrijd gespeeld worden.
wat een waardeloze tijd door de week man
** Poolwinner 18/19 - 21/22