Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker: Cambuur - NAC

Gestart door el haj, september 26, 2013, 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Destroyer op oktober 01, 2013, 21:13:54
wat een waardeloze tijd door de week man

Altijd nog beter als 18:45...dat is helemaal belachelijk

Jules058

Vandaag nog in Breda geweest met wat nac supporters gesproken. die jongens hebben er totaal geen goed gevoel over omdat ze zien dat cambuur gewoon heel degelijk speelt. Verder gaven ze complimenten voor de sfeer en felle aanhang van ons. Toch wel leuk om te horen. :)
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Jules058

Citaat van: Destroyer op oktober 02, 2013, 10:22:33
Avondje NAC gehad?  :devil ;)

Middagje Breda ff theorie gehaald voor motor rijbewijs. En toen zat ik daar ik dacht even horen hoe ze over die loting denken :P
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Marc S

Dat is wel mooi om te horen!

Destroyer

Citaat van: Jules058 op oktober 02, 2013, 12:50:58
Middagje Breda ff theorie gehaald voor motor rijbewijs. En toen zat ik daar ik dacht even horen hoe ze over die loting denken :P

Theorie motorrijbewijs heb je natuurlijk niet in Leeuwarden  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Jules058

Citaat van: Destroyer op oktober 02, 2013, 15:34:33
Theorie motorrijbewijs heb je natuurlijk niet in Leeuwarden  :P

Woon in rotterdam, ik dacht wel even theorie te kunnen doen. Moet je het helemaal reserveren een aangezien ik vrijdag moet afrijden en er in de omgeving niets eerder was moest ik wel ;)
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op oktober 01, 2013, 21:02:23
Ken de regeling niet, maar dan zou het tot de kwartfinales moeten zijn lijkt me. Vanaf dat punt worden de opbrengsten gedeeld door de clubs.

http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/1314%20knvb%20beker%20reglement.pdf?id=203

De regeling is alweer verandert zie ik (lid 19). T/m de 3e ronde mag de bvo zelf de prijs bepalen, 1/8 finale max 50% van normaal kaartje, vanaf 1/4 finale normale prijs.

Area 58

Lwdscc

Is er al wat bekend over de kaartverkoop deze wedstrijd?

Lwdscc

SC CAMBUUR - NAC BREDA | Dinsdag 29 oktober | 20:45 uur

Seizoenkaarthouders kunnen maximaal 4 kaarten aanschaffen voor € 7,50 per stuk
Clubcardhouders kunnen maximaal 4 kaarten aanschaffen voor € 10,- per stuk
Er is geen prijsverschil tussen volwassen en jeugd/65+

Het betreft kaarten vrije zit voor de tribune waar men kaarten voor koopt.
Seizoenkaarthouders kunnen hierdoor, mits op tijd aanwezig, op hun eigen stoel plaatsnemen.
Er kan ook gekozen worden om eens vanaf een andere tribune de wedstrijd te bekijken dan waarvoor u een seizoenkaart heeft.

De kaartverkoop is inmiddels gestart via online kaartverkoop
Klik hier om naar online kaartverkoop te gaan

Kaartverkoop aan het stadion vanaf maandag 21 oktober

Het kassaplein opent op de wedstrijddag vanaf 18.45 uur
Op de wedstrijddag vervalt de korting voor seizoenkaarthouders
en is de prijs voor iedereen € 10,-
Koop daarom op tijd uw toegangsbewijs en wacht niet tot op de wedstrijddag!

dizzhead


Voor degene die de centen niet hebben kwam ik het volgende tegen op facebook van de Toto.




CiteerWil jij kans maken op 2 kaarten voor één van de volgende mooie bekerwedstrijden?Ajax – ASWH op dinsdag 29 okt. 2013SC Cambuur – NAC op dinsdag 29 okt. 2013PSV – Roda JC op woensdag 30 okt. 2013Stuur dan uiterlijk woensdag 9 oktober 2013 een e-mail aan actie@toto.nl met de volgende inhoud: de wedstrijd waar je heen wilt, jouw volledige adres, voor- en achternaam en geboortedatum, maar óók de voor- en achternaam en geboortedatum van je gast.We geven per wedstrijd 40 kaarten weg. Een trekking bepaalt de 20 winnaars van ieder 2 kaartjes per wedstrijd. Let op: onvolledige e-mails worden uitgesloten van deelname. Check de volledige actievoorwaarden op www.toto.nl/actie/knvb-ronde3-2013.pdf




:clint  succes!

Bernardo

Blijft belachelijk dat ik niet gewoon een kaartje voor mijn eigen stoel kan kopen. Prijs is goed!  :thumbsup

weestwel

Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2013, 16:27:36
Blijft belachelijk dat ik niet gewoon een kaartje voor mijn eigen stoel kan kopen. Prijs is goed!  :thumbsup

Als je op tijd in het stadion bent kun je gewoon op je eigen plaats gaan zitten. Mij persoonlijk maakt het helemaal niets uit waar ik zit, sta of lig. Zou niet eens weten welke plaats erop mijn sk staat.

kgscc

Citaat van: weestwel op oktober 08, 2013, 16:36:38
Als je op tijd in het stadion bent kun je gewoon op je eigen plaats gaan zitten. Mij persoonlijk maakt het helemaal niets uit waar ik zit, sta of lig. Zou niet eens weten welke plaats erop mijn sk staat.

Als je op tijd bent staat er dus dat is gewoon vrije zit in het vak. Ach, wat maakt het ook uit.

EastSide058

Met deze 11 met wat meer dreiging vanuit de buitenspelers zouden we wel moeten winnen. Ik zeg 2-0
Op naar de Kuip!!
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!