Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker: Cambuur - NAC

Gestart door el haj, september 26, 2013, 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

el haj

De loting is bekend: 29, 30 of 31 oktober spelen we thuis tegen NAC.

Vorige keer tegen NAC waren we blij met een puntje. Niet gek, als eerste wedstrijd in de Eredivisie.

Inmiddels zijn we verder. Ten opzichte van die eerste wedstrijd is de basis-11 iets veranderd, vooral voorin. Hemmen en Feldballe hebben Barto en Schokker vervangen.
Daarachter staat Makrini nu ook weer (waar 'ie ook hoort) in de basis.
Als Cambuur(supporters) mogen we geen enkele tegenstander onderschatten, maar wij gaan door naar de volgende ronde!  |:)


Jules058

Ik zeg gewoon winnen en met een klein aangepast elftal die gasten op de knie leggen.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Collingwood

En we zijn natuurlijk uitzonderlijk blij om Kees Kwakman weer op ons mooie kunstgrasveld te mogen verwelkomen!  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Jules058

Idd competitie vervalsing toch? Hahaha inteelt mannetje
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op september 26, 2013, 23:57:39
En we zijn natuurlijk uitzonderlijk blij om Kees Kwakman weer op ons mooie kunstgrasveld te mogen verwelkomen!  :thumbsup

:_schater :_schater
Henk, held, bedankt

drg

Misschien gaat ie er dit keer ook wel bij janken.  :thumbsup

Deze keer van het veld vegen met een warmgelopen elftal, het was allemaal nog nieuw die eerste wedstrijd met ontbrekende spelers (en Barto in de basis)

Marc S

Citaat van: Collingwood op september 26, 2013, 23:57:39
En we zijn natuurlijk uitzonderlijk blij om Kees Kwakman weer op ons mooie kunstgrasveld te mogen verwelkomen!  :thumbsup

De vent heeft zich gisteravond opgevreten ben ik bang :')

Lwdscc

We kunnen er denk ik vanuit gaan dat de wedstrijd dinsdag 29 oktober gespeeld gaat worden aangezien NAC vrijdag 1 oktober alweer in de competitie moet. Sowieso 3 thuis wedstrijden in 8 dagen (Utrecht, NAC en Feyenoord)..

Marc S

Toch weer iets anders dan die 3 uitwedstrijden op rij die we nu hebben :P

666

Citaat van: Collingwood op september 26, 2013, 23:57:39
En we zijn natuurlijk uitzonderlijk blij om Kees Kwakman weer op ons mooie kunstgrasveld te mogen verwelkomen!  :thumbsup

Wat zal hij ons veld voor cijfer geven, het veld is namelijk ook een paar wedstrijden verder.

Misschien wel een l0l ipv een 1. 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lwdscc

"Die koker met uit en thuis was schandalig. Als je zag hoe Van Geel dat deed, dat kan je makkelijk aanvoelen. Je rolt een paar keer, maar weet dondersgoed dat het uit of thuis is. Het verbaast me dan ook niks dat Feyenoord thuis speelt", zegt Ten Rouwelaar tegen Omroep Brabant.

NAC gaat in de derde ronde op bezoek bij SC Cambuur-Leeuwarden. "Het is vreemd dat wij altijd uit moeten, en ook nog één van de lastigste tegenstanders treffen", vervolgt Ten Rouwelaar, die niet aan een doorgestoken kaart wil geloven. "Maar hoe het nu ging, vond ik wel heel erg vreemd. De KNVB zegt natuurlijk dat het eerlijk gaat, maar ons gevoel is gewoon heel erg slecht. Dan heb ik mijn twijfels", aldus Ten Rouwelaar.

dizzhead

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197337


Citeer
NAC gaat in de derde ronde op bezoek bij SC Cambuur-Leeuwarden. "Het is vreemd dat wij altijd uit moeten, en ook nog één van de lastigste tegenstanders treffen"


|:)   :thumbsup

Collingwood

Wat heeft dat NAC een paar enorme zeurpieten rondlopen zeg...
Kalmte alleen kan u redden.

fred

Leuke pot. Jammer dat het op een dinsdag is waar niet veel mensen voor warm lopen....

Kleine overwinning moet tot de mogelijkheden behoren  |:)

kgscc

Citaat van: Collingwood op september 27, 2013, 14:43:33
Wat heeft dat NAC een paar enorme zeurpieten rondlopen zeg...
Dat is wel waar, maar ik vind dat hij met dat uit en thuis gelijk heeft. Die man lag telkens het kokertje wat gepakt was rechts en dan pakte Van Geel een kokertje en draaide hij wat en was het, hoe verrassend, weer thuis. Blijft vreemd die loting.