Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Gaat lekker zo... NAC wint, Olle wint, vandaag hopelijk Roda dat nog wint en dan zet de vrije val zich verder en verder door :devil

Destroyer

Toch bijna 24 duizend simpele zielen op de stoeltjes. Stakkers. Genot, maar maakt toch niet uit daar, ze hebben Marco hè? Whoeha  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

24.000? Heb je gezien hoeveel er leeg was? Dat waren zeker meer dan 4000 stoeltjes...

John Hiatt

Hoorde gisteren weer goed nieuws over dkv. Afgelopen maandag had directeur Veenstra een afspraak met potentiële nieuwe sponsors. Hij heeft deze afspraak op het allerlaatste moment geannuleerd. Sommige potentiële sponsors waren al onderweg naar dkv. Diverse mensen zijn door deze handelswijze afgehaakt. Goed bezig die man!  :devil

richard

Namen......kan cambuur ervan profiteren!! |:)

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2013, 07:25:25
Hoorde gisteren weer goed nieuws over dkv. Afgelopen maandag had directeur Veenstra een afspraak met potentiële nieuwe sponsors. Hij heeft deze afspraak op het allerlaatste moment geannuleerd. Sommige potentiële sponsors waren al onderweg naar dkv. Diverse mensen zijn door deze handelswijze afgehaakt. Goed bezig die man!  :devil
:_schater Die Veenstra verdient een standbeeld daar  :y

Ronnie tng


John Hiatt

Citaat van: richard op januari 24, 2013, 07:59:27
Namen......kan cambuur ervan profiteren!! |:)

Helaas, dat wilde hij mij niet zeggen. Sprak met bestuurslid van de ondernemerssocieteit. Ze waren not amused om het maar diplomatiek uit te drukken!


Westminster

Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2013, 07:25:25
Hoorde gisteren weer goed nieuws over dkv. Afgelopen maandag had directeur Veenstra een afspraak met potentiële nieuwe sponsors. Hij heeft deze afspraak op het allerlaatste moment geannuleerd. Sommige potentiële sponsors waren al onderweg naar dkv. Diverse mensen zijn door deze handelswijze afgehaakt. Goed bezig die man!  :devil

Ik ken Robert Feenstra uit zijn tijd bij Stenden. Drama met die man. Ben blij dat hij bij DKV zit, kan hij daar de boel mooi verknallen! :-)
Kom dan in ons Woanskip gerust allemaal!

Bakker90

Okee mensen leuk allemaal.. niet raar bedoeld.. maar hoe zit het met onze sponsers van SC Cambuur.?!

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 12:30:23
Okee mensen leuk allemaal.. niet raar bedoeld.. maar hoe zit het met onze sponsers van SC Cambuur.?!
Wordt niet in dit topic besproken. Hier alleen hosanna verhalen over dkv :devil

Bakker90

Ik hoop stiekum dat ze nacompetitie spelen.. en dan kei hard degraderen.. tot nu toe kan ik die hoop nog uitspreken  :y

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 14:23:54
Ik hoop stiekum dat ze nacompetitie spelen.. en dan tegen ons kei hard degraderen.. tot nu toe kan ik die hoop nog uitspreken  :y

Fixed :devil

Bakker90

Dat zou helemaal geweldig zijn.. op eigen veld naar huis sturen met een jupiler leage ticket.. en zelf promoveren.. Dat zou mijn droom zijn.! :y