Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 23:38:27
Ja dat klopt, de neerwaartse trend is inderdaad zichtbaar en dat erkennen we zelf ook, er waren vandaag 25.505 toeschouwers volgens de NOS. Dat is 595 onder de max. capaciteit, en dus niet uitverkocht. Moet ik wel zeggen dat het aantal toeschouwers na drie zulke thuiswedstrijden hoger uitkomt dan wanneer je een dramastart maakt.
Ik denk nog steeds realistisch als ik zeg dat geweld en haat niet bij rivaliteit hoort. De rivaliteit moet je terugzien bij de spelers op het veld en bij de sfeer op de tribunes en niet rondom het stadion. En nu je over die autocombi begint, het ligt aan jullie zelf dat een autocombi onhaalbaar is. Zoals jullie zelf al vaak aangeven, zijn er bij ons nauwelijks hooligans (gelukkig) en al helemaal geen geweld.
Ik zal wel geestelijk niet in orde zijn als ik hoop op een mooie, sportieve onderlinge strijd tussen beide clubs. Het is bij deze Friese derby's altijd jammer dat supporters van (met name) jullie kant geweld nodig menen te hebben om wat sporen achter te laten.
Neem een voorbeeld aan Groningen, dan wordt de derby alleen maar mooier!

He ga lekker moeder de kip op je eigen forum spelen, jullie eigen supporters zijn net zo goed bezig met zulke dingen, verder zou ik zeggen flikker lekker op en ga lekker aan je melkmachine hangen

Vanuit Helmond

Citaat van: feanfan op augustus 24, 2013, 00:56:24
Bij ons is het merendeel van mening dat je normaal met elkaar moet kunnen praten over voetbal. Ik merk dat hier juist nog veel mensen zijn die geen zinnig antwoord kunnen geven.

Ik ben benieuwd wat het idee daarachter is, want ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die graag zouden willen zien dat jullie spelers die haat terugbrengen in het veld dmv extreem hard voetbal. Het is en blijft jullie zaak, maar ik weet zeker dat een deel van jullie achterban een nederlaag tegen een rivaal nog niet kan verwerken zonder zich daarbij te misdragen. En dat is nodig in de Eredivisie.
Wat mij betreft trappen ze alle elf asielzoekers van het veld en dan die trainer erbij, wil ik nog wel helpen ook. En nou eindelijk terug naar je thermoskan en je klaphandjes.

666

Kan die jarreslikker niet een ban voor het leven krijgen..!

Ik zeg gewoon een ieder op zijn eigen forum, anders krijgen we straks nog meer mestkevers op ons forum.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Jullie kennen allemaal mijn persoonlijke mening over de kutclub verderop, echter mits Feanfan zich kan gedragen dan mag hij hier gewoon normaal posten. Tot nu toe gedraag hij zich netjes en dat kan ik van een aantal van ons niet zeggen.
Discussie prima, doe het dan wel op normale wijze en op argumenten en niet op de man. Sometimes it's time to grow up ;)

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Nightmarelwd

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 23:49:42
Uit die uitspraak maak ik op dat jij niet een van die mensen bent die het nodig vindt herrie te schoppen. En wat betreft het gedrag van Groningen, dan bedoel ik dat gedrag bij de wedstrijd in Heerenveen. Eigenlijk nooit problemen, omdat de derby inmiddels alweer wat vaker is gespeeld, en beide ploegen al hebben gewonnen en verloren. Ik denk dat daar het grote verschil in zit.
En je hebt gelijk, supporters en geweld horen eigenlijk niet bij elkaar. Zelfs in Leeuwarden niet, want ook daar maak je onderscheid tussen hooligans en supporters, getuige mijn buurman. :P

Ik kan je vertellen dat de haat tegen jullie bij ons en Groningen even groot is.
Ook al spelen we tien keer tegen elkaar, de haat blijft.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 09:03:53
Jullie kennen allemaal mijn persoonlijke mening over de kutclub verderop, echter mits Feanfan zich kan gedragen dan mag hij hier gewoon normaal posten. Tot nu toe gedraag hij zich netjes en dat kan ik van een aantal van ons niet zeggen.
Discussie prima, doe het dan wel op normale wijze en op argumenten en niet op de man. Sometimes it's time to grow up ;)

Netjes? Alleen al dat hij hier post is al een ban waard.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Dan is de enige oplossing om van dit forum een gesloten forum te maken.
Iedereen is hier altijd welkom geweest om op normale wijze te discussiëren, of ze nu uit Maastricht, Groningen, Almere of dkv komen. Dat hij zijn club verdedigt is naar mijn moderator mening toegestaan.

Ik ga me verder inhoudelijk niet in de discussie mengen omdat ik weet dat ik op persoonlijke titel ook te ver kan gaan.

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 09:35:00
Dan is de enige oplossing om van dit forum een gesloten forum te maken.
Iedereen is hier altijd welkom geweest om op normale wijze te discussiëren, of ze nu uit Maastricht, Groningen, Almere of dkv komen. Dat hij zijn club verdedigt is naar mijn moderator mening toegestaan.

Ik ga me verder inhoudelijk niet in de discussie mengen omdat ik weet dat ik op persoonlijke titel ook te ver kan gaan.
Ik vind dit toch serieus klinken hoor ;)..
Ach die kerel doet verders niks fouts alleen is hij in dw veronderstelling dat we veel inhoudeljjke gesprekken hier hebben :_schater

Destroyer

Citaat van: feanfan op augustus 24, 2013, 00:56:24
Bij ons is het merendeel van mening dat je normaal met elkaar moet kunnen praten over voetbal. Ik merk dat hier juist nog veel mensen zijn die geen zinnig antwoord kunnen geven.

Ik ben benieuwd wat het idee daarachter is, want ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die graag zouden willen zien dat jullie spelers die haat terugbrengen in het veld dmv extreem hard voetbal. Het is en blijft jullie zaak, maar ik weet zeker dat een deel van jullie achterban een nederlaag tegen een rivaal nog niet kan verwerken zonder zich daarbij te misdragen. En dat is nodig in de Eredivisie.

Ik weet niet waarom jij hier continu moet reageren. Echte DKV ers nemen niet de moeite hier te reageren omdat ze niks van ons moeten hebben. Anders om idem dito. Ik kan jou dan ook niet als een echte fan zien zoals je nickname moet zeggen. Of je reageert hier om een beetje uit te lokken, of je wordt uitgekotst door je eigen omgeving. Als je verstandig bent en je hebt nog een beetje verstand hou je op hier te reageren met je onnozele feiten. 

Jij moet net zo goed als ons weten dat de haat onderling even groot is een dat bij jullie daar sommigen precies zo over denken. Hou ajb op met dat schijnheilige gedoe dat het van 1 kant komt. Er zijn genoeg gevallen waarbij dkv sup aanwezig zijn geweest mbt Tot confrontaties. Het enige voordeel is dat jullie zogenaamde goede naam nooit door het slijk gaat.

Wij komen er openlijk voor uit dat we jullie haten. Jullie doen het op jullie eigen achterbakse achter de ellebogen manier.

En nu vertrekken naar je eigen hachie!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 09:03:53
Jullie kennen allemaal mijn persoonlijke mening over de kutclub verderop, echter mits Feanfan zich kan gedragen dan mag hij hier gewoon normaal posten. Tot nu toe gedraag hij zich netjes en dat kan ik van een aantal van ons niet zeggen.
Discussie prima, doe het dan wel op normale wijze en op argumenten en niet op de man. Sometimes it's time to grow up ;)

dan mag teake nu eindelijk even antwoord geven op die vraag die hij ontwijkt.
en ik spreek denk ik voor iedereen als ik zeg dat er hier niemand met zo`n naam mag rondspoken.
je modder-reet prima maar dit is het begin van weer een a-sociale fase op dit forum,ik heb al moeite om niet a`la raaf op hem te reageren als hij tussen de regels ons liwwadders mongolen en criminelen noemt.

of wil je nu aangeven dat het niveau met teake hier omhoog gaat?

:zucht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Lager kan het in ieder geval niet worden :devil

Dokkumer

En omdat we toch -ondergetekende incluis- niet normaal kunnen discussiëren onze aartsrivaal/vijand lijkt het met uiteindelijk na dertig verzoeken toch beter om hier maar een slot op te zetten.

Clint

Kut-moderator. Ik wilde ook nog even los. :clint :devil l0l :X

Dokkumer