Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 19:28:03
Dit is gewoon haten om het haten, jullie weten zelf ook dat het vakantieperiode is en dat het met ruim 25.000 mensen relatief ongeveer even vol zit als de 9.820 bij Cambuur - Groningen.

.........

Is er niemand hier die even opstaat en even realistisch denkt? Volgens mij is de Friese derby voor de meesten (let op, de meesten!) hier hun eerste, waardoor zij niet weten wat voor wedstrijd het is. Haat en geweld is echt niet iets dat bij rivaliteit hoort, ik hoop dat dat hier ook eens duidelijk wordt.

Tuurlijk geeft 2 wedstrijden geen goed beeld over 't gemiddelde, maar de neerwaartse trend is duidelijk zichtbaar nu ook zelfs tegen Ajax 't niet uitverkocht raakt! Het flinke verlies in seizoenkaarthouders is een feit.

Je hebt het over realistisch denken en dat velen niet eerder een derby hebben meegemaakt aangezien haat en geweld niet bij rivaliteit hoort  :? Blijkbaar heb jij nog nooit een derby meegemaakt en ben je in de war met een derby tegen grunn...wij zullen nooit in een autocombi naar h'veen mogen...als je de vorige edities hebt meegemaakt weet je wel waarom :_spank
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

feanfan

Ja dat klopt, de neerwaartse trend is inderdaad zichtbaar en dat erkennen we zelf ook, er waren vandaag 25.505 toeschouwers volgens de NOS. Dat is 595 onder de max. capaciteit, en dus niet uitverkocht. Moet ik wel zeggen dat het aantal toeschouwers na drie zulke thuiswedstrijden hoger uitkomt dan wanneer je een dramastart maakt.
Ik denk nog steeds realistisch als ik zeg dat geweld en haat niet bij rivaliteit hoort. De rivaliteit moet je terugzien bij de spelers op het veld en bij de sfeer op de tribunes en niet rondom het stadion. En nu je over die autocombi begint, het ligt aan jullie zelf dat een autocombi onhaalbaar is. Zoals jullie zelf al vaak aangeven, zijn er bij ons nauwelijks hooligans (gelukkig) en al helemaal geen geweld.
Ik zal wel geestelijk niet in orde zijn als ik hoop op een mooie, sportieve onderlinge strijd tussen beide clubs. Het is bij deze Friese derby's altijd jammer dat supporters van (met name) jullie kant geweld nodig menen te hebben om wat sporen achter te laten.
Neem een voorbeeld aan Groningen, dan wordt de derby alleen maar mooier!

Ameland

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 23:38:27

Neem een voorbeeld aan Groningen, dan wordt de derby alleen maar mooier!
Want groningers gedragen zich altijd voorbeeldig?
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

RotterdamLeeuwarden

Uhm, als we Groningen als voorbeeld moeten nemen dan komt het ook niet goed, gezien de laatste thuiswedstrijd :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

okkele

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 23:38:27
Ja dat klopt, de neerwaartse trend is inderdaad zichtbaar en dat erkennen we zelf ook, er waren vandaag 25.505 toeschouwers volgens de NOS. Dat is 595 onder de max. capaciteit, en dus niet uitverkocht. Moet ik wel zeggen dat het aantal toeschouwers na drie zulke thuiswedstrijden hoger uitkomt dan wanneer je een dramastart maakt.
Ik denk nog steeds realistisch als ik zeg dat geweld en haat niet bij rivaliteit hoort. De rivaliteit moet je terugzien bij de spelers op het veld en bij de sfeer op de tribunes en niet rondom het stadion. En nu je over die autocombi begint, het ligt aan jullie zelf dat een autocombi onhaalbaar is. Zoals jullie zelf al vaak aangeven, zijn er bij ons nauwelijks hooligans (gelukkig) en al helemaal geen geweld.
Ik zal wel geestelijk niet in orde zijn als ik hoop op een mooie, sportieve onderlinge strijd tussen beide clubs. Het is bij deze Friese derby's altijd jammer dat supporters van (met name) jullie kant geweld nodig menen te hebben om wat sporen achter te laten.
Neem een voorbeeld aan Groningen, dan wordt de derby alleen maar mooier!
dat ik reageer op iemand met ea in zn naam. :R
wil je niet de woorden "supporters" en "geweld" in 1 zin gebruiken?
dan snap je er namelijk geen hol van.
en rivaliteit????vraag dat maar aan maarten(nooitmeercambuur)de boer.  :R
blijf op je eigen site.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

feanfan

Uit die uitspraak maak ik op dat jij niet een van die mensen bent die het nodig vindt herrie te schoppen. En wat betreft het gedrag van Groningen, dan bedoel ik dat gedrag bij de wedstrijd in Heerenveen. Eigenlijk nooit problemen, omdat de derby inmiddels alweer wat vaker is gespeeld, en beide ploegen al hebben gewonnen en verloren. Ik denk dat daar het grote verschil in zit.
En je hebt gelijk, supporters en geweld horen eigenlijk niet bij elkaar. Zelfs in Leeuwarden niet, want ook daar maak je onderscheid tussen hooligans en supporters, getuige mijn buurman. :P

okkele

mn laatste zin heb je gemist..... :O
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

feanfan

Die zin vind ik overbodig. Jullie hebben niet eens een gezamenlijk standpunt, ik word namelijk door verschillende leden welkom geheten op dit forum. "We kunnen van elkaar leren" is een zin die door één van jullie is geschreven. :)

okkele

nee,in dat gat is iedereen het met elkaar eens.....
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

nog 1 keer dan.
shar even antwoord geven alsof je een vent bent op pagina 53 en daarna lekker oprotten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

RotterdamLeeuwarden

Ik heb ook even terug gekeken naar pagina 53 en moet zeggen dat "Shar" wel een terechte opmerking plaatst.

maar goed, 29 september komt dichterbij en daarmee de spanningen onderling ook.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

richard

Citaat van: feanfan op augustus 23, 2013, 23:49:42
Uit die uitspraak maak ik op dat jij niet een van die mensen bent die het nodig vindt herrie te schoppen. En wat betreft het gedrag van Groningen, dan bedoel ik dat gedrag bij de wedstrijd in Heerenveen. Eigenlijk nooit problemen, omdat de derby inmiddels alweer wat vaker is gespeeld, en beide ploegen al hebben gewonnen en verloren. Ik denk dat daar het grote verschil in zit.
En je hebt gelijk, supporters en geweld horen eigenlijk niet bij elkaar. Zelfs in Leeuwarden niet, want ook daar maak je onderscheid tussen hooligans en supporters, getuige mijn buurman. :P

l0l l0l l0l l0l oprotten!!

feanfan

Bij ons is het merendeel van mening dat je normaal met elkaar moet kunnen praten over voetbal. Ik merk dat hier juist nog veel mensen zijn die geen zinnig antwoord kunnen geven.

Ik ben benieuwd wat het idee daarachter is, want ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die graag zouden willen zien dat jullie spelers die haat terugbrengen in het veld dmv extreem hard voetbal. Het is en blijft jullie zaak, maar ik weet zeker dat een deel van jullie achterban een nederlaag tegen een rivaal nog niet kan verwerken zonder zich daarbij te misdragen. En dat is nodig in de Eredivisie.

Shar

@ Feanfan:je blijft mijn vraag ontwijken. Op jullie forum wordt expliciet door iemand geschreven dat hij hoopt dat het Cambuurstadion in elkaar stort als het volledig vol zit. Dat is  een Heerenveen fan die dat schrijft. Wat vind je daar dan van? Ik zie je dat tot nog toe niet afkeuren/veroordelen.

okkele

Citaat van: feanfan op augustus 24, 2013, 00:56:24
Ik merk dat hier juist nog veel mensen zijn die geen zinnig antwoord kunnen geven.

FLIKKER DAN TOCH OP TEAKE

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.