Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Dus jij gaat eerder voor 0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0 :_schater  :_schater

The king1

Citaat van: Ronnie tng op februari 17, 2013, 22:11:04
Dan is DKV toch een prima tegenstander om het tij te doen keren?  :y


Is idd waar. _O_ Yess ze kunnen zich klaarmaken voor de biercompetitie :proost
:_schater

Dokkumer

Toch best wel sneu, ze voetballen niet onaardig.
















































Gelukkig hebben ze een verdediging die nog zwakker is dan die van het 5e van Pingjum :devil

Ronald

Gezien het schema denk ik dat die klompenboeren tegen willem2 en Grunn nog punten kunnen pakken. Laten we hopen dat een paar oud Cambuur spelers die daar voetballen toch de punten van die boeren afpakken. :proost :D

sunderland

Citaat van: Ronald op februari 17, 2013, 17:45:45
Ultieme vernedering is degradatie via play-offs tegen Cambuur _O_
het mooiste wat in mijn 32 jaar cambuur kan gebeuren .Krijg al kippevel als ik er aan denk

marrumer

ik denk juist dat willem 2 hun de kop om draait  :thumbsup

sunderland

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2013, 22:22:21
Toch best wel sneu, ze voetballen niet onaardig.
















































Gelukkig hebben ze een verdediging die nog zwakker is dan die van het 5e van Pingjum :devil
mooi su houe

gobo

Citaat van: sunderland op februari 17, 2013, 23:12:22
Citaat van: Ronald op februari 17, 2013, 17:45:45
Ultieme vernedering is degradatie via play-offs tegen Cambuur _O_
het mooiste wat in mijn 32 jaar cambuur kan gebeuren .Krijg al kippevel als ik er aan denk

Mijn Droomscenario. Mooier kan het echt niet. dat is verreweg mooier dan kampioen worden.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

SCCdrachten

Goh wat hoop ik toch op een promitie/degratie duel  8P

John Hiatt

Citaat van: SCCdrachten op februari 18, 2013, 11:05:46
Goh wat hoop ik toch op een promitie/degratie duel  8P

Dan gebruik ik mijn uitkaart ook nog eens....

denistel


Clint


Dokkumer

Citaat van: denistel op februari 18, 2013, 12:59:26
ik kom niet in die stinkbende
Ik kom er wel, alleen als Cambuur daar speelt. Mijn liefde voor Cambuur is nog altijd vele malen groter dan de haat jegens die subsidieclub.

Clint

Niet een cent gaat er naar die lui uit mijn vermogen.

John Hiatt

Citaat van: clint op februari 18, 2013, 14:56:35
Niet een cent gaat er naar die lui uit mijn vermogen.

Stel dat Cambuur daar kan promoveren! Stel je voor! Mooier kan toch niet?