Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

 |:) Oh wat heerlijk 2-1 achter bij rust en  :rodekaart voor J vd Berg na  2x :gelekaart

Jammer dat Zwolle voorspong niet kon vasthouden.

Ronald

Zwolle staat al weer voor, als de standen zo blijven dan komt zwolle gelijk met hoerenveen in de stand.

Viper

Beide wedstrijden zijn afgelopen. :_schater

Dokkumer

Misbruik maken van zijn netwerk en kennis.. Meer niet :D

Mag ik ze daar verderop even hartelijk danken voor het perfectioneren van mijn weekend?  :thumbsup

Ronald

Als hoerenveen zo doorgaat halen ze hun doelstelling wel. Namelijk de play-offs, waarschijnlijk niet de play-offs die ze wilden halen.  :devil 8)

TM

Weer een stapje dichterbij de afgrond! |:) _O_

Len Cantello

Ga zo door. Ga zo door. Herhaling van het scenario van jaren geleden komt steeds dichterbij. Degradatie voor die giersnuivers, promotie voor SCC!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronald

Ultieme vernedering is degradatie via play-offs tegen Cambuur _O_

The king1

Citaat van: Ronald op februari 17, 2013, 17:45:45
Ultieme vernedering is degradatie via play-offs tegen Cambuur _O_
Hebben we ook al eens geflikt tegen Grunn was al prachtig Jarreveen is het utieme

Bernardo

Resterende programma van die boeren:

Twente (thuis), NAC (uit), PSV (thuis), NEC (uit), Feyenoord (thuis), Groningen (uit), Willem II (thuis), Ajax (uit), AZ (thuis), Utrecht (thuis), Roda JC (uit)


Het komt steeds dichterbij! _O_ _O_

Ronald

Een prachtig programma, zo schiet het mooi op richting play-offs. Genoeg verlies kansen aanwezig in dat schema.  :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op februari 17, 2013, 18:21:00
Resterende programma van die boeren:

Twente (thuis), NAC (uit), PSV (thuis), NEC (uit), Feyenoord (thuis), Groningen (uit), Willem II (thuis), Ajax (uit), AZ (thuis), Utrecht (thuis), Roda JC (uit)


Het komt steeds dichterbij! _O_ _O_
Aantal punten..
3,0,0,0,0,0,1,0,0,0,1 :devil

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

The king1

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2013, 20:43:33
Citaat van: Bernardo op februari 17, 2013, 18:21:00
Resterende programma van die boeren:

Twente (thuis), NAC (uit), PSV (thuis), NEC (uit), Feyenoord (thuis), Groningen (uit), Willem II (thuis), Ajax (uit), AZ (thuis), Utrecht (thuis), Roda JC (uit)


Het komt steeds dichterbij! _O_ _O_
Aantal punten..
3,0,0,0,0,0,1,0,0,0,1 :devil

3 punten tegen Twente ben ik ook bang voor die zitten er ook zwaar doorheen

Ronnie tng

Dan is DKV toch een prima tegenstander om het tij te doen keren?  :y