Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 18:20:27
Stukje clubcultuur waar ik altijd achter sta. Als z'n gast hier in Leeuwarden zou komen, werken onder onze clubnaam dan ben ik geneigd (niet als enige trouwens) om hem persoonlijk hardhandig de stad uit te zetten!   l0l

In het belang van de club?  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:40:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 18:20:27
Stukje clubcultuur waar ik altijd achter sta. Als z'n gast hier in Leeuwarden zou komen, werken onder onze clubnaam dan ben ik geneigd (niet als enige trouwens) om hem persoonlijk hardhandig de stad uit te zetten!   l0l

In het belang van de club?  :_schater

Sommige dingen kunnen gewoon ECHT niet Goudvinger. Kom op zeg.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Goudvinger

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2013, 18:44:57
Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:40:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 18:20:27
Stukje clubcultuur waar ik altijd achter sta. Als z'n gast hier in Leeuwarden zou komen, werken onder onze clubnaam dan ben ik geneigd (niet als enige trouwens) om hem persoonlijk hardhandig de stad uit te zetten!   l0l

In het belang van de club?  :_schater

Sommige dingen kunnen gewoon ECHT niet Goudvinger. Kom op zeg.

Ben ik niet met je eens. Deze man heeft zo'n ongelooflijk netwerk en een gigantische neus voor talent, dan nog maar niet te spreken over het aantal sponsoren dat deze man zou weten te binden. Nee, in mijn ogen zouden de voordelen veel en veel zwaarder wegen dan alleen dat beetje sentiment.

Ronnie tng

Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:40:44
In het belang van de club?  :_schater
Inderdaad in belang van de club. Cambuur is een volksclub waarbij de meeste supporters "clubcultuur" hoog in het vaandel hebben staan. Dat maakt Cambuur een volksclub

Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:54:01
Nee, in mijn ogen zouden de voordelen veel en veel zwaarder wegen dan alleen dat beetje sentiment.
Een beetje sentiment heb je het over  :_schater
Shame on you!

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 18:59:34
Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:40:44
In het belang van de club?  :_schater
Inderdaad in belang van de club. Cambuur is een volksclub waarbij de meeste supporters "clubcultuur" hoog in het vaandel hebben staan. Dat maakt Cambuur een volksclub

Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:54:01
Nee, in mijn ogen zouden de voordelen veel en veel zwaarder wegen dan alleen dat beetje sentiment.
Een beetje sentiment heb je het over  :_schater
Shame on you!

Cambuur is en blijft een volksclub, ongeacht wie er aan het roer staat of er werkzaam is. Dat houdt in dat de supporters de club vormen, mensen als jij en ik. Daar zou de komst van Riemer helemaal niets aan veranderen.

zeewolde

Nooit zulke mensen als rvdv bij onze club! :(

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 18:20:27
Stukje clubcultuur waar ik altijd achter sta. Als z'n gast hier in Leeuwarden zou komen, werken onder onze clubnaam dan ben ik geneigd (niet als enige trouwens) om hem persoonlijk hardhandig de stad uit te zetten!   l0l

Zulke gasten zullen hier ook nooit zover komen. Het verschil.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Voor mij is voetbal rivaliteit (oorlog). Je houdt van de ene club en hebt een hekel aan bepaalde andere clubs. Rvdv heeft een boel kennis, maar hij is van de andere kant. Dus: nee, bedankt.

sunderland

Citaat van: brambo3004 op februari 16, 2013, 21:41:59
Voor mij is voetbal rivaliteit (oorlog). Je houdt van de ene club en hebt een hekel aan bepaalde andere clubs. Rvdv heeft een boel kennis, maar hij is van de andere kant. Dus: nee, bedankt.
hij was een goede kennis van Riedstra en heeft hier ook advies gegeven om mark de vries te halen die hier 2 fantastische seizoenen heeft gehad

sunderland

als hij op de achtergrond hier en daar wat adviezen geeft zou ik prima vinden .Dat hij verstand van voetbal heeft staat als een paal boven water

The king1

Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:54:01
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2013, 18:44:57
Citaat van: Goudvinger op februari 16, 2013, 18:40:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 18:20:27
Stukje clubcultuur waar ik altijd achter sta. Als z'n gast hier in Leeuwarden zou komen, werken onder onze clubnaam dan ben ik geneigd (niet als enige trouwens) om hem persoonlijk hardhandig de stad uit te zetten!   l0l

In het belang van de club?  :_schater

Sommige dingen kunnen gewoon ECHT niet Goudvinger. Kom op zeg.

Ben ik niet met je eens. Deze man heeft zo'n ongelooflijk netwerk en een gigantische neus voor talent, dan nog maar niet te spreken over het aantal sponsoren dat deze man zou weten te binden. Nee, in mijn ogen zouden de voordelen veel en veel zwaarder wegen dan alleen dat beetje sentiment.


Worden we dan net zo,n kutclub als Jarreveen?
Wie wil dat? Ik niet echt niet

vialli

Die man is 72 en mut mooi te snoekbeerzen gaan op de langweerder wielen en af en toe
met Annie d'r op uut solang ut nog ken want daar het ie nauw wel tied voor en dat DKV
mooi in de stront sakke late!! :proost

Dokkumer

Citaat van: sunderland op februari 16, 2013, 22:13:26
als hij op de achtergrond hier en daar wat adviezen geeft zou ik prima vinden .Dat hij verstand van voetbal heeft staat als een paal boven water
Hier kan ik me nog in vinden, een grotere rol zou ik persoonlijk een dolksteek richting de club -ons dus- vinden.

John Hiatt

Die man hoort zo langzamerhand in het bejaardentehuis. Hopelijk doet ADO vandaag nog iets meer aan het slopen van dkv. Skriemer vd Velde naar Cambuur is hetzelfde als van Gaal naar Feyenoord. Gebeurt niet.

Len Cantello

RvdV naar SCC? Het is al meer dan erg dat we hier een paar ollenaren in de directie hebben!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli