Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 11:01:12
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 08:44:49
Die Robert Veenstra verdient ongeveer 435.000 euri per jaar. Lijkt me elke cent waard!  :_schater  :zweep

Exclusief bonussen hoop ik? :devil

Hij heeft zijn kantoor laten verbouwen voor 85.000 euri. Zegt wel iets over de grootheidswaanzin van deze man.

Dokkumer

En "vriendjes" aan goede posities binnen dat soatsje geholpen? Dan ben je echt goed bezig namelijk :D

reisbureau

Robert Veenstra, man on a mission.  :0= And i like it.

Hoop dat ie de klus mag afmaken.

Len Cantello

Voor het eerst in 6 jaar weer eens een LC gekocht. Die voorpagina is om je vingers bij af te likken.

Heerlijk weekend zo, wij 3 punten, die keutelpijpers lekker positief in de media en de beugels zijn in de aanbieding. Life is good!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

marrumer

nu moeten ze nog even uit tegen ado verliezen  :y

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op februari 16, 2013, 13:41:56
Voor het eerst in 6 jaar weer eens een LC gekocht. Die voorpagina is om je vingers bij af te likken.
Nog net niet om in te lijsten :_schater Ik heb em inderdaad ook gekocht..
Citaat van: Len Cantello op februari 16, 2013, 13:41:56
Heerlijk weekend zo, wij 3 punten, die keutelpijpers lekker positief in de media en de beugels zijn in de aanbieding. Life is good!
Uiteraard eerst het uitgebreide verslag van SCC nog even gelezen met als toetje de ellende van die jarrebeffers.. Oh ja ook nog mien favoriete zware tabak tegen oude prijs op de kop kunnen tikken. Life is inderdaad good :D

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 16:36:04
Citaat van: Len Cantello op februari 16, 2013, 13:41:56
Voor het eerst in 6 jaar weer eens een LC gekocht. Die voorpagina is om je vingers bij af te likken.
Nog net niet om in te lijsten :_schater Ik heb em inderdaad ook gekocht..
Citaat van: Len Cantello op februari 16, 2013, 13:41:56
Heerlijk weekend zo, wij 3 punten, die keutelpijpers lekker positief in de media en de beugels zijn in de aanbieding. Life is good!
Uiteraard eerst het uitgebreide verslag van SCC nog even gelezen met als toetje de ellende van die jarrebeffers.. Oh ja ook nog mien favoriete zware tabak tegen oude prijs op de kop kunnen tikken. Life is inderdaad good :D

Nou, vertel, wat stond daar in dan ?
Ik heb mn niet namelijk.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Roken schaadt de gezondheid.. Dat stond er op mien favoriete zware tabak  :devil

PePe

En nu Riemer binnen halen als scout voor Cambuur, dan stort DKV helemaal in!!

Dokkumer

Het klinkt misschien heel raar en is voor velen onder ons absoluut not done gezien zijn "zwaar besmette" achtergrond, maar een man als RvdV heeft natuurlijk wel een enorm netwerk waar je uit kunt putten. Plus de nodige kennis van zaken.

PePe

Riemer ontsmetten en resetten, DKV nog een klein zetje geven, het komt helemaal goed.

Ronnie tng

Riemer bij Cambuur, dat jullie daar überhaupt aan durven denken!


Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 18:06:18
Riemer bij Cambuur, dat jullie daar überhaupt aan durven denken!

Dat jij daar überhaupt niet aan wil denken!

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Ronnie tng

Stukje clubcultuur waar ik altijd achter sta. Als z'n gast hier in Leeuwarden zou komen, werken onder onze clubnaam dan ben ik geneigd (niet als enige trouwens) om hem persoonlijk hardhandig de stad uit te zetten!   l0l