Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


vialli

Riemer vd Velde het bij DKV een skop onder de kont kregen.

Dokkumer

Goede zaak, nu zinkt de Titanic van Viesland alleen maar harder  _O_

John Hiatt

Het is nu zelfs een genot om naar omroep abe te kijken. :_schater

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

The king1


Destroyer

Citaat van: John Hiatt op februari 15, 2013, 19:12:55
Het is nu zelfs een genot om naar omroep abe te kijken. :_schater
:proost

Het overspoelt zelfs de overwinning van Scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Dat vind ik nog wat overdreven, mijn liefde voor Cambuur is nog altijd vele malen groter dan de rivaliteit richting die stinkerds...

The king1

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 22:30:12
Dat vind ik nog wat overdreven, mijn liefde voor Cambuur is nog altijd vele malen groter dan de rivaliteit richting die stinkerds...
Dat is waar Dokkie maar o o o wat geniet ik tegenwoordig ook van de rest. Forza De Haag

Dokkumer

Oh ik geniet er zeker van, maar het kan nimmer een faalweekend van ons clubke goed maken.. Nu is het gewoon de slagroom op het ijs, of de siepel oppe heering :D

En het allermooiste vind ik het voor die grootbekken die het maar hebben over "het subsidieclubje" etc. etc. Feiten van 40 vs 6,6 mln liegen ook niet  l8l

keije

Oek suh mooi dit,    1 ?? ut binne allemaal homo 's    |:)


Oud-speler sc Heerenveen komt uit de kast

Auteur:
    Wouter Quint
Gepubliceerd:
    15 februari 2013 om 20:36
Categorie:
    Nieuws

Robbie Rogers heeft onthuld dat hij homoseksueel is. Tevens maakte hij bekend zijn loopbaan als profvoetballer te beƫindigen. "Het is tijd voor mij om een stap opzij te doen. Ik wil mezelf gaan ontdekken buiten het voetbal."

De achttienvoudige international uit de Verenigde Staten, die in het seizoen 2006/2007 bij sc Heerenveen onder contract stond, maakte dat vrijdag bekend op zijn eigen website. In januari vertrok de 25-jarige Rogers al transfervrij bij Leeds United. "Ik ben alle jaren van mijn leven bang geweest, bang om te laten zien wie ik werkelijk ben", schrijft de speler, die met de Amerikaanse ploeg meedeed aan de Olympische Spelen van Peking 2008.

"Ik heb geleefd met de angst om de dierbaren om mij heen te verliezen als ze mijn geheim zouden kennen. Hoe vertel je de mensen van wie je houdt na 25 jaar dat je homo bent? Ik zal nooit de vrienden vergeten die mij zijn blijven steunen sinds ze op de hoogte waren van mijn geaardheid." Onder meer zijn landgenoot Sacha Kjestan van Anderlecht reageert begripvol via sociale media. "We zullen je missen op het veld. Een geweldig talent, een geweldig mens."

Rogers maakte furore bij Columbus Crew in de Major League Soccer. Hij viel net af voor de Amerikaanse selectie voor het WK in 2010. Rogers zou dit jaar vanuit Engeland terugkeren naar zijn vaderland om bij Chicago Fire te gaan voetballen. Hij loopt momenteel stage bij het tijdschrift Men's Health in Londen.



The king1

Citaat van: John Hiatt op februari 15, 2013, 19:12:55
Het is nu zelfs een genot om naar omroep abe te kijken. :_schater

De LC loopt ook al over hahaha

John Hiatt

Die Robert Veenstra verdient ongeveer 435.000 euri per jaar. Lijkt me elke cent waard!  :_schater  :zweep

Dokkumer

Citaat van: The king1 op februari 16, 2013, 01:22:20
Citaat van: John Hiatt op februari 15, 2013, 19:12:55
Het is nu zelfs een genot om naar omroep abe te kijken. :_schater

De LC loopt ook al over hahaha
Ik zag net de kop van de LC en zou em bijna meenemen. Wat een prachtige foto voorop....

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 08:44:49
Die Robert Veenstra verdient ongeveer 435.000 euri per jaar. Lijkt me elke cent waard!  :_schater  :zweep

Exclusief bonussen hoop ik? :devil