Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: ForzaCambuur1 op augustus 02, 2013, 19:10:40
Iemand die toevallig het hele artikel heeft?

Komt vast in de krant van morgen. LC is tegenwoordig een ochtendkrant he
Area 58

ForzaCambuur1

Citaat van: Yellow Army op augustus 02, 2013, 19:38:01
Komt vast in de krant van morgen. LC is tegenwoordig een ochtendkrant he

Oke dat was mij niet bekend. Woon niet meer in de regio en dit soort dingen ontgaan je dan  :koffie

Yellow Army

Citaat van: ForzaCambuur1 op augustus 02, 2013, 20:24:22
Oke dat was mij niet bekend. Woon niet meer in de regio en dit soort dingen ontgaan je dan  :koffie

Zal morgenmiddag wel ff kijken, moet eerst werken
Area 58

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2013, 22:55:08
Oh stond jij met die big smile naast me te scheppen :devil

Ik wist dat we een hele diepe beerput hadden gegraven,, blijkbaar werd ie toch wat dieper dan we hadden verwacht.  :devil

Dokkumer

Citaat van: Ronald op augustus 02, 2013, 21:33:19
Ik wist dat we een hele diepe beerput hadden gegraven,, blijkbaar werd ie toch wat dieper dan we hadden verwacht.  :devil

When nature calls :devil

Ronald

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:36:25
When nature calls :devil

En er genoeg  :hein  :ams   :proost is. Dan blijven we doorgraven. :devil
is het niet een idee om.een grafkist bij de deur van die badkuip neer te zetten zodat ze direct de hele club kunnen begraven?  :zweep  :devil

Dokkumer

Vannacht even inbreken bij Kaspersma in Dokkum :devil
Ik houd het trouwens op :koffie. Heb in mijn leven al zoveel :proost gehad dat ik nog 50 jaar vooruit kan :D

Ronald

Moet wel op maat zijn conform de beerput  :devil als je hulp nodig hebt met timmeren of transport stuur je maar een bericht. 

Dokkumer

Ach "lenen" we de lijkenwagen toch ook meteen :devil

Ronald

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 22:06:01
Ach "lenen" we de lijkenwagen toch ook meteen :devil
Komen.we dkv niet mee in valt namelijk op daar en door al.die.zandpaden heb je een paard en wagen nodig

Dokkumer

Citaat van: Ronald op augustus 02, 2013, 22:27:40
Komen.we dkv niet mee in valt namelijk op daar en door al.die.zandpaden heb je een paard en wagen nodig
Hallo ik woon in Dokkum... Wat denkst wat wij hier hevve :devil

SCCornjum

Telegraaf.nl
Van Basten op ramkoers 
Van onze speciale verslaggevers 



dkv -
Marco van Basten dreigt op ramkoers te raken met de nieuwe, tijdelijke leiding van dkv. De coach van de Friezen heeft geen goed woord meer over voor wat zich op dit moment afspeelt in Friesland.
Van Basten heeft zich voor het eerst zeer kritisch uitgelaten over de gang van zaken bij dkv en laat weten dat hij het liefst zo snel mogelijk de vertrokken technisch directeur Johan Hansma, met wie hij uitstekend samenwerkte, ziet terugkeren.

De trainer hield zich wekenlang afzijdig bij het oordeel over het beleid van het duo Robert Veenstra/Hansma, maar laat nu in niet mis te verstane woorden blijken schoon genoeg te hebben van de 'soap' in het Abe is dood stadion.

Met zijn roep om de terugkeer van zijn rechterhand en oud-voetballer Hansma gaat de ex-international recht tegen de lijn in van de groep Gaston Sporre, Riemer van der Velde en Foppe de Haan.

'Elk jaar hetzelfde'

Van Basten maakte bij het wekelijkse praatje met de media een venijnige indruk en lijkt moedeloos te worden van de verrassingen waarvoor hij in Friesland ieder jaar weer komt te staan.

"Het is nu elk jaar hetzelfde zo'n beetje, hè", verzucht de trainer van de Friezen. "Vorig jaar was er ineens geen geld, terwijl we toch wel wat binnenkregen. Dit jaar hoor ik plotseling weer hetzelfde liedje. Niets is mogelijk, hoor ik dan. Dat terwijl mij vorig jaar nog werd gezegd dat 50% van alle inkomsten kon worden geherinvesteerd."
Watching Football Is Not A Crime

Yellow Army

LC

Trainer SC Heerenveen heeft bij start van de eredivisie geen dubbeltje te besteden

Van Basten: geen geld, wel zorgen

HEERENVEEN – Bij aanvang van het
vorige seizoen verweet Marco van
Basten de toenmalige directie beloftes
niet na te komen. Nu zijn er
niet eens beloftes om na te komen.

De trainer van SC Heerenveen maakte vrijdagmiddag een licht geïrriteerde indruk. En dat kwam niet door de hitte. ,,Ik hou wel van een beetje warmte'', sprak de Amsterdammer, die ooit als buitenproportioneel
getalenteerd voetballer tot grote hoogten steeg in de broeikas die de Italiaanse laars in de lente en nazomer kan zijn.
De ergernis zat 'm in het eerste korte onderhoud dat Van Basten had met Gaston Sporre, de man die de
komende drie tot zes maanden de scepter zwaait in Heerenveen. De ervaren bestuurder wond er geen
doekjes om: er is een tekort van €4 miljoen op de begroting en geld om in de selectie te investeren is er niet.
Ondanks de verkoop van sterspeler Filip Djuricic aan Benfica voor €8 miljoen.
Dat verraste Van Basten en het zint hem niet. ,,Vorig jaar zijn er veel spelers verkocht (Dost, Narsingh en
Assaidi voor samen circa €15 miljoen, red.) en kondenwe niet alles investeren. Vervolgens leek alles weer
redelijk op orde te komen, maar in de huidige situatie is er niet veel te investeren. Ik had gedacht dat het
anders zou zitten.''
Eventuele versterkingen kunnen hooguit transfervrij naar Heerenveen komen. Of op huurbasis of na verkoop van een speler uit de huidige selectie. Van Basten heeft het er maar mee te doen, stelde hij vrijdag vast. ,,Je wilt je altijd verbeteren, maar tegelijk moetenwe het beste er van zien te maken. Of ik er op broed om er alsnog iets stevigs over te zeggen? Dat zou kunnen, met ditweer..'' Serieus: ,,De situatie is duidelijk anders
dan vorig jaar. Toen waren me dingen toegezegd en duurde het veel te lang. Nu is er gewoon veel rompslomp
bij de club.''
Van Basten vindt het vervelend dat zijn vaste aanspreekpunt, Johan Hansma, ziek thuis zit. Er is op dit
moment voor de trainer niemand om mee te 'sparren' over het technische beleid. Het is de vraag of de op
een zijspoor gezette technisch directeur nog terugkeert. Van Basten heeft daar in zijn onderhoud met
Sporre weliswaar niet op aangedrongen, de trainer vindt – hij zei het al eerder – wel dat Hansma moet blijven. Van Basten: ,,Johan zit hier al negentien jaar en heeft prima werk gedaan. Ik begrijp de redenen niet
waarom hij weg moet. Hij verdient het om in ere te worden hersteld.''
Heerenveen begint vanavond aan de nieuwe competitie met een thuiswedstrijd (aftrap 20.45 uur) tegen bekerwinnaar AZ. Van Basten sprak zaterdag al zijn zorg uit dat de club het hele bestuurskader ineens vervangt.
,,Ik begrijp dat het gebeurt, maar vind het niet zinvol'', voegde hij daar vrijdag aan toe. ,,Het is heel ongewenst en zeker niet effectief om juist nu in deze situatie te zitten.''
Sportief proberen Van Basten en zijn staf de competitie beter te beginnen dan vorig jaar. Toen was NEC
in de openingswedstrijd te sterk. ,,Nieuwe ronde, nieuwe kansen'', stelde Van Basten droogjes vast. ,,We
moeten het nu beter doen, dat geeft vertrouwen. AZ won hier vorig seizoen met 0-4 en dat zit nog in onze
hoofden. Ik verwacht een mooie strijd tussen twee gelijkwaardige ploegen. Je kunt de twee clubs op veel vlakken met elkaar vergelijken. AZ is alleen momenteel verder qua organisatie. Die stáát. En dat is bij
ons niet het geval.''
Van Basten wilde vrijdag niet bekend maken welk elftal vanavond aantreedt. Naar verwachting zal de ploeg niet veel afwijken van het team dat zaterdag met 2-2 gelijkspeelde tegen Osasuna. Sven Kums, Jukka Raitala en Pelé van Anholt zijn hersteld van hun blessures.
Area 58

pvanbuijtene

Valt mij echt op dat tegenwoordig al het nieuws van dkv hier word neergezet... al is het negatief.. wat zijn dr veel mensen toch ongelooflijk veel bezig met die kutclub... onbegrijpelijk.

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 03, 2013, 16:22:05
Valt mij echt op dat tegenwoordig al het nieuws van dkv hier word neergezet... al is het negatief.. wat zijn dr veel mensen toch ongelooflijk veel bezig met die kutclub... onbegrijpelijk.

Dr was hier gister iemand die vroeg of iemand dit artikel had. Zodoende...
Area 58