Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

drg

Ben ik toch wel benieuwd wat beide clubs gekost hebben, ik weet wel zeker dat er miljoenen meer in dat gehucht gestoken is om het uit te breiden dan dat hier gebeurd is om onze club van ondergang te redden...

Viper


drg


Viper


Dokkumer

Citaat van: drg op augustus 01, 2013, 16:55:39
Ben ik toch wel benieuwd wat beide clubs gekost hebben, ik weet wel zeker dat er miljoenen meer in dat gehucht gestoken is om het uit te breiden dan dat hier gebeurd is om onze club van ondergang te redden...
dat zal angstvallig uit de media gehouden worden...

sunderland

Citaat van: drg op augustus 01, 2013, 16:55:39
Ben ik toch wel benieuwd wat beide clubs gekost hebben, ik weet wel zeker dat er miljoenen meer in dat gehucht gestoken is om het uit te breiden dan dat hier gebeurd is om onze club van ondergang te redden...
cambuur 25000 per seiz .Bij Dkv zit de fiesland bij het stadion in + de jaarlijkse dikkke bijdrage

vialli

Ze moeten daar NOOIT  weer zeuren over de subsidie van
Cambuur, want als er 1 club is waar de laatste jaren MILJOENEN
in gestopt zijn OP EEN SLIMME MANIER dan is het DKV wel,
zelfs zoveel dat de gemeente onder TOEZICHT staat :rodekaart :rodekaart

Andre-Lwd

Van Basten vraagt zich af waar 'kleine 23 miljoen euro' is gebleven  :_schater

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193342

Viper

CiteerHij heeft inzicht gekregen in de cijfers en die zouden 'alarmerend' zijn, ook al zijn er sinds vorig jaar zomer tal van spelers verkocht. In totaal zou er zo'n 23 miljoen euro in het laatje moeten zijn gekomen, maar geen cent daarvan kan worden gespendeerd.

:_schater

drg

hahahaha  :_schater

heerlijk om de vrijdagochtend mee te beginnen

Dokkumer

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 02, 2013, 08:44:12
Van Basten vraagt zich af waar 'kleine 23 miljoen euro' is gebleven  :_schater

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193342
In de bouw van onze nieuwe tempel? :devil

reisbureau

Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2013, 17:34:51
dat zal angstvallig uit de media gehouden worden...
Denk dat dit echt wel naar buiten zal komen.  Alle remmen zijn nu los.

Dokkumer

Citaat van: reisbureau op augustus 02, 2013, 14:11:18
Denk dat dit echt wel naar buiten zal komen.  Alle remmen zijn nu los.
Niet deurvertelle heur.. Ik hef de remleidingen deursneden..

En om maar een oud Frysk gezegde te gebruiken:"No komt de jarre Ășt de tank"

drg

#703
De beerput gaat helemaal open  :y

http://www.lc.nl/friesland/regio/article16113833.ece/Miljoenen-van-de-overheid-vloeien-naar-het-profvoetbal

Valt me overigens op dat er dan door de HC geen namen meer genoemd worden in de titels, en om het maar even iets subtieler over tebrengen noemen ze Ajax, PSV en Feyenoord ook ff in het bericht, of is dat weer grootheidswaanzin van 'DKV HOORT DAAR OOK BIJ!!!'

ForzaCambuur1

Citaat van: drg op augustus 02, 2013, 15:18:47
De beerput gaat helemaal open  :y

http://www.lc.nl/friesland/regio/article16113833.ece/Miljoenen-van-de-overheid-vloeien-naar-het-profvoetbal

Valt me overigens op dat er dan door de HC geen namen meer genoemd worden in de titels, en om het maar even iets subtieler over tebrengen noemen ze Ajax, PSV en Feyenoord ook ff in het bericht, of is dat weer grootheidswaanzin van 'DKV HOORT DAAR OOK BIJ!!!'

Iemand die toevallig het hele artikel heeft?