Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

twingo

Ja en dat geeft Leyten als sponsorgeld weer terug ken de feiten.Een ander feit is dat wij als supporters in 1963 de club hebben gered met dubbeltjes en kwartjes met de pijlstok op het cambuurplein leer je geschiedenis.

Vanuit Helmond

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 15:16:05
Ja en dat geeft Leyten als sponsorgeld weer terug ken de feiten.Een ander feit is dat wij als supporters in 1963 de club hebben gered met dubbeltjes en kwartjes met de pijlstok op het cambuurplein leer je geschiedenis.
Dat is dus niet waar wat je hier neer zet over 1963.

Goudvinger

Citaat van: Viper op juli 31, 2013, 15:04:16
De supporters op dit forum zijn het hart van de club en walgen van 'supporters' zoals jij. Zonder hen had Cambuur überhaupt niet eens bestaansrecht.

Ik ben het niet met hem eens, maar wat jij hier schrijft is eveneens lariekoek. Daarnaast spreek je nu namens iedereen op dit forum, en dat lijkt me niet op z'n plaats.

Roofvogel

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 15:16:05
Ja en dat geeft Leyten als sponsorgeld weer terug ken de feiten.Een ander feit is dat wij als supporters in 1963 de club hebben gered met dubbeltjes en kwartjes met de pijlstok op het cambuurplein leer je geschiedenis.

Jezus ben je al zo oud? en dan nog van dit soort onzin uitkramen echt niet best hoor.

Dokkumer

Citaat van: Viper op juli 31, 2013, 15:04:16
De supporters op dit forum zijn het hart van de club en walgen van 'supporters' zoals jij. Zonder hen had Cambuur überhaupt niet eens bestaansrecht.
Oh dus jij bepaalt namens alle 300+ forumgangers wat iemand mag zeggen? Dat je het niet met hem eens bent, prima.. Maar ga dan een discussie aan op inhoud en niet op de man.

Geldt ook voor alle anderen die vergelijkbaar reageren.

Viper

Uiteraard mag en kan ik de mensen op dit forum niet generaliseren. Met mijn opmerking probeerde ik duidelijk te maken dat de kern van de club bestaat uit mensen die een aversie hebben tegen Heerenveen en/of zelfs tegen de Friese cultuur. Twingo wekte bij mij persoonlijk boosheid op door zijn opmerkingen over Riemer e.d. Het duidt op enige bewondering voor die graftombe en dat gaat mij ver. In het belang van onze club zou ik af kunnen stappen van mijn anti-Friese-overtuiging, maar daarvoor is mijn Leeuwarder identiteit te sterk. Bovendien zou dat zeer hypocriet zijn.

Citaat van: Goudvinger op juli 31, 2013, 15:18:08
maar wat jij hier schrijft is eveneens lariekoek.

Waarom?

Dokkumer

Een kern! Er is ook een grote kern die milder denkt. Betekent niet dat ze pro dkv neigingen hebben, maar sommige zaken in een iets ander perspectief plaatsen.
Zodra Skriemer of Floppe worden genoemd schieten een aantal direct al in de stress, terwijl types als hen hier prima gebruikt kunnen worden. LET WEL!! Ik zeg niet dat S&F persoonlijk hier moeten komen.

Goudvinger

Citaat van: Viper op juli 31, 2013, 16:27:47
Waarom?

Omdat het aantal mensen op dit forum slechts een kleine groep is t.o.v. de paar duizend mensen die niet op het forum zitten en toch al jaren lang in het stadion zitten. Het bestaan van een club als Cambuur hangt niet af van een aantal mensen dat graag iets schreeuwt op internet.

Galdiano

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 15:16:05
Ja en dat geeft Leyten als sponsorgeld weer terug ken de feiten.Een ander feit is dat wij als supporters in 1963 de club hebben gered met dubbeltjes en kwartjes met de pijlstok op het cambuurplein leer je geschiedenis.

Bullshit! Leyten betaald de huur niet terug als sponsorgeld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 12:11:19
Natuurlijk mag dat maar het moet niet kinderachtig worden.En bedenk ook dat je de Friese sponsors tegen het hoofd stoot en je weet sponsors moet je koesteren en in de watten leggen.Gezonde rivaliteit is goed en noodzakelijk tot een bepaalde hoogte en dat gekat op Heerenveen is van alle dagen daar is niks mis mee maar het feit ligt er dat Heerenveen en zijn gemeentebestuur het beter heeft aangepakt dan de gem.Leeuwarden het had toch sportstad Leeuwarden moeten zijn in plaats van Heerenveen.

Daarom ligt het allemaal nu op zijn gat daar in het sportdorp.
MI-Sider for Life

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 13:52:49
Twingo zielepoot rot nu maar op.

Jij voelt je hier wel helemaal het mannetje he? Lees vaker van dit soort reacties van je. Kan ook wel een beetje normaal.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCCdrachten

Hopen dat deze het nog beter gaat doen!!!


Gaston Sporre is de nieuwe algemeen directeur van sc Heerenveen. Hij neemt het stokje over van de opgestapte Robert Veenstra.
De aanstelling van Sporre is nog niet officieel bevestigd door de club, maar Voetbal International weet dat dit binnen afzienbare tijd staat te gebeuren. Volgens het weekblad wordt het personeel woensdag ingelicht over de komst van de ervaren bestuurder.

De 67-jarige Sporre komt uit het bedrijfsleven, waar hij zijn loopbaan afsloot als directievoorzitter van de zorggroep van Achmea. Hij was al eerder betrokken in de voetbalwereld. Gedurende tien jaar was hij voorzitter van FC Zwolle.

Een onderzoekscommissie onder leiding van Jos Vaessen concludeerde dat er binnen de club geen draagvlak meer was voor het aanblijven van Veenstra, waarop de geplaagde bestuurder besloot zijn biezen te pakken.

Update 18:10: Sparre is definitief aangesteld als nieuwe algemeen directeur van Heerenveen. De Friese club bevestigt het nieuws via de clubwebsite.

poelie-lwd

 :0= Lit se mar knorre, sporre!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 14:36:29
Als jullie niet verder komen als dit domme gebral hou dan maar op.Ik ben waarschijnlijk langer seizoenkaarthouder dan jullie ooit zullen worden .Als je zo kritiekloos bent dan word het inderdaad nooit wat.Wist je trouwens dat Cambuur ook nog steeds een schuld heeft van 3 miljoen En gelukkig is Leyten coulant en is de woningmarkt ingestort anders hadden we op het kalverdijkje gevoetbald.

Gebral? Kritiekloos? Over wie heb je het nou eigenlijk en wat is nou je punt? Dat wij niks van die friesche folklore moeten hebben verander je echt niet met een betoog over de woningmarkt.

2 the point gaarne!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Roofvogel

Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2013, 21:49:52
Gebral? Kritiekloos? Over wie heb je het nou eigenlijk en wat is nou je punt? Dat wij niks van die friesche folklore moeten hebben verander je echt niet met een betoog over de woningmarkt.

2 the point gaarne!

Niets zeggen hoor hij heeft cambuur in 64 al gered. hahaha dombo die vent