Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 11:22:05
Ik zie het al gezond verstand is ver te zoeken.En op argumentatie gaan we helemaal niet in wat loze kreten en klaar is kees.

Niet over dit thema, wel bij alle andere thema's :devil

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 31, 2013, 11:16:10
Dokkie, valt dit niet onder de categorie "opruiend gedrag"?

:rodekaart

Helemaal mee eens, permaban voor die Twingo :devil

Dokkumer

Overigens moet ik die twingo deels wel gelijk geven. Types als Skriemer en Floppe zou je hier zeker kunnen gebruiken. Niet de personen in kwestie, maar vergelijkbare figuren die eenzelfde netwerk en handelsgeest hebben.

Wat twingo wel vergeet is het continue afzetten van de "dorpelingen" tegen de "grote stad", dat is een stuk historie wat als een rode draad door de geschiedenis van Friesland en Leeuwarden loopt. Als je je als Liwwadder afzet tegen die dorpelingen mag dat weer niet en dat is jammer...

twingo

Natuurlijk mag dat maar het moet niet kinderachtig worden.En bedenk ook dat je de Friese sponsors tegen het hoofd stoot en je weet sponsors moet je koesteren en in de watten leggen.Gezonde rivaliteit is goed en noodzakelijk tot een bepaalde hoogte en dat gekat op Heerenveen is van alle dagen daar is niks mis mee maar het feit ligt er dat Heerenveen en zijn gemeentebestuur het beter heeft aangepakt dan de gem.Leeuwarden het had toch sportstad Leeuwarden moeten zijn in plaats van Heerenveen.

poelie-lwd

Beste Twingo,

Zullen we dat zelf even regelen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

nulachtenvieftig

si vis pacem para bellum

drg

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 12:11:19
Natuurlijk mag dat maar het moet niet kinderachtig worden.En bedenk ook dat je de Friese sponsors tegen het hoofd stoot en je weet sponsors moet je koesteren en in de watten leggen.Gezonde rivaliteit is goed en noodzakelijk tot een bepaalde hoogte en dat gekat op Heerenveen is van alle dagen daar is niks mis mee maar het feit ligt er dat Heerenveen en zijn gemeentebestuur het beter heeft aangepakt dan de gem.Leeuwarden het had toch sportstad Leeuwarden moeten zijn in plaats van Heerenveen.

Ik denk dat de huidige status van dat gehucht wel duidelijk aangeeft waarom jij verkeerd zit.

Dat dorp heeft geen geld meer, niets, het Thialf wordt van de provincie betaald, ook al heeft de KNSB al duidelijk definitief een keuze gemaakt, maar die stijfkoppige boeren (friese nuchterheid toch?) gaan gewoon door met de bouw, dat kost ons als provincie zijnde 50 miljoen. Daarnaast leunt dat hele sportstad op elkaar, haal 1 steen weg en alles stort in. Stort het Thialf in en de rest gaat mee ten onder, en dat heeft allemaal met die nukkige provincialen die zichzelf zo de hemel in prezen met dat sportdorp dat uiteindelijk niet eens een fundering blijkt te hebben.

Kortweg, zo geweldig hebben ze het daar niet geregeld.

SCC-J

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 11:06:57
met een krakkemikkig stadion de eredivisie in.Schande voor een stad als Leeuwarden.

Ik vind het juist mooi dat dit oude stadion mee gaat in de eredivisie . En echte voetballiefhebbers zullen dit ook mooi vinden. Wat de media en bobo's er van vinden interesseert me geen reet.


Roofvogel

Twingo zielepoot rot nu maar op. in Heerenveen is alles betaald door gemeente en of provincie dat weet jezelf ook wel.

drg

Citaat van: SCC-J op juli 31, 2013, 13:45:39
Ik vind het juist mooi dat dit oude stadion mee gaat in de eredivisie . En echte voetballiefhebbers zullen dit ook mooi vinden. Wat de media en bobo's er van vinden interesseert me geen reet.

Wat mij betreft hadden ze nog steeds dat verotte hek in het uitvak laten staan en hadden we op een gras/zandveld gespeeld, maar goed regels zijn regels  :P

twingo

Als jullie niet verder komen als dit domme gebral hou dan maar op.Ik ben waarschijnlijk langer seizoenkaarthouder dan jullie ooit zullen worden .Als je zo kritiekloos bent dan word het inderdaad nooit wat.Wist je trouwens dat Cambuur ook nog steeds een schuld heeft van 3 miljoen En gelukkig is Leyten coulant en is de woningmarkt ingestort anders hadden we op het kalverdijkje gevoetbald.

Roofvogel

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 14:36:29
Als jullie niet verder komen als dit domme gebral hou dan maar op.Ik ben waarschijnlijk langer seizoenkaarthouder dan jullie ooit zullen worden .Als je zo kritiekloos bent dan word het inderdaad nooit wat.Wist je trouwens dat Cambuur ook nog steeds een schuld heeft van 3 miljoen En gelukkig is Leyten coulant en is de woningmarkt ingestort anders hadden we op het kalverdijkje gevoetbald.

Hahaha, hoe lang heb jij een seizoenskaart dan?

Viper

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 14:36:29
Als jullie niet verder komen als dit domme gebral hou dan maar op.Ik ben waarschijnlijk langer seizoenkaarthouder dan jullie ooit zullen worden .Als je zo kritiekloos bent dan word het inderdaad nooit wat.Wist je trouwens dat Cambuur ook nog steeds een schuld heeft van 3 miljoen En gelukkig is Leyten coulant en is de woningmarkt ingestort anders hadden we op het kalverdijkje gevoetbald.

De supporters op dit forum zijn het hart van de club en walgen van 'supporters' zoals jij. Zonder hen had Cambuur überhaupt niet eens bestaansrecht.

drg

Al had je sinds '64 een seizoenskaart, dat maakt je opmerkingen nog niet beter :clint

SCC-J

Citaat van: twingo op juli 31, 2013, 14:36:29
Als jullie niet verder komen als dit domme gebral hou dan maar op.Ik ben waarschijnlijk langer seizoenkaarthouder dan jullie ooit zullen worden .Als je zo kritiekloos bent dan word het inderdaad nooit wat.Wist je trouwens dat Cambuur ook nog steeds een schuld heeft van 3 miljoen En gelukkig is Leyten coulant en is de woningmarkt ingestort anders hadden we op het kalverdijkje gevoetbald.

:_schater leyten coulant  :_schater we betalen een godsvermogen voor het huren van het stadion
En iedereen is gek behalve jij l0l