Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Waarom nou net weer in de laatste minuut de gelijkmaker scoren  :O
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

The king1

Niet best dat je als Leeuwarder niet in Jarreveen mag stappen.

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 10, 2013, 09:30:37
Waarom nou net weer in de laatste minuut de gelijkmaker scoren  :O

Gelijk of verliezen blijft in deze zijn beide keren heel slecht. Op naar de nacompetitie voor die boeren
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

ja ju die lui modderen maar wat aan dit jaar.

John Hiatt

Ben er zaterdag geweest. Voetbal is niet om aan te zien, veel lege plekken op de tribune, sfeer komt via een megafoon. Het heeft er totaal niks met voetbal te maken. Erg veel gemor en gezeur. Kortom, het gaat erg goed.


RotterdamLeeuwarden

Haha, dan kun je nog beter bij Ajax zitten, dan zie je in ieder geval nog een beetje voetbal  :X  :X
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Ronald

Volgens omroep abe is er een groep sponsoren ontevreden en eisen een onderzoek bij hoerenveen. Deze groep is jaarlijks goed voor 750.000 euro aan sponsorgeld. Lijkt mij een mooie kans voor cambuur om eens via de sponsoren te gaan vissen welke bedrijven dit zijn en dan zien dat je ze kan binnenhalen.

Sonnema

Er zijn al een paar sponsoren opgestapt en zeker moet cambuur daar op in springen. Laat dat DKV maar mooi naar de klote gaan.

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 11, 2013, 17:43:55
Haha, dan kun je nog beter bij Ajax zitten, dan zie je in ieder geval nog een beetje voetbal  :X  :X
het voetbal is niet beter bij feyenoord hoor  :)

Dokkumer

 :0=KAPPEN MET DAT NEUSJES/KAKKIES GEJANK Is verderop wel een topic over. Hier genieten we alleen maar van de wanorde in dat gat! :D

Viper

#56
Citaat van: Dokkumer op februari 11, 2013, 20:09:33
:0=KAPPEN MET DAT NEUSJES/KAKKIES GEJANK Is verderop wel een topic over. Hier genieten we alleen maar van de wanorde in dat gat! :D

:0= Taurus Jr, waar blieft die 'like' knop? ;)

The king1

#57
Citaat van: Sonnema op februari 11, 2013, 18:41:28
Er zijn al een paar sponsoren opgestapt en zeker moet cambuur daar op in springen. Laat dat DKV maar mooi naar de klote gaan.

Het linke van dit is dat de voorzitter van de sponserafdeling dhr De Witte al een tijdje geleden is opgestapt (was zeer goed bevriend met RV) en dat hij nu voorzitter is in Olle dus sponsers worden daar heen geloodst.

PePe

Citaat van: Sonnema op februari 07, 2013, 18:02:47
Dit is een hele oude foto, het is inderdaad op stenden bij zijn afscheid. Als cambuur nu een beetje slim is zorgen ze dat ze die sponsoren die daar weglopen naar cambuur te halen. Kreeg gister ook al te horen dat er een hoop gedonder onder de sponsoren is binnen die kut club

Ard de Graaf, jou kans, pakken die hap!!

sunderland

 :0= :0=Bestuur moet aanblijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup