Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bugs op januari 27, 2013, 13:56:15
Een petitie is er al.... Voor een extern onderzoek naar de club (???!?).... De huidige leiding weigert dat namelijk....


Bugs, ik heb juist die regels met o.a. de link naar de petitie niet geplaatst om niet mensen -marcolap31/33/35, reddevilrules bijvoorbeeld- op ideeën te brengen :devil

Bugs

Okay... Maar ik vond de tekst juist zo grappig.... Zo kinderachtig opgesteld en ook het naïeve geloof van een DKV'er om te denken dat als er 1000 handtekeningen komen dat de club dan wel mee moet werken....

Die  :R Veenstra :R is gewoon een lul met vingers  l0l en zal natuurlijk nooit mee werken aan zoiets dat door het klapvee is opgesteld....
Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....

Dokkumer

De Rinus heeft de RvC daar in zijn zak zitten, dus die zit goed. Maar waarom een lul met vingers? Hij doet wat hij in onze ogen moet doen.. Topgozer :D

Andre-Lwd

Ik denk dat daar in DKV mooi wat geld via een achterdeurtje verdwenen is, man man wat is geld is daar de laatste jaren binnengekomen, Alves Huntelaar etc en dan nog de voorhoede van vorig seizoen, en dan opeens in financiele nood zitten.

Destroyer

Heerlijk wanbeleid daar. dat het nog jaren mag blijven, ik gun het ze van harte  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

The king1

Citaat van: Andre-Lwd op januari 28, 2013, 09:47:59
Ik denk dat daar in DKV mooi wat geld via een achterdeurtje verdwenen is, man man wat is geld is daar de laatste jaren binnengekomen, Alves Huntelaar etc en dan nog de voorhoede van vorig seizoen, en dan opeens in financiele nood zitten.

Gert Jan liet ook al merken dat er heel wat geld is weggevloeid in zijn periode en die smile die hij daar bij had toen hij dat vertelde was veelzeggend :thumbsup

Destroyer

Sjezus, niet te filmen. Die boeren hebben één keer wonnen en de lc het alweer vier berichten plaatst alsof ze kampioen zijn geworden.  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCFRANEKER

Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 13:48:52
Och och  het klootjes volk is wat verwend, en wil nu met een petitie proberen alsnog het onderzoek te laten starten.

Man,  die club is dik over zijn top. In het verleden behaalde resultaten zullen daar nooit weer gehaald worden. Verwonderlijk dat er nog altijd 25k boeren en kliekjes mensen daar op de bühne zitten, maar ja, het is dan ook hun enige twee wekelijkse uitje buiten hun boeren dorpsleven. Dan wil je er waarschijnlijk even uit om een depressie boven te blijven.

Laten we een petitie starten dat de heer Veenstra nog minimaal tien jaar bijtekend  ;)  :thumbsup
:thumbsup degraderen die rommel

Bernardo

Kwam ik net tegen op twitter..

Suksawat Leeuwarden ‏@Suksawat058
WTF!?!? SC Hoerenveen voorzitter Robert Veenstra gespot met Cambuur sjaal om zijn nek (foto) http://www.suksawat.nl/wtf-dkv-voorzitter-veenstra-met-cambuur-sjaal/ ... #leeuwarden #cambuur

Dokkumer

Skandalig voor ons en die sjaal.

Lwdscc

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 12:40:25
Skandalig voor ons en die sjaal.

Inderdaad... maar oude foto hoor, dit was 2 jaar geleden al eens uitgelekt... kreeg hij dit niet bij zijn afscheid bij stenden?

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Sonnema

Dit is een hele oude foto, het is inderdaad op stenden bij zijn afscheid. Als cambuur nu een beetje slim is zorgen ze dat ze die sponsoren die daar weglopen naar cambuur te halen. Kreeg gister ook al te horen dat er een hoop gedonder onder de sponsoren is binnen die kut club

marrumer

ik hoop dat unive weg gaat daar :)

The king1

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2013, 11:54:55
Kwam ik net tegen op twitter..

Suksawat Leeuwarden ‏@Suksawat058
WTF!?!? SC Hoerenveen voorzitter Robert Veenstra gespot met Cambuur sjaal om zijn nek (foto) http://www.suksawat.nl/wtf-dkv-voorzitter-veenstra-met-cambuur-sjaal/ ... #leeuwarden #cambuur
Laat deze lullo niet aan Cambuur komen hij maalkt echt alles kapot