Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ben ik blij dat ik in Dokkum woon :devil

Overigens is het geen dialect maar :0=EEN NATIONAAL ERKEND SPRAAKGEBREK


Ronnie tng

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:51:32
'Super Friezen'.  :_schater :_schater :_schater

Veel plezier met die gedachte. Ik heb het heerlijke gevoel dat ik mij als geboren Leeuwarder een echte Leeuwarder voel en niets, maar dan ook niets, met dat hele klote Friese gedoe heb.
Ik heb zo'n enorme hekel aan dat geFries. Het taaltje, die nukkigheid, de kleinschaligheid, dat afzetten tegen ´het westen´... dat hele boerse gedoe! Ben blij dat ik zo niet opgegroeid ben. Ik ben een trotse Leeuwarder en heb niets met Friesland. Die lui willen alles verfriezen, met hun domme plaatsnaampjes als Munein, Snits en Ljouwert, flikker toch een eind op!!!

En iedereen het maar een taal noemen, ik noem het een dialect. Een 'njokkerbeantsje'. Dan denk ik aan een of andere sperzieboon. Nee hoor, het is een naar binnen gegroeide clitoris.  :_schater :_schater

En een volkslied: Flikker toch een eind op. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie. Dus hou het maar op het Friese levenslied.

Voor mij ligt Leeuwarden niet in Friesland, maar ligt Friesland om Leeuwarden heen.

:clint has spoken.

_O_ _O_ _O_

Andre-Lwd

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:51:32
'Super Friezen'.  :_schater :_schater :_schater

Veel plezier met die gedachte. Ik heb het heerlijke gevoel dat ik mij als geboren Leeuwarder een echte Leeuwarder voel en niets, maar dan ook niets, met dat hele klote Friese gedoe heb.
Ik heb zo'n enorme hekel aan dat geFries. Het taaltje, die nukkigheid, de kleinschaligheid, dat afzetten tegen ´het westen´... dat hele boerse gedoe! Ben blij dat ik zo niet opgegroeid ben. Ik ben een trotse Leeuwarder en heb niets met Friesland. Die lui willen alles verfriezen, met hun domme plaatsnaampjes als Munein, Snits en Ljouwert, flikker toch een eind op!!!

En iedereen het maar een taal noemen, ik noem het een dialect. Een 'njokkerbeantsje'. Dan denk ik aan een of andere sperzieboon. Nee hoor, het is een naar binnen gegroeide clitoris.  :_schater :_schater

En een volkslied: Flikker toch een eind op. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie. Dus hou het maar op het Friese levenslied.

Voor mij ligt Leeuwarden niet in Friesland, maar ligt Friesland om Leeuwarden heen.

:clint has spoken.

Gooi het er maar uit hoor  :thumbsup


CJ058

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 10:16:11
Tegenvaller, in de titel dacht ik echt dat Rinus een miljoen mee zou krijgen.
Mwah, toen ik zag staan '3 jaar Veenstra' ging ik al wel uit van een optelsom. Maar toch: een man die totaal geen ervaring heeft in het Betaald Voetbal een contract voor onbepaalde tijd geven? Bonussen die van jaar 1 naar jaar 3 verdubbelen? Beleid van lik m'n vestje daar in DKV  :proost

Dokkumer

Ja hallo, ik ben een Dokkumer... Die zijn in het algemeen niet zo slim, schijnt besmetting te zijn door dkv-ers :devil

Wel een mooie regeling heeft hij voor zichzelf bepaald, wat mij betreft had hij nog wel 10 jaar mogen blijven. Had hij 5% van de begroting gekost 8P

CJ058

Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 10:39:37
Ja hallo, ik ben een Dokkumer... Die zijn in het algemeen niet zo slim, schijnt besmetting te zijn door dkv-ers :devil

Wel een mooie regeling heeft hij voor zichzelf bepaald, wat mij betreft had hij nog wel 10 jaar mogen blijven. Had hij 5% van de begroting gekost 8P
Haha precies ja! Ze zullen nu wel weer overgaan op hun 'ons kent ons' beleid, als dat onderzoek er tenminste nog van komt. And the story continues..  :proost

Bas058

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:51:32
'Super Friezen'.  :_schater :_schater :_schater

Veel plezier met die gedachte. Ik heb het heerlijke gevoel dat ik mij als geboren Leeuwarder een echte Leeuwarder voel en niets, maar dan ook niets, met dat hele klote Friese gedoe heb.
Ik heb zo'n enorme hekel aan dat geFries. Het taaltje, die nukkigheid, de kleinschaligheid, dat afzetten tegen ´het westen´... dat hele boerse gedoe! Ben blij dat ik zo niet opgegroeid ben. Ik ben een trotse Leeuwarder en heb niets met Friesland. Die lui willen alles verfriezen, met hun domme plaatsnaampjes als Munein, Snits en Ljouwert, flikker toch een eind op!!!

En iedereen het maar een taal noemen, ik noem het een dialect. Een 'njokkerbeantsje'. Dan denk ik aan een of andere sperzieboon. Nee hoor, het is een naar binnen gegroeide clitoris.  :_schater :_schater

En een volkslied: Flikker toch een eind op. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie. Dus hou het maar op het Friese levenslied.

Voor mij ligt Leeuwarden niet in Friesland, maar ligt Friesland om Leeuwarden heen.

:clint has spoken.

Ik had het niet beter kunnen omschrijven, sluit me hier 100% bij aan  |:) _O_
Het geel en blauw zit in mien bloed!

666

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:51:32
'Super Friezen'.  :_schater :_schater :_schater

Veel plezier met die gedachte. Ik heb het heerlijke gevoel dat ik mij als geboren Leeuwarder een echte Leeuwarder voel en niets, maar dan ook niets, met dat hele klote Friese gedoe heb.
Ik heb zo'n enorme hekel aan dat geFries. Het taaltje, die nukkigheid, de kleinschaligheid, dat afzetten tegen ´het westen´... dat hele boerse gedoe! Ben blij dat ik zo niet opgegroeid ben. Ik ben een trotse Leeuwarder en heb niets met Friesland. Die lui willen alles verfriezen, met hun domme plaatsnaampjes als Munein, Snits en Ljouwert, flikker toch een eind op!!!

En iedereen het maar een taal noemen, ik noem het een dialect. Een 'njokkerbeantsje'. Dan denk ik aan een of andere sperzieboon. Nee hoor, het is een naar binnen gegroeide clitoris.  :_schater :_schater

En een volkslied: Flikker toch een eind op. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie. Dus hou het maar op het Friese levenslied.

Voor mij ligt Leeuwarden niet in Friesland, maar ligt Friesland om Leeuwarden heen.

:clint has spoken.

Ook van mij een paar  _O_ _O_ _O_
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo

Finnbogasson wss naar Bremen. Hun 2 beste spelers kwijt, goeie zaak! :0= Op naar degradatie met die boeren!

Dokkumer

Transfersom als afkoopsom voor Veenstra? :D

Dreet

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:51:32
'Super Friezen'.  :_schater :_schater :_schater

Veel plezier met die gedachte. Ik heb het heerlijke gevoel dat ik mij als geboren Leeuwarder een echte Leeuwarder voel en niets, maar dan ook niets, met dat hele klote Friese gedoe heb.
Ik heb zo'n enorme hekel aan dat geFries. Het taaltje, die nukkigheid, de kleinschaligheid, dat afzetten tegen ´het westen´... dat hele boerse gedoe! Ben blij dat ik zo niet opgegroeid ben. Ik ben een trotse Leeuwarder en heb niets met Friesland. Die lui willen alles verfriezen, met hun domme plaatsnaampjes als Munein, Snits en Ljouwert, flikker toch een eind op!!!

En iedereen het maar een taal noemen, ik noem het een dialect. Een 'njokkerbeantsje'. Dan denk ik aan een of andere sperzieboon. Nee hoor, het is een naar binnen gegroeide clitoris.  :_schater :_schater

En een volkslied: Flikker toch een eind op. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie. Dus hou het maar op het Friese levenslied.

Voor mij ligt Leeuwarden niet in Friesland, maar ligt Friesland om Leeuwarden heen.

:clint has spoken.

Ik haat dkv oek tot op het bot, maar su doe'st toch precies hetzelfde, namelijk afzetten teugen? Dat hele LWD anti-Fries-gedoe fien ik net su belachelijk en kienderachtig.

dit is mien club

Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:51:32
'Super Friezen'.  :_schater :_schater :_schater

Veel plezier met die gedachte. Ik heb het heerlijke gevoel dat ik mij als geboren Leeuwarder een echte Leeuwarder voel en niets, maar dan ook niets, met dat hele klote Friese gedoe heb.
Ik heb zo'n enorme hekel aan dat geFries. Het taaltje, die nukkigheid, de kleinschaligheid, dat afzetten tegen ´het westen´... dat hele boerse gedoe! Ben blij dat ik zo niet opgegroeid ben. Ik ben een trotse Leeuwarder en heb niets met Friesland. Die lui willen alles verfriezen, met hun domme plaatsnaampjes als Munein, Snits en Ljouwert, flikker toch een eind op!!!

En iedereen het maar een taal noemen, ik noem het een dialect. Een 'njokkerbeantsje'. Dan denk ik aan een of andere sperzieboon. Nee hoor, het is een naar binnen gegroeide clitoris.  :_schater :_schater

En een volkslied: Flikker toch een eind op. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie. Dus hou het maar op het Friese levenslied.

Voor mij ligt Leeuwarden niet in Friesland, maar ligt Friesland om Leeuwarden heen.

:clint has spoken.


Zo is het en niet anders, leve Clint, leve Leeuwarden, Leve Cambuur  |:) _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

chef-lwd

#554
Dag allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum, en dat wilde ik graag in dit topic plaatsen..
Waarom?

:0= PAS OP MARCO CAMBUUR KOMT ERAAN   l0l

Bij deze wens ik alle Friezen (?) een fijn seizoen van 32 wedstrijden en 2 afgangen.

Hoogachtend,
|:)
Cambuur is mien wief