Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

666

Wat staat er nou op die reetveter... "Er is maar 1 club in Friesland".
Kan Hylke van Sytze toch nog tellen, had ik niet verwacht in dat achterstands-dorpje...!  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

GerardFraneker




Ik walg van die kut club.... :R

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2013, 15:54:14
Wie is de eerste die deze vodjes op brandbaarheid test? Graag met foto en/of filmpje -onherkenbaarheid gewenst- :devil

Mooi dat ie sjaal er is, kunnen ze er ook niet onderuit als je ze er op "aanspreekt"... #corrigerende tik
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: 666 op juni 25, 2013, 16:03:06
Wat staat er nou op die reetveter... "Er is maar 1 club in Friesland".
Kan Hylke van Sytze toch nog tellen, had ik niet verwacht in dat achterstands-dorpje...!  :devil
Hoerenveen, het Volendam van Viesland. Ze denken dat iedereen ze aardig vindt, maar intussen heeft bijna iedereen schijt aan het inteeltdorp aan de A32 :devil

Viper

Deze sjaal is overduidelijk het gevolg van onze promotie naar de Eredivisie, ze voelen nattigheid. :_schater

John Hiatt


Dokkumer

Laat ze maar lekker met ons bezig zijn, wordt intussen door de Rie Fan Kommissarissen daar de boel wel intern geruïneerd zonder dat ze het door hebben :devil

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2013, 15:47:56
Boehoe wat ben ik nu bang.. Ik durf op 29 september niet meer naar die stoere mannen  :'(


Het wordt echt heel erg hoog tijd dat Cambuur 6 punten pakt tegen deze "rustige familieclub"   :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuurlwdfan

mooi sjaaltje,alleen die 100% anti cambuur en super vriezers er weg laten en die kleuren in geel/blauw :thumbsup en owja graag het cambuur  :scc erop :insane

poelie-lwd

Wat heeft die hond in zijn bek? Een handtas?

Agree with Dokkie,

De fik erin!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Waahahaaaa dat zie ik nu pas 8P... Tja een bloedvlekje kan niet zoveel.. Hooguit HIV overbrengen :devil

29-9 voor de 299 stuks wc papier. |:)

drg

Maar goed dat het op zo'n reetveter staat, zelf durven ze 't niet te zeggen  l8l

Na september zeker een massale inruilactie voor de gele variant?

Cambuur Liwwadden

Ja wel, een sjaaltje van die lui met een bulldog erop... :X  :X  :X   

Daar lach je toch gewoon om.... vind het wel een goede grap.

Alleen maar meer en meer zin in 29-09  8)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

marrumer

30 september is mijn verjaardag, winst op die lui zou het beste verjaardagscadeau zijn  :)

Clint

'Super Friezen'.  :_schater :_schater :_schater

Veel plezier met die gedachte. Ik heb het heerlijke gevoel dat ik mij als geboren Leeuwarder een echte Leeuwarder voel en niets, maar dan ook niets, met dat hele klote Friese gedoe heb.
Ik heb zo'n enorme hekel aan dat geFries. Het taaltje, die nukkigheid, de kleinschaligheid, dat afzetten tegen ´het westen´... dat hele boerse gedoe! Ben blij dat ik zo niet opgegroeid ben. Ik ben een trotse Leeuwarder en heb niets met Friesland. Die lui willen alles verfriezen, met hun domme plaatsnaampjes als Munein, Snits en Ljouwert, flikker toch een eind op!!!

En iedereen het maar een taal noemen, ik noem het een dialect. Een 'njokkerbeantsje'. Dan denk ik aan een of andere sperzieboon. Nee hoor, het is een naar binnen gegroeide clitoris.  :_schater :_schater

En een volkslied: Flikker toch een eind op. Een volkslied hoort bij een natie. Friesland is GEEN natie. Dus hou het maar op het Friese levenslied.

Voor mij ligt Leeuwarden niet in Friesland, maar ligt Friesland om Leeuwarden heen.

:clint has spoken.