Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op juni 21, 2013, 21:47:17
Het is jammer maar de echte ellende komt nog denk Ik. Lijken uit de kast. Afkoop sommen en nog meer twee strijd enz.
No komme de liken út de sek? :devil

PePe

De financiële cijfers van RV waren altijd mooi. Lieken?

Dokkumer

Citaat van: PePe op juni 21, 2013, 22:06:17
De financiële cijfers van RV waren altijd mooi. Lieken?
Ik hoop echt op :R en :D politiek, dan valt er nog heel wat te verkneukelen :devil

Delamere

Zolang die ouwe Riemer nog leeft zal hij zijn opvolgers hinderlijk voor de voeten blijven lopen, wat weer tot veel geouwehoer en gedoe leidt.
Zo is het steeds gegaan en zo zal het blijven gaan. En ik zal er schaterlachend naar kijken.

PePe

Wie wil er de strontkar nog trekken, zolang Riemer zich er mee bemoeid?

Dokkumer

Citaat van: Delamere op juni 21, 2013, 22:17:02
Zolang die ouwe Riemer nog leeft zal hij zijn opvolgers hinderlijk voor de voeten blijven lopen, wat weer tot veel geouwehoer en gedoe leidt.
Zo is het steeds gegaan en zo zal het blijven gaan. En ik zal er schaterlachend naar kijken.
En zo gun ik Riemer het eeuwige leven :devil

Delamere

Citaat van: PePe op juni 21, 2013, 22:20:56
Wie wil er de strontkar nog trekken, zolang Riemer zich er mee bemoeid?
Er zal voor een kleine vier ton wel weer zo'n Fries sprekende, koffiedrinkende, masochistische ijdeltuit opduiken.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op juni 21, 2013, 22:29:07
Er zal voor een kleine vier ton wel weer zo'n Fries sprekende, koffiedrinkende, masochistische ijdeltuit opduiken.
Ik spreek het nationaal erkend spraakgebrek, drink koffie, ben masochistisch en ijdel én voor Cambuur.. Past toch precies in het door ons geschetste profiel? :devil

Delamere

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 22:32:20
Ik spreek het nationaal erkend spraakgebrek, drink koffie, ben masochistisch en ijdel én voor Cambuur.. Past toch precies in het door ons geschetste profiel? :devil
Laat een van de paalklimmende advocatentweeling Anker het maar doen. Maakt niet uit wie, ze deugen allebei voor geen meter.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op juni 21, 2013, 22:37:06
Laat een van de paalklimmende advocatentweeling Anker het maar doen. Maakt niet uit wie, ze deugen allebei voor geen meter.
Laat ze het samen maar doen, gaat het dubbel zo snel :devil

Delamere

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 22:40:05
Laat ze het samen maar doen, gaat het dubbel zo snel :devil
Mijn idee.
Ik vraag me ook af of er van de periode Veenstra nog een musical gemaakt wordt daar bij DKV. Der Untergang lijkt me wel een mooie titel!

oldehove

ut komt su as het komt

Yellow Army

Volgens OA zijn er nog 550 sponsoren over van 1200 een jaar of 4 geleden. Ik zeg goed gedaan Veenstra  _O_
Area 58

Ronald

VEENSTRA BOPPE, hoerenveen leit yn'e groppe

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 22:32:20
Ik spreek het nationaal erkend spraakgebrek, drink koffie, ben masochistisch en ijdel én voor Cambuur.. Past toch precies in het door ons geschetste profiel? :devil

Ik.pas ook wel in dat profiel, maar ik hoef geen 4 ton aan salaris. Help.ze met alle liefde gratis over het randje van de afgrond