Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

drg

Verdomme.. moek weer ander leedvermaak zoeke in m'n vrije tijd  ;(

Goudvinger

RvC zit er nog, die moesten toch ook wieberen volgens de rebellen?  :thumbsup

vialli

De ellende wordt nu alleen maar groter!!

Dokkumer

De Titanic lag op ramkoers, helaas is door de muiterij de kapitein afgezet.. Nu hopen dat de RvC een waardig nieuw kapitein aanstelt. In Drachten woont nog wel een oud commissaris die prima weet hoe hij de oppositie de mond moet snoeren :D

Bernardo

Citaat van: Goudvinger op juni 21, 2013, 18:05:15
RvC zit er nog, die moesten toch ook wieberen volgens de rebellen?  :thumbsup

Ja.

Ben benieuwd hoeveel die veenstra mee krijgt. :devil


Yellow Army

Jammer, hij had nog veel meer kunnen slopen.
Area 58

kgscc

Slecht begin van het seizoen  :P

RotterdamLeeuwarden

Normaal zou je zeggen "opgeruimd staat netjes"
maar nu is het eigenlijk heel jammer dat ie weggaat   |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 18:43:37
De Titanic lag op ramkoers, helaas is door de muiterij de kapitein afgezet.. Nu hopen dat de RvC een waardig nieuw kapitein aanstelt. In Drachten woont nog wel een oud commissaris die prima weet hoe hij de oppositie de mond moet snoeren :D

Als dat zou kunnen  |:) Geef mij 1 week  :hein

PePe

Marco van Basten moet solidair met RV zijn, en nu ook moet opstappen.
RV missie volbracht.

punkman

Citaat van: PePe op juni 21, 2013, 21:14:21
Marco van Basten moet solidair met RV zijn, en nu ook moet opstappen.
RV missie volbracht.

Als van Basten opstapt dan weet ik nog een goede trainer voor dkv....  :zweep

Dokkumer

Citaat van: punkman op juni 21, 2013, 21:19:37
Als van Basten opstapt dan weet ik nog een goede trainer voor dkv....  :zweep
Dan moeten ze snel zijn, de geruchten gaan al dat hij zich heeft aangeboden bij PSG :devil

Destroyer

Citaat van: Yellow Army op juni 21, 2013, 20:18:32
Jammer, hij had nog veel meer kunnen slopen.

Het is jammer maar de echte ellende komt nog denk Ik. Lijken uit de kast. Afkoop sommen en nog meer twee strijd enz.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Destroyer op juni 21, 2013, 21:47:17
Het is jammer maar de echte ellende komt nog denk Ik. Lijken uit de kast. Afkoop sommen en nog meer twee strijd enz.

We wachten af!  :zweep