Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

vialli

#420
Su mutte volgens de geruchten oek nog 5 miljoen!!huurachterstand betale :_schater
De problemen beginne pas ECHT as die Veenstra met sien ploeg opstapt, dan gaat
de BEERPUT helemaal open.

Dreet

Allemaal nu: "Maarten, die schele, die homosexuele!!

Destroyer

[quote '4 pakken Sultana nu voor 1.95 euro bij C1000'
[/quote]
:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Kunnen we die veenstra niet een erepenning geven namens ons allen?  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCRulez

Citaat van: Destroyer op juni 16, 2013, 23:38:11
Kunnen we die veenstra niet een erepenning geven namens ons allen?  :_schater
:thumbsup Knap werk moet beloond worden! :proost

drg

Kunnen we ook niet een paar dozen met onze shirts voor hun deur droppen?

Post-it'je er bij, 'Graag uitdelen aan de sponsoren svp.'  :thumbsup

drg

Citaat van: PePe op juni 15, 2013, 13:22:51
Ik vind dat Foppe hier welkom is.
Riemer kan ons ook vast nog aan een paar sponsoren helpen.

Zo hé, wij hebben Gersjes toch?! En die zal never nooit niet een dkv sjaal om doen al is het om een statement te maken  |:) opnokken met dat vergrijzde standpunt volk daar uit dkv

moodygrunn

Citaat van: SCCRulez op juni 17, 2013, 00:21:49
:thumbsup Knap werk moet beloond worden! :proost

Ik heb steeds meer het gevoel dat dhr. Veenstra onder een geel-blauw dekbed slaapt....Er zijn nl weinig voorzitters die ons zo naar boven stuwen als hij.....
In Henk en Sandor we trust

Ronald

Citaat van: Thieske op juni 16, 2013, 15:50:25
Wat een prachtsoap. Veenstra een contract voor het leven daar.... Wat een teringzooitje daar, haha..
Kan me niet voorstellen dat wij ooit zo'n bestuurder hebben gehad?! Op financieel gebied natuurlijk wel, maar verder?

Kunnen wij niet die grotere onafhankelijke onderzoek commissie vormen die ze daar zo graag willen?  :devil weten we zeker dat Veenstra daar blijft om zijn meesterwerk te voltooien.  :devil  :proost  :devil

speculeter

Zes pagina,s vol kommer en kwel in de vi.
Wat een bende daar.
Laat die R.V maar mooi nog tijdje blijven :_schater

RotterdamLeeuwarden

Hahahaha,
Dat familieclubje is nu een rebellen vereniging aan het worden  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

richard

Veenstra heeft affaire met wief van die van keimpena, zegt die van keimpena, goed bezig veenstra :_schater :_schater

vialli

Die Veenstra wil oek wel us un fersetsje :_schater

Dokkumer

Citaat van: richard op juni 19, 2013, 22:11:46
Veenstra heeft affaire met wief van die van keimpena, zegt die van keimpena, goed bezig veenstra :_schater :_schater
Die van Keimpema is laatst op sien fingers tikt en als rancuneus persoon wezende slaat hij nu terug..

Zoals Queen vroeger al zong "The show must go on" loeit Dokkie :0=THE SOAP MUST GO ON :devil

Yellow Army

Het wordt met de dag mooier en mooier  :_schater
Area 58