Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op juni 06, 2013, 18:35:26
Er komt een extern onderzoek, die pas 15 augustus is afgerond. Die boeren gaan mooi met de onrust het nieuwe seizoen in! :_schater  :thumbsup
Dan komt de evaluatie van het onderzoek, het analyseren van de resultaten, de evaluatie van de analyse, de voorevaluatie van de conclusie en dan pas de presentatie. Dus dan zijn ze zo 4 maanden verder :devil

Destroyer

De stakkers gaan zondag die uur in protest hoorde ik. Wat een zooi daar. Heerlijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op juni 07, 2013, 22:15:50
De stakkers gaan zondag die uur in protest hoorde ik. Wat een zooi daar. Heerlijk.

Yep, ze zijn al druk bezig de hooivorken te slijpen en de thermoskannen te vullen heb ik gehoord.
Area 58

Ronald

Citaat van: Yellow Army op juni 07, 2013, 22:58:15
Yep, ze zijn al druk bezig de hooivorken te slijpen en de thermoskannen te vullen heb ik gehoord.

Je vergeet de kussentjes nog, anders krijgen ze een zere of koude poeperd.

SCCRulez

Nu nog de eerste 3 wedstrijden van het nieuwe seizoen verliezen en de onrust is compleet!  :zweep

Delamere

Net even naar het protestbijeenkomst van DKV bij Omrop Abe gekeken en me rot gelachen. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar, zoveel onnozelen in 1 ruimte!

Dokkumer

Citaat van: Delamere op juni 10, 2013, 19:42:30
Net even naar het protestbijeenkomst van DKV bij Omrop Abe gekeken en me rot gelachen. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar, zoveel onnozelen in 1 ruimte!

Of dat zo moeilijk is... Elke 2 weken zitten er immers ruim 20.000 van die halzen in die graftombe :devil

brambo3004

Gemeente Heerenveen onder toezicht provincie

De gemeente Heerenveen komt onder toezicht te staan van de provincie Friesland. Dat maakte de gemeente donderdag bekend. Dit betekent dat alle besluiten met financiële gevolgen van de gemeenteraad moeten worden goedgekeurd door de provincie. Heerenveen is financieel in de problemen gekomen door het afwaarderen van grond in de gemeente. De gemeente moest een verlies van 79,5 miljoen nemen op de grond. De gemeente gaat de komende jaren daarom flink bezuinigen. Er zullen onder andere minder subsidies worden uitgekeerd en kwijtschelding wordt afgeschaft. Naast de aangekondigde bezuinigingen worden de reserves van de gemeente ook gebruikt om de schuld te dekken. Ook gaat de aanbouw van een nieuwe parkeergarage in de gemeente niet door. De provincie wil dat de gemeente over 10 jaar weer zwarte cijfers schrijft. De algemene reserve zou dan weer 2,5 miljoen moeten bedragen.

bron: nu.nl


het zijn ook een stel kneuzen bij elkaar daar...maar de provincie zal ze wel het nodige toestoppen l8l

Ronald

Citaat van: brambo3004 op juni 13, 2013, 17:41:26
Gemeente Heerenveen onder toezicht provincie

De gemeente Heerenveen komt onder toezicht te staan van de provincie Friesland. Dat maakte de gemeente donderdag bekend. Dit betekent dat alle besluiten met financiële gevolgen van de gemeenteraad moeten worden goedgekeurd door de provincie. Heerenveen is financieel in de problemen gekomen door het afwaarderen van grond in de gemeente. De gemeente moest een verlies van 79,5 miljoen nemen op de grond. De gemeente gaat de komende jaren daarom flink bezuinigen. Er zullen onder andere minder subsidies worden uitgekeerd en kwijtschelding wordt afgeschaft. Naast de aangekondigde bezuinigingen worden de reserves van de gemeente ook gebruikt om de schuld te dekken. Ook gaat de aanbouw van een nieuwe parkeergarage in de gemeente niet door. De provincie wil  :( :devildat de gemeente over 10 jaar weer zwarte cijfers schrijft. De algemene reserve zou dan weer 2,5 miljoen moeten bedragen.

bron: nu.nl


het zijn ook een stel kneuzen bij elkaar daar...maar de provincie zal ze wel het nodige toestoppen l8l

Ach ze waren daar zo mooi bezig met het graven van hun eigen graf, dat ik mijn hand over mijn geel blauwe hart heb gehaald en mijn schep heb gehaald en het gat nog iets dieper heb gegraven

Dokkumer

Oh stond jij met die big smile naast me te scheppen :devil

Cambuurlwdfan

maak je niet druk de kentering is gewoon een feit!!! Cambuur komt er aan en die 6 punten zijn voor ons!!!!!!! :scc :scc :scc :scc :scc :scc

Clint

Citaat van: brambo3004 op juni 13, 2013, 17:41:26
Gemeente Heerenveen onder toezicht provincie

De gemeente Heerenveen komt onder toezicht te staan .........
bron: nu.nl

En de stront is nog erger:

De gemeente moat 51 miljoen ôfwurdearje op it gemeentlik grûnbesit. Ek hat de gemeente noch 180 miljoen euro oan skulden.

:proost

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2013, 22:55:08
Oh stond jij met die big smile naast me te scheppen :devil

Inderdaad  :D. Met een broodje gerookte paling als lunch   :devil

Destroyer

Citaat van: clint op juni 14, 2013, 07:15:55
En de stront is nog erger:

De gemeente moat 51 miljoen ôfwurdearje op it gemeentlik grûnbesit. Ek hat de gemeente noch 180 miljoen euro oan skulden.

:proost

En dan toch met man en macht een nieuw thialf willen hebben. mensen wordt wakker!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Citaat van: Destroyer op juni 14, 2013, 07:37:11
En dan toch met man en macht een nieuw thialf willen hebben. mensen wordt wakker!

Daar mogen wij straks met zijn ALLEN aan gaan meebetalen met de provinciegelden.