Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

denk dat rvc mrgn gaat opstappen daaro

Clint

Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2013, 21:02:28
meest merkwaardige zomertransfer kan ik je nu al zeggen

Ik snap dit ook niet helemaal. Waarom een protégé van Robert Veenstra hier heen halen? Ik vertrouw die lui niet en zeker niet nu het daar allemaal ellende is. Wat moeten ze hier in een keer? Wat dat betreft ben ik altijd een beetje wantrouwend. Wat voor banden heeft zij nog met die Veenstra? Ze heeft wel inzage in allerlei stukken en zaken.
Sorry hoor. Er zijn zoveel werkelozen. Had je voor deze functie nu niet iemand met een SCC-hart daarvoor kunnen vinden?

Yellow Army

Citaat van: sunderland op juni 03, 2013, 22:26:57
denk dat rvc mrgn gaat opstappen daaro

Of Veenstra himself. Er wordt vandaag in ieder geval nieuws verwacht.
Area 58

Destroyer

Veenstra in opdracht van Leeuwarders daar de boel kapot maken?!  :X :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus

Ik denk datze bij hveen graag wete wille hoe of ut toegaat bij Cambuur.

SCCRulez

Strikje erom en terugsturen, zo'n dertig kilometer verderop!!

Daddy T.

Citaat van: sunderland op juni 03, 2013, 22:26:57
denk dat rvc mrgn gaat opstappen daaro

Ze hebben besloten aan te blijven, aldus OF. De supportersclubs en massaal weglopende sponsoren worden niet serieus genomen en het valt allemaal wel mee volgens de RVC :_schater .. ik kijk nu al uit naar een half leeg ALS!
Veenstra weet dat ie nooit meer voor > 400.000 euro per jaar aan de bak komt, dus die gaat vrolijk verder  :thumbsup
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

SCCRulez

Zolang hij maar niet met miss Braun meekomt! Prima beleid zo daar bij DKV, vooral doorgaan! :zweep

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op juni 04, 2013, 22:19:33
Ze hebben besloten aan te blijven, aldus OF. De supportersclubs en massaal weglopende sponsoren worden niet serieus genomen en het valt allemaal wel mee volgens de RVC :_schater .. ik kijk nu al uit naar een half leeg ALS!
Veenstra weet dat ie nooit meer voor > 400.000 euro per jaar aan de bak komt, dus die gaat vrolijk verder  :thumbsup
Goed nieuws voor die stumpers. Ik help ze voor de helft wel naar de kloten :D

Misschien ook nog wel met behoud van uitkering? :devil

speculeter

Heerlijk dit......mooi negatief stuk in de vi.
Ms dat zelfs hoofdsponsor unive ophoud.
Laat ze elkaar maar lekker het leven zuur maken!

dennisw8

Ze vragen straks spontaan een faillissement aan. :devil

SCCRulez

'Honderd sponsors keren zich tegen Heerenveen'
Het bestuur van SC Heerenveen staat onverminderd onder druk. Voetbal International meldt woensdag dat meer dan honderd sponsors zich inmiddels aangesloten hebben bij het verzet tegen de directie van de Friese voetbalclub.

Initiatiefnemer Jelko van der Wiel krijgt volgens het magazine dagelijks nieuwe e-mails binnen van sponsors die zich aansluiten bij zijn initiatief. Veel betrokkenen bij de club maken zich ernstig zorgen over de koers die de directie van sc Heerenveen vaart. Met name directievoorzitter Robert Veenstra moet het ontgelden in Friesland.

De betrokken directeur spreekt in VI over 'eenzijdig schieten'. Veenstra is zelf dan ook niet van plan om op te stappen bij Heerenveen. "Het wegsturen van een voltallige directie en raad van commissarissen is in mijn optiek absoluut niet de oplossing. Hiermee worden de problemen alleen nog maar groter", aldus Veenstra.
Bron 'voetbalprimeur'

Dokkumer

Het wordt dus hoog tijd om de Leyten Gallery uit te breiden |:)

Yellow Army

Arjen de Boer van omrop abe twittert:

arjen de boer ‏@arjendeboer12 3u

VI heeft het over 100 sponsoren die zich hebben aangesloten bij groep. Intussen zijn het er tussen de 250 en 300!



skitterend  :_schater :_schater :_schater
Area 58

Bernardo

Er komt een extern onderzoek, die pas 15 augustus is afgerond. Die boeren gaan mooi met de onrust het nieuwe seizoen in! :_schater  :thumbsup