Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dreet

Wie gelooft dat Eva Braun volgend jaar bij Cambuur werkt, krijt van mij een seizoenkaart van dkv! Wel heerlijk al die woede... :_schater

Dokkumer

Citaat van: Dreet op mei 31, 2013, 15:41:05
Wie gelooft dat Eva Braun volgend jaar bij Cambuur werkt, krijt van mij een seizoenkaart van dkv! Wel heerlijk al die woede... :_schater
Ik geloof het :devil













































Woon namelijk Drieëntwintig Kilometer Verderop -van Liwwadden uiteraard- :D

SCCRulez

The more shit, the better :D
[/quote]

A whole pile of shit bij DKV, slecht voor nederlandse mestoverschot! l8l

SCCRulez

Beste man die Veenstra, zorgt er van binnenuit practig voor dat er helemaal NIETS van Akkrum-Sud overblijft! :thumbsup

SCCornjum

dkv -voorzitter Robert Veenstra is nog niet onder de indruk van het statement van FeanFan en Nieuw Noord. De supportersverenigingen, gisteravond gesteund door ongeveer 300 supporters, waren het er unaniem over eens: er is geen vertrouwen meer in de directie en RvC. Dit initiatief werd gesteund door de drie fansites van sc Heerenveen, die zich op Twitter aansloten bij de acties. "Kijk, als 20.000 van de 26.000 mensen die hier bij wedstrijden op de tribune zitten vinden dat het niet goed gaat, moet je iets doen. Mensen hebben de keus om te komen of om weg te gaan. We zullen zien. Ik geef niet op," zo sprak de voorzitter van dkv tegenover LC.

Ook RvC-voorzitter Wino de Jong benaderd de zaak relatief luchtig. "In mijn ogen hebben we tot gister altijd normaal overleg gehad. Natuurlijk was men kritisch, maar in mijn ogen zijn de gesprekken altijd harmonieus geweest. Wij blijven erbij dat we de goede koers te pakken hebben. Als wij opstappen, is het probleem niet voorbij. Dat we hier iets mee moeten is helder, al is het alleen maar om te praten met de mensen achter deze actie."


Heerlijk dit, Robert volhouden kerel..
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Ook de trainer is klaar met onze Robert.

De Volkskrant schrijft vrijdag dat de hoofdtrainer en Veenstra vorige week een evaluatiegesprek voerden. Daarin werd waarschijnlijk teruggeblikt op de samenwerking in het voorbije seizoen. Er zou tijdens het gesprek een woordenwisseling zijn geweest tussen Van Basten en Veenstra; aanleiding is dat de voorzitter zich geregeld in de kleedkamer begeeft en dat vindt Van Basten niet prettig.

De relatie tussen de twee binnen sc dkv zou verre van optimaal zijn. Dat maakt de toekomst nog onzekerder; het is afwachten hoe de directie reageert op het vertrouwen dat door de supporters werd opgezegd. Wat Van Basten betreft lijkt het onwaarschijnlijk dat hij snel weggaat uit friesland. Hij heeft meermaals aangegeven langere tijd bij de club te willen blijven.
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: SCCornjum op juni 02, 2013, 14:15:41
dkv -voorzitter Robert Veenstra is nog niet onder de indruk van het statement van FeanFan en Nieuw Noord. De supportersverenigingen, gisteravond gesteund door ongeveer 300 supporters, waren het er unaniem over eens: er is geen vertrouwen meer in de directie en RvC. Dit initiatief werd gesteund door de drie fansites van sc Heerenveen, die zich op Twitter aansloten bij de acties. "Kijk, als 20.000 van de 26.000 mensen die hier bij wedstrijden op de tribune zitten vinden dat het niet goed gaat, moet je iets doen. Mensen hebben de keus om te komen of om weg te gaan. We zullen zien. Ik geef niet op," zo sprak de voorzitter van dkv tegenover LC.

Ook RvC-voorzitter Wino de Jong benaderd de zaak relatief luchtig. "In mijn ogen hebben we tot gister altijd normaal overleg gehad. Natuurlijk was men kritisch, maar in mijn ogen zijn de gesprekken altijd harmonieus geweest. Wij blijven erbij dat we de goede koers te pakken hebben. Als wij opstappen, is het probleem niet voorbij. Dat we hier iets mee moeten is helder, al is het alleen maar om te praten met de mensen achter deze actie."


Heerlijk dit, Robert volhouden kerel..

Zowaar TROTS op die man. Oogkleppen op en oordoppen in.. Hatsee, goed werk Rinus :devil

John Hiatt


michello

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 31, 2013, 15:33:07
Neem de moeite niet eens.....  OPROTTEN  Terug in je hok.   


Voor een dergelijke functie zijn er genoeg capabele mensen te vinden met echte CLUBLIEFDE.

Transfernieuws: Karin Smit gaat per 1 juli aan de slag als office manager bij SC Cambuur.

Dokkumer

Citaat van: michello op juni 03, 2013, 17:58:19
Transfernieuws: Karin Smit gaat per 1 juli aan de slag als office manager bij SC Cambuur.

:R

michello

Geen ex- medewerk(st)ers maar sponsoren graag.. ;)

Dokkumer

Citaat van: michello op juni 03, 2013, 18:47:01
Geen ex- medewerk(st)ers maar sponsoren graag.. ;)
Zo'n rechterbal van Rinus werkt eerder potentieel overstappende sponsoren tegen dan dat zij ze meeneemt...
Jammer, op dit moment zeg ik

:0=BEETJE DOM V.D. BELT!

Edit: Overigens hoop ik dat Eva Karinn mijn ongelijk zal bewijzen. Ben ik mans genoeg om dat toe te gaan geven...

reisbureau

Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2013, 18:56:21
Zo'n rechterbal van Rinus werkt eerder potentieel overstappende sponsoren tegen dan dat zij ze meeneemt...
Jammer, op dit moment zeg ik

:0=BEETJE DOM V.D. BELT!

Edit: Overigens hoop ik dat Eva Karinn mijn ongelijk zal bewijzen. Ben ik mans genoeg om dat toe te gaan geven...

Helemaal eens Doc.
Want vanaf de promotie leef ik al in een droom. DKV helemaal op z'n kop. Groningen die blijkbaar (of is het schijnbaar)één van z'n beste jeugdspelers zo maar naar ons laat vertrekken. Dan is Ev. euhhhh die Karin nu niet direct een juiste voortzetting van m'n droom.
De tijd zal het leren.

Yellow Army

meest merkwaardige zomertransfer kan ik je nu al zeggen
Area 58

fred