Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: clint op mei 09, 2013, 21:42:38
Zijn hoofd is wel echt zoals ie er nu uitziet. Kan mij niet voorstellen dat ie nu met een sjaal van cambuur gaat lopen. Volgens mij dus echt een stukje photoshop. Een kop plak je zomaar ergens bovenop.

Spontane actie op de boot naar 1 van de eilanden, daar kan Riemer de lol wel van inzien...daarnaast heeft hij geen moeite met Cambuur en zat ie afgelopen jaren nog wel es hier op de tribune (iig in Riedstra/Pama tijdperk).
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

RotterdamLeeuwarden

Tja, het KAN natuurlijk wel................................................ :O
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

The king1

Mooi Utregg kan die boeren alle hoop ff ontnemen. :_schater

drg

Pff wat een geluk weer die lui.. vorige keer ook al omdat een andere zekere club degradeerde en nu winnen ze niet eens van het tweede van Roda en onstaan onmogelijke uitslagen bij AZ en ADO op 't bord...

Van mij mag Bobbie er wel een maken in de naam van |:) :proost

Dokkumer

Citaat van: drg op mei 12, 2013, 18:45:53
Pff wat een geluk weer die lui.. vorige keer ook al omdat een andere zekere club degradeerde en nu winnen ze niet eens van het tweede van Roda en onstaan onmogelijke uitslagen bij AZ en ADO op 't bord...

Van mij mag Bobbie er wel een maken in de naam van |:) :proost
AZ was niet meer van toepassing, die hebben immers door de bekerwinst al Europa League  te pakken. ADO heeft het wel flink verneukt.

1 In de naam van? Prima.... de beslissende :D |:)

drg

Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2013, 19:19:49
AZ was niet meer van toepassing, die hebben immers door de bekerwinst al Europa League  te pakken. ADO heeft het wel flink verneukt.

1 In de naam van? Prima.... de beslissende :D |:)

Zou jammer zijn als Bobbie die kans niet eens krijg: http://www.lc.nl/sport/scheerenveen/article15899673.ece/Van-Basten-wil-play-offs-mogelijk-schriftelijk-afdoen-

Wat een pannenkoek

The king1


drg

Citaat van: The king1 op mei 16, 2013, 22:49:45
0-1  :proost

helaas geen bobbie maar wel :proost

ondanks het gemis van voetbal dan toch lekker het weekend in  |:)

The king1


drg

Citaat van: The king1 op mei 19, 2013, 18:42:58
Zo klaar :thumbsup

Heerlijke vrije trap  :proost

En VVV is ook effe de grond in gedrukt, zit er dik in dat we de eagles weer tegemoet volgend seizoen

Destroyer

Wat een heerlijke afgang van die boertjes. Zal wel weer aardig crisis zijn. Weer een seizoen helemaal niks met een dikke begroting. Laat ze een keer wakker worden daar dat het niks meer wordt  :devil :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Helemaal niks, helemaal niks, helemaal niks in .............DKV.

John Hiatt

Nieuw Thialf kan de prullenmand in. KNSB kiest voor Almere.

drg

D'r blijft dadelijk weinig over van dat sportdorp   :thumbsup

Dokkumer

Alleen nog de snelweg.. Snel weg uit dat gehucht :devil