Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Yellow Army op mei 07, 2013, 23:54:33
met z'n allen met de rug naar het veld staan

en broek laten zakken :clint

Destroyer

En de leuter uit de broek  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Konthaar laten staan! Niet scheren!!  :_schater

OT,

Er schijnen nogal wat anti DKV filmpjes en afbeeldingen rond te gaan via whats App. Aangezien ik nog niet app  l8l  is er nog een mogelijkheid om dat elders te bekijken?

Iedereen heeft recht op mijn mening.

brambo3004

Citaat van: poelie-lwd op mei 08, 2013, 20:42:51
Konthaar laten staan! Niet scheren!!  :_schater


Shit man, moet ik mn dagelijkse scheerbeurt overslaan :X nouja, het is voor het goede doel :y

poelie-lwd

Opnieuw een gloryhunter rijker  :_schater



:_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ronald

Zo waren er bij de huldiging ook tussen de 6000 - 10.000 gloryhunters

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Das photoshop, dit geloof ik dus echt niet
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Area 58

Ronald

Zien binnen te halen als scout en adviseur voor de huidige directie. Hij heeft een wereld aan ervaring en meer knowhow dan iedereen die binnen Cambuur rondloopt

Viper

En vervolgens stabiliseert hij Cambuur als middenmoter in de Eredivisie, op basis van zijn ervaring bij DKV. Daar zou ik mij persoonlijk niet goed bij voelen.

Ronald

Als organisatie kan Cambuur nog een boel leren van deze man. Dkv is groot geworden door Riemer en nu breekt Veenstra tot ons genoegen de boel systematisch af. Waarom zou Cambuur gee gebruik kunnen maken van de kennis en de contacten die Riemer heeft. Ik denk dat Cambrium zo door kan groeien tot een goede middenmoter/subtobber. Hij heeft op scouting gebied veel meer kennis dan wat er nu bij Cambuur rondloopt en kan dan mooi adviseren over hoe je een goede scouting organisatie neerzet wat ook weer kan leiden tot een beloften elftal. Kunnen we mooi de talentvolle voetballers voor de neus van dkv wegkapen en geld verdienen zoals dkv in het verleden heeft gedaan. Stel dat Riemer Cambuur zou gaan helpen dan zal er ook een grote groep sponsoren de overstap maken van dkv naar Cambuur. Elke man met ervaring en knowhow die je binnen kan halen moet je binnen halen.

drg

Laten we het mooi op onze eigen manier doen, gaat prima zo. Hebben geen hulp nodig van die gloryhunters.

Clint

Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 08:54:22
Opnieuw een gloryhunter rijker  :_schater



:_schater :_schater

Zijn hoofd is wel echt zoals ie er nu uitziet. Kan mij niet voorstellen dat ie nu met een sjaal van cambuur gaat lopen. Volgens mij dus echt een stukje photoshop. Een kop plak je zomaar ergens bovenop.