Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-09-2013 Go Ahead Eagles - Cambuur Leeuwarden

Gestart door HilversumOnTour, september 02, 2013, 10:48:25

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Citaat van: Puma op september 02, 2013, 15:28:21
Slaat toch helemaal nergens meer op!

grunn betaalde:
Prijzen
Buscombi € 34.- vak = BUS
Buscombi, sup.ver. € 31.- leden sup.vereniging ................. :zucht

michello

Jezus... €42,50  :?

Schandalig zulke prijzen...   :zucht

Nightmarelwd

Wat vind je een normale prijs voor deze reis en kaartje?
Ik zie iedereen schrijven belachelijke prijzen zijn, maar niemand een ander bedrag noemen.
MI-Sider for Life

marrumer

Citaat van: Nightmarelwd op september 02, 2013, 15:37:21
Wat vind je een normale prijs voor deze reis en kaartje?
Ik zie iedereen schrijven belachelijke prijzen zijn, maar niemand een ander bedrag noemen.
30 euro  :y

666

Citaat van: Nightmarelwd op september 02, 2013, 15:37:21
Wat vind je een normale prijs voor deze reis en kaartje?
Ik zie iedereen schrijven belachelijke prijzen zijn, maar niemand een ander bedrag noemen.

Joetje, maar dan mut ut wel echt ophoue     :P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

weestwel

Het begint eerder op de KERN TEGEN CAMBUUR te lijken.

sccleeuwarden

Citaat van: Nightmarelwd op september 02, 2013, 15:37:21
Wat vind je een normale prijs voor deze reis en kaartje?
Ik zie iedereen schrijven belachelijke prijzen zijn, maar niemand een ander bedrag noemen.
Je snapt toch zelf ook wel dat dit niet normaal is zulke prijzen! Voor diezelfde prijs was er ook een buscombi naar Kerkrade en dat is nogal een stuk verder en ook daar zijn kaartjes duur.....

Clint


michello

 Prijs naar PSV was gelijk als deze busreis,  afstand is helft korter en ik kan me niet voorstellen dat een kaartje voor uitvak GAE duurder is dan dat van PSV.  Vreemd....


Destroyer

Citaat van: TM op september 02, 2013, 15:16:13
FUCKING €42,50....................... Dit is echt niet meer normaal. :wall :wall :wall

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( IN GEEN 4250 JAAR !!!!  :rodekaart  :(

25 a 30 euro mut t ophouden!!!!!!!  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

weestwel

Citaat van: Nightmarelwd op september 02, 2013, 15:37:21
Wat vind je een normale prijs voor deze reis en kaartje?
Ik zie iedereen schrijven belachelijke prijzen zijn, maar niemand een ander bedrag noemen.


€ 30 voor naar de egels vind ik een hele schappelijke prijs. Koop je er ook nog een kaart voor tegen dkv bij, dan vindt ik € 50 een hele mooie prijs.

Destroyer

Willen ze wel supporters mee hebben met zulke prijzen?  ;( :R Ik vind het echt niet normaal hoor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: sccleeuwarden op september 02, 2013, 15:39:50
Je snapt toch zelf ook wel dat dit niet normaal is zulke prijzen! Voor diezelfde prijs was er ook een buscombi naar Kerkrade en dat is nogal een stuk verder en ook daar zijn kaartjes duur.....

Ik ben het met je eens maar ik was benieuwd wat iedereen als normale prijs ziet.

MI-Sider for Life

sunderland

Ze doen er alles aan om zo weinig mogelijk cambuursupporters naar uitwedstr te krijgen.De beperkingen naar dkv komen ook nog wel

Nightmarelwd

FC Groningen supporters betalen iedere uitwedstrijd hetzelfde bedrag voor een busombi. Meeste wedstrijden mogen zij bezoeken met de autocombi

De prijs voor de fantour was de gebruikelijke 34 euro.

http://warffumontour.nl/uitvakken/
MI-Sider for Life