Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-09-2013 Go Ahead Eagles - Cambuur Leeuwarden

Gestart door HilversumOnTour, september 02, 2013, 10:48:25

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Ik denk dat we weer blij moeten zijn met 2 gevulde bussen. 42,50 niet te geloven...
Area 58

Goudvinger

Citaat van: Yellow Army op september 02, 2013, 15:57:36
Ik denk dat we weer blij moeten zijn met 2 gevulde bussen. 42,50 niet te geloven...

100 gulden voor een wedstrijd  :clint  :zucht

Ronnie tng

Citaat van: clint op september 02, 2013, 15:40:19
Die bepaalt de prijs niet!

Heb je helemaal gelijk in Clint. Echter is het wel zo dat de KvC de kiosken en het Hertje beheren. Op die manier draagt de KvC (logischerwijs) geld af aan de BVO. Geld dat opgegeten en gezopen wordt door supporters. Als officiƫle supportersclub zijnde mag je dan de club wel wat onder druk zetten door te zeggen dat het geld, wat door supporters (naast seizoenskaarten) binnenkomt gebruikt word om dit soort belachelijke taferelen te voorkomen!


DayDreamer

Tsja dit vak zal behoorlijk leeg blijven, met die achterlijke prijzen en 2 uitwedstrijden achter elkaar gaan mensen kiezen, en die keuze is niet moeilijk  :proost

Galdiano

Laten we deze wedstrijd massaal boycotten!
42.50 wat een bedrag, voor die prijs mag je wel een all you can eat en drink arrangement erbij krijgen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccweestwel

Citaat van: Nightmarelwd op september 02, 2013, 15:53:51
FC Groningen supporters betalen iedere uitwedstrijd hetzelfde bedrag voor een busombi. Meeste wedstrijden mogen zij bezoeken met de autocombi

De prijs voor de fantour was de gebruikelijke 34 euro.

http://warffumontour.nl/uitvakken/

En als het een autocombi is betalen ze 3 euro administratie kosten,
Omdat fcg de uitsuporters gratis naar binnenlaat mits ze minder dan 600 hebben.

Treb


Bernardo


Destroyer

Citaat van: Galdiano op september 02, 2013, 16:20:40
Laten we deze wedstrijd massaal boycotten!
42.50 wat een bedrag, voor die prijs mag je wel een all you can eat en drink arrangement erbij krijgen!
_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

thankyou

Sorry mensen, Nu we het lekker over het geld hebben en mij weer iets op valt. 
Zoals ik denk is 60,00 + 40,00 toch --> 100,00 i.p.v 110,00?


[verwijderd door de beheerder]
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Galdiano

Citaat van: thankyou op september 02, 2013, 16:42:40
Sorry mensen, Nu we het lekker over het geld hebben en mij weer iets op valt. 
Zoals ik denk is 60,00 + 40,00 toch --> 100,00 i.p.v 110,00?

Lees merchandise topic! Dit gaat over Eagles!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

Citaat van: thankyou op september 02, 2013, 16:42:40
Sorry mensen, Nu we het lekker over het geld hebben en mij weer iets op valt. 
Zoals ik denk is 60,00 + 40,00 toch --> 100,00 i.p.v 110,00?


Must even naar de maat kieke  :0=!

Sander Scc

Deze wedstrijd masaal boycotten!! En het uitvak vol met protest spandoeken!!

Maar wie moet die doeken dan ophangen  8P

pvanbuijtene

Citaat van: Sander Scc op september 02, 2013, 17:01:17
Deze wedstrijd masaal boycotten!! En het uitvak vol met protest spandoeken!!

Maar wie moet die doeken dan ophangen  8P

As er voor mijn kaartje betaald word doe ik t ;)

Lore

Citaat van: Sander Scc op september 02, 2013, 17:01:17
Deze wedstrijd masaal boycotten!! En het uitvak vol met protest spandoeken!!

Maar wie moet die doeken dan ophangen  8P

Helemaal mee eens, en de doeken kan de supportersvereniging wel ophangen toch? Hoorde dat die op uitnodiging gaan!

Je kan trouwens voor deze prijzen bijna kaarten halen voor de zakenclubs!