Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-09-2013 Go Ahead Eagles - Cambuur Leeuwarden

Gestart door HilversumOnTour, september 02, 2013, 10:48:25

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 11, 2013, 21:25:26
Nog een paar beelden van het oefenpotje van vanmiddag in de regen


Bedankt!   :thumbsup

Die keeper van GAE heeft er toch nog behoorlijk wat ballen uitgehouden. Zo te zien speelde Christovao in de spits, hoe deed hij het?
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op oktober 12, 2013, 13:16:20
Zo te zien speelde Christovao in de spits, hoe deed hij het?

Heeft de hele wedstrijd gespeeld. Opvallend was hoe veel hij werd gecoacht. Vooral in het storende werk werd hij over het hele veld toegeschreeuwd. In de rust werd ie speciaal door Henk alleen genomen. Hij was erg onzorgvuldig in het kaatsen, en er was erg veel onbegrip in het samenspel met anderen. Hij heeft gescoord, maar toen was ik er nog niet, voor de rest eigenlijk geen kansen gehad, terwijl er wel veel kansen en openingen zijn geweest.
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 12, 2013, 15:09:56
Heeft de hele wedstrijd gespeeld. Opvallend was hoe veel hij werd gecoacht. Vooral in het storende werk werd hij over het hele veld toegeschreeuwd. In de rust werd ie speciaal door Henk alleen genomen. Hij was erg onzorgvuldig in het kaatsen, en er was erg veel onbegrip in het samenspel met anderen. Hij heeft gescoord, maar toen was ik er nog niet, voor de rest eigenlijk geen kansen gehad, terwijl er wel veel kansen en openingen zijn geweest.

Kortom, viel behoorlijk tegen dus. Jammer, zou toch mooi zijn geweest als we een adequate vervanger voor Hemmen 'per ongeluk' al in huis hadden gehad.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Dan had hij al vaker ingevallen hoor. Hier niet zeker versterking voor bij in winterstop.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Citaat van: Destroyer op oktober 13, 2013, 09:35:25
Dan had hij al vaker ingevallen hoor. Hier niet zeker versterking voor bij in winterstop.

Hij is de laatste tijd geblesseerd/niet fit geweest, dus hij had niet echt vaker kunnen invallen.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Ik vraag me af of hij iets kan betekenen. We shall see.
** Poolwinner 18/19 - 21/22