Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-09-2013 Go Ahead Eagles - Cambuur Leeuwarden

Gestart door HilversumOnTour, september 02, 2013, 10:48:25

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Na Heracles thuis gelijk weer een hele belangrijke uitwedstrijd op vrijdag 20 september: tegen Go Ahead in Deventer!

|:)

Ruppppert


maro

Vandaag goede spits aantrekken en dan gewoon 3 punten mee naar Lwd nemen.

Al iets bekend over de voorverkoop? En of auto/bus combi

Bernardo


denistel


TM

Vol uitvak moet kunnen! Belangrijke wedstrijd tegen de egeltjes! |:) :scc


TM

FUCKING €42,50....................... Dit is echt niet meer normaal. :wall :wall :wall

weestwel

Wat een schandalig belachelijke hoge prijs. En dan ook nog op vrijdagavond.  l8l   :rodekaart

Dokkumer


TM

Had hier graag heen gewild, maar niet voor €42,50.

sccleeuwarden

Dit is gewoon supporters naaien!! MET DIT BELEID UITSUPPORTERS KWIJT!!!!

Puma


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronnie tng

#14
42,50? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?


:X :X :X :( :( :(

Nog even ter toevoeging: Waarom een uitkaart verplichting bij een buscombi?? Deze discussie hebben we toch al eerder gehad? Moeten we deze discussie nou weer opnieuw voeren??

Kern van Cambuur?