Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robert van Boxel

Gestart door michello, augustus 31, 2013, 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Prima wedstrijd heeft ie gespeeld heb extra op hem gelet

NicoJanHoogma1960

Citaat van: siepelsjeu op februari 06, 2014, 23:02:28
Prima wedstrijd heeft ie gespeeld heb extra op hem gelet

Bij afwezigheid van Leeuwin en / of van der Laan een prima stand inn. !!!!


|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Cambuur zit in je bloed

Miga

Citaat van: peter op februari 06, 2014, 22:08:43
Grappig om te zien dat een ieder weer de wedstrijd anders beleeft.

Ja dat is idd heel leuk. Ik vond Van Boxel overigens 1 van de zwakste schakels in de wedstrijd tegen Psv. Aan de andere kant die jongen mist natuurlijk ook wedstrijdritme. Verdedigend kon me nog wel bekoren maar opbouwend was het gewoon zwak.

SCCdrachten

Citaat van: Miga op februari 07, 2014, 10:26:37
Ja dat is idd heel leuk. Ik vond Van Boxel overigens 1 van de zwakste schakels in de wedstrijd tegen Psv. Aan de andere kant die jongen mist natuurlijk ook wedstrijdritme. Verdedigend kon me nog wel bekoren maar opbouwend was het gewoon zwak.

Mee eens komt echt te kort!

Collingwood

Is geen (potentiële) basisspeler, maar wel een ervaren stand-in die niet snel in paniek raakt. Verdedigend oerdegelijk.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Miga op februari 07, 2014, 10:26:37
Ja dat is idd heel leuk. Ik vond Van Boxel overigens 1 van de zwakste schakels in de wedstrijd tegen Psv. Aan de andere kant die jongen mist natuurlijk ook wedstrijdritme. Verdedigend kon me nog wel bekoren maar opbouwend was het gewoon zwak.
Tis maar weer wat je onthoud .Vd laan geef ook vaak genoeg een verkeerde crosspass.De eerste helft haalt ie 3x een voorzet eruit en daar staat ie ervoor .soms moet je gewoon een bal raken ,hoe maakt niks uit .Als de aanval er maar uit is

SCCdrachten

Citaat van: sunderland op februari 07, 2014, 12:06:12
Tis maar weer wat je onthoud .Vd laan geef ook vaak genoeg een verkeerde crosspass.De eerste helft haalt ie 3x een voorzet eruit en daar staat ie ervoor .soms moet je gewoon een bal raken ,hoe maakt niks uit .Als de aanval er maar uit is

Of hij loopt 3 meter achter zijn man het is maar net wat je onthoud  8) Komt nog eens bij dat hij in de opbouw zo traag is als ruud ter heide kan lopen!

Sanis

Robert is alleen nog van nut op de training ben ik bang. Tijdens wedstrijden zie ik toch liever Dijkstra als vervanger voor bijv v.d. Laan.

sccvl

Citaat van: Sanis op februari 07, 2014, 13:37:12
Robert is alleen nog van nut op de training ben ik bang. Tijdens wedstrijden zie ik toch liever Dijkstra als vervanger voor bijv v.d. Laan.

Ik begreep de inzet van van Boxel ook niet, we hebben toch met Dijkstra een prima vervanger?

Montana

Dijkstra is beter, van Boxel heeft meer 'gogme'.

legeips

Citaat van: Collingwood op februari 07, 2014, 10:57:47
Is geen (potentiële) basisspeler, maar wel een ervaren stand-in die niet snel in paniek raakt. Verdedigend oerdegelijk.

Hij raakt niet snel in paniek, omdat hij weet dat hij een beperkte voetballer is. :_schater

qwenko


legeips


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

HilversumOnTour

Zie net de samenvatting terug :-(