Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robert van Boxel

Gestart door michello, augustus 31, 2013, 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

michello

Opmerkelijk ..... Van Boxel komt terug!

michello

SC Cambuur huurt Robert van Boxel voor de rest van dit seizoen. De 30 jarige verdediger speelde tussen 2009 en 2012 ook bij SC Cambuur. Vorig seizoen vertrok Van Boxel naar Sparta Rotterdam, waar hij een 3 jarig contract tekende. Van Boxel zal vanaf dinsdag aansluiten bij de selectie. In het verleden speelde Van Boxel ook voor PSV, AGOVV,ADO Den Haag een MVV Maastricht.
Foto: www.dijksfotografie.com

scclwd

Je was me net even voor! Mijn topic mag verwijderd worden.

denistel

welkom terug en maak er wat van,,zeer opmerkelijk mut ik zegge

michello

Zal wel goedkope oplossing zijn geweest. Gezien de huur. Hopelijk nog wat geld vrij nu voor een voorhoedespeler.

Sonnema

Inderdaad zeer opmerkelijk, welkom terug en succes.

PeterTa

Hoogst verbaasd.. mag vermoedelijk de bank warm houden.....  :proost
Welkom terug..

Dokkumer

Aanvulling: Robert speelde tussen 2009 en 2012 al 73 wedstrijden voor Cambuur, waarin hij 10x geel scoorde en 3 keer het net van de tegenstander wist te vinden.

Welkom terug Robert!

poelie-lwd

Prima oplossing! Welkom terug Boxie!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

Niet verwacht, zal wel een goedkope oplossing zijn!  :0= Nu nog een spits!

John Hiatt

Wisten onze wannabe en pseudo journalisten dit wel????????

Harry L.

Nou ja, welkom dat maar. Was nou niet waar ik op gehoopt had. Dan zal er elk moment nog wel een top
spits gepresenteerd worden, ik gok op Rudy Mann :koffie

cambuurlegend

Heel de zomer al op zitten wachten op dit nieuws , elke dag voor ingelogd met een licht gevoel van spanning  !! Goed dat we het zo lang mogelijk stil hebben kunnen houden , maar eindelijk is hij dan binnen .  :0= LADIES EN GENTLEMEN WE GOT HIM !!  :zucht :zucht :zucht

Lore

Er zouden directe versterkingen komen?
Dat is Robert, met alle respect, zeker niet!

Bernardo

Ten opzichte van Broekhof is het zeker een directe versterking.  :_schater