Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robert van Boxel

Gestart door michello, augustus 31, 2013, 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: PePe op april 11, 2014, 22:17:56
Stond bij Sparta niet eens meer in de basis, traag en een draaicirkel van een vrachtwagen.
Was een noodoplossing he