Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robert van Boxel

Gestart door michello, augustus 31, 2013, 10:00:43

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer


Yellow Army

Verrassend, maar welkom terug!
Area 58

michello

Achterin staat het aardig dus hoef je daar ook geen bakken met geld aan te besteden. Hoop dat Broekhof snel nog wegkan. Grote fout geweest om die jongen 3 jaar vast te leggen. Maar goed dat is achteraf gelul..

Boxie welkom terug!!

Harry L.

Dit spreekt boekdelen

Robert van Boxel keert terug naar SC Cambuur. De Friezen huren de dertigjarige verdediger voor één jaar van Sparta Rotterdam, waarvoor hij dit seizoen nog geen wedstrijden speelde. 8P

Mp

Hoe kun je hier nou blij mee zijn? Dit is gewoon geld verneuken, Boxel komt veel te kort voor dit niveau. En wie zegt dat dit een koopje is? Boxel zal een aardig contract bij Sparta hebben, die lenen een speler van deze leeftijd niet uit voor een habbekrats.

Destroyer

Welkom terug op het oude nest Boxie. Als je het vtv geweten had was je nooit vertrokken  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Wat een gelul weer van sommigen.
Prima versterking voor de breedte,  het onterechte gezeik op vd laan kan nu stoppen.
De verdediging staat.
Veel plezier in deze groep Robert.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Hij heeft in de laatste maanden voor cambuur het heel goed gedaan! En verdiende daarmee een transfer naar Sparta. Ben er wel blij mee eerlijk gezegd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Heb meer vertrouwen in Van Boxen dan in Broekhof, dus wat dat betreft vind ik het een goede transfer. Zaak is wel om Broekhof te slijten en nog een goede spits á la Hemmen er bij te krijgen.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op augustus 31, 2013, 10:18:05
Wisten onze wannabe en pseudo journalisten dit wel????????

Ze hebben gewacht met het naar buiten brengen!
Taurus is vandaag op vakantie gegaan, en gelijk nieuws!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

KristCambuur

Prima als back up! Welkom terug Boxie!
Cambuur till I die!

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op augustus 31, 2013, 10:18:05
Wisten onze wannabe en pseudo journalisten dit wel????????
De "echte"journalisten moeten niet zo janken op de pseudo journalisten.  Vaak lopen ze te janken omdat de pseudo eerder zijn

chef-lwd

Prima voor op de bank, de verdediging vind ik op zich goed staan.
Nu is het inderdaad zaak om een goede spits erbij te halen.
Barto komt gewoon te kort op dit niveau.
Cambuur is mien wief

Collingwood

Mooie aanwinst, nu is er vrijwel zeker nog geld over voor een spits! Hopelijk weet men ook Broekhof nog te lozen, dan moet er helemaal ruimte zijn.

Ook een mooie opsteker voor Van der Laan. Het aantrekken van Van Boxel is een grote motie van vertrouwen richting Van der Laan aangezien Van Boxel echt niet voor de basis is gehaald.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Welkom terug jonguh .Weer op zoek na het nivo van toen je hier wegging .[laatste 4 mnd].Werken aan je tempo.Vind het ook opmerkelijk maar voor de breedte prima .Op deze manier wordt de selectie wel sterker omdat je nu wel een goede invaller krijgt centraal.